Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Californication

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Godallemachtig, ze laten die straf voor Hank natuurlijk wel over op de laatste aflevering. Vind het jammer dat het zo gerekt wordt allemaal.. Maar volgende week zondag wordt een prachtdag. Formule 1, Californication en meer:D.

Tsja, op zich wel logisch dat ze dat voor de seizoensfinale bewaren. Die zijn sowieso altijd van een fenomenaal hoog niveau bij Californication.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Also in January 2011, Showtime announced that it had renewed the show for a fifth season. [2], This was reconfirmed by series creator Tom Kapinos on March 27th 2011. [3] Season five is scheduled to begin filming in April 2011.

Dus ze beginnen pas met filmen volgende maand, dus zal wel ergens in de zomer of begin herfst worden uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er dus vanwege de positieve reacties van iedereen hier mee begonnen. Ondertussen seizoen 1 en het begin van seizoen 2 gezien. Had gedeeltes al op Comedy Central gezien, maar nu ik het helemaal zie weet ik het zeker. Dit is geen serie voor mij. Ik vind het heel erg op Entourage lijken, maar dan met mindere personages. Hank is tof, maar het personage overtuigd me nog niet. Runkle is ook grappig, maar verliest hij keihard van Ari Gold. Het is dat ik genoeg vrije tijd heb, het serie seizoen nog even op zich laat wachten en alle 4 de seizoenen al op de HD staan, anders was het einde Californication voor mij. Mocht er dus niks veranderd zijn aan mijn mening aan het eind van seizoen 4, dan is het de eerste serie die hier geprezen word, die mij niet kan overtuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites