Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

HBO: The Wire

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb hetzelfde, maar vooral omdat het zo'n geniaal goede serie is.

@Pieter: zo veelzeggend over McNutty inderdaad. :-)

Spoilers kunnen btw ook in een nieuwe spoiler he: [tekst]zoals dit[/tekst]. Wel even zelf invoeren [tekst][/tekst ], maar wel ideaal voor tv en film. Kun je gewoon met de muis overheen, zonder te selecteren of klikken zie je dan de tekst.

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow typhus hee ik zit de seasonfinale van 2 te kijken en die Daniels staat er ffkes in zen boxer, volgens mij de eerste keer dat ik hem niet in pak zie maar die goser is een gorilla :D Terwijl je dat niet ziet als ie in zen pak staat, hij heeft ook zo'n vet smal gezicht. zat wel even :|

Brute finale trouwens. Echt supervet, alle rollen zijn haast perfect hè, ik weet niet wat seizoen 3-5 gaat brengen, maar ik vond dit echt een geniaal seizoen _O_ Ik snap ook dat mensen dit als een van de beste serieus ooit beschouwen. Dat is gewoon zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu bij ep 7 van seizoen 1, maar tot nu toe vind ik het toch een beetje tegenvallen. Don't get me wrong, 't is echt een goede serie, maar ik had er vrij hoge verwachtingen bij en die worden tot nu toe nog niet echt waar gemaakt. Mis gewoon de echte spanning in de afleveringen. Ik heb bij deze serie niet dat als ik een aflevering heb gekeken, dat ik dan niet kan wachten tot de volgende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites