Vegas Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2011 Haha, stuk gegaan om die scene met Peggy, Charlie & Hank. Peggy wou wel ff Home Invaders spelen _O_ Ze bewaren best for last blijkbaar, ben benieuwd naar volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Godallemachtig, ze laten die straf voor Hank natuurlijk wel over op de laatste aflevering. Vind het jammer dat het zo gerekt wordt allemaal.. Maar volgende week zondag wordt een prachtdag. Formule 1, Californication en meer:D. Tsja, op zich wel logisch dat ze dat voor de seizoensfinale bewaren. Die zijn sowieso altijd van een fenomenaal hoog niveau bij Californication. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Pff. Echt jammer dat volgende week alweer de laatste is. Komt er nog een seizoen of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja er komt ook een seizoen 5 (en hopelijk nog meer) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Nou ik ga er van uit dat er nog een seizoen komt inderdaad. Als hij in de gevangenis komt zeker, anders vraag ik me af wat er voor een nieuw seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 De laatste aflevering van dit seizoen staat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik ga hem nu even binnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 _O__O__O_ _O__O__O_ Dat dus. Komt nog een volgend seizoen toch? Ik kan niet wachten als die er weer is. Weet iemand wanneer die komt?:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Also in January 2011, Showtime announced that it had renewed the show for a fifth season. [2], This was reconfirmed by series creator Tom Kapinos on March 27th 2011. [3] Season five is scheduled to begin filming in April 2011. Dus ze beginnen pas met filmen volgende maand, dus zal wel ergens in de zomer of begin herfst worden uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2011 Dus ze beginnen pas met filmen volgende maand, dus zal wel ergens in de zomer of begin herfst worden uitgezonden. More like, begin 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Kan ook. Edit; vorig jaar startte zo ook met filmen in april en begonnen ze met uitzenden in september. Dus dat kan dit jaar net zo zijn. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Heilig einde _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja echt een tof einde! Ook in dat huis, alles bij elkaar. En dat geschifte wijf xd_O_ heldig gewoon.. Hoe Runkle ook typisch schreeuwt daar!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik ga aan de laatste aflevering beginnen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Leuk einde van seizoen 1. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Man die Sacha Bingham is echt :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ben er dus vanwege de positieve reacties van iedereen hier mee begonnen. Ondertussen seizoen 1 en het begin van seizoen 2 gezien. Had gedeeltes al op Comedy Central gezien, maar nu ik het helemaal zie weet ik het zeker. Dit is geen serie voor mij. Ik vind het heel erg op Entourage lijken, maar dan met mindere personages. Hank is tof, maar het personage overtuigd me nog niet. Runkle is ook grappig, maar verliest hij keihard van Ari Gold. Het is dat ik genoeg vrije tijd heb, het serie seizoen nog even op zich laat wachten en alle 4 de seizoenen al op de HD staan, anders was het einde Californication voor mij. Mocht er dus niks veranderd zijn aan mijn mening aan het eind van seizoen 4, dan is het de eerste serie die hier geprezen word, die mij niet kan overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ben ook bang dat het niks voor mij is, paar stukken gezien op CC ook. Mja, ik geef het een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Californication is sowieso wel baas samen met Entourage en Blue Mountain State. Kan niet wachten op seizoen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Kogel is door de kerk, na het einde van seizoen 2 heb ik de resterende files gedelete. Nee, dit is het gewoon niet voor mij. Maar goed eigenlijk ook, vraag me af hoe ik dat straks ga doen als het herfstseizoen weer begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nu stel je me teleur Lange. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2011 Lange daalt dus ook weer verder op de coolheidsladder, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Sorry :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Je moet Runkle ook niet vergelijken met Ari Gold. Ari Gold is tof omdat het zijn ontzettende eindbaas is, terwijl Runkle echt de grootste loser op deze aardkloot is. Wat dan wel weer hilarische taferelen met zich meebrengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten