bril_idioot Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Meer series die al dergelijke veranderingen van locatie hebben geprobeerd. Meestal faalt het echt hard. Zit er zelf ook niet op te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Juist de scene in LA, met Hollywood en alles, leent zich perfect voor deze serie idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Lijkt me wel. Anders zou het wel het meest nutteloze sublijntje ooit zijn. Dat wordt knallen volgende week. Ze zullen er wel achterkomen, maar wat ik dus eigenlijk bedoelde is dat Hank het zoals altijd niet gewoon gaat vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Of misschien wel een rant waar hij alles onthuld waar iedereen bij staat, en dan iets zegt van: "And now I'm the one who creates chaos again, while all of you fucked it up yourself", iets in die richting. Maar goed, we zullen het wel zien. Vind dat ze het dit seizoen leuk gedaan hebben met het feit dat ze het verhaal hebben omgekeerd. Normaal is Hank altijd degene die alles verkloot, hoe erg alles ook mee zit, door zijn eigen fouten weet hij het toch te verzieken. Nu is het juist iedereen behalve Hank die alles letterlijk en figuurlijk aan het verneuken is, en probeert Hank het zelfs nog te lijmen voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2012 Prima aflevering, benieuwd naar de Season Finale maandag. Over de discussie NY/LA, LA leent zich overduidelijk het beste voor een serie als Californication. NY heeft gewoon niet de zweverige vibe die LA heeft, lekker in Californië houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Moet gewoon in LA blijven man, daar hoort Hank gewoon :mrgy: Trouwens... mooi dat hij Tyler op zijn bek geslaan heeft. Spijtig genoeg zal Becca (zwak personage trouwens) weer beginnen janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Djeez, dan denk je dat alles eindelijk weer eens goed is, komt dat stomme wijf Carrie weer :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 april 2012 Auteur Share Geplaatst 2 april 2012 Matige season finale, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Ik vond van niet. Hoewel het enigszins voorspelbaar was dat ie gedrugged zou worden op het moment dat ie het drankje kreeg, bleef ik toch wel geshockeerd achter toen de credits begonnen te lopen. Toen wist ik echter nog niet dat er 'gewoon' een seizoen 6 zou komen. Prachtige muziek trouwens op het eind. [spoiler=muziek]CziRncMpmTI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 april 2012 Auteur Share Geplaatst 2 april 2012 Yep wat jij zegt inderdaad, was me net iets té obvious. Muziek en rest van de aflevering op het einde na waren wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Bewust gewacht tot het seizoen afgelopen was, binnen een paar dagen alles binnenhalen en na elkaar kijken, is veel leuker imo aangezien de korte speelduur van de afleveringen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Die midget neger :r Dat kind van Runkle en Marcie :r Voor de rest wel aardige season finale vond ik, einde was tot dat drankje redelijk onverwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) Vond het geen bijster goede finale, Californication kan beter, zeker na zo'n leuk seizoen. Het einde van de aflevering was wel ff een wtf moment. Ben benieuwd wat er nu gaat komen in het volgende seizoen. Het gedoe met Sam liep veel te raar af. Die gast schiet gewoon op Hank, dan blijf je daar echt niet zo cool onder. Achterlijke gezwijmel van Kylee erachteraan, bah. 2 april 2012 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stewiefool Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 (bewerkt) [spoiler=niks aan de hand] 9-1-1 was al aan het dialen dus die zullen wel een bezoekje brengen, voor degene die de clue niet doorhad over Lew Ashby.. 'Guardian Angel' 3 april 2012 bewerkt door Stewiefool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Dat gedoe met Sam en Kali en dan dat einde vond ik best matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Vond het sowieso erg tam als je zag welke lijntjes er allemaal liepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Kan ik ergens de seizoenen 1 t/m 5 ergens downloaden? En kijken jullie dan met ondertiteling of zonder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Piratenbaai staan ze vast wel allemaal op. Ik kijk zelf zonder ondertiteling. Als ik al ondertiteling gebruik voor series dan standaard Engelse (vooral handig voor series waarin Schotten of Ieren spelen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Ik ook altijd zonder, eigenlijk puur om m'n Engels op peil te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 (bewerkt) Waar veel series de cut niet overleefd hebben, begin ik me steeds meer te ergeren aan het feit dat ik deze serie niet volg, zie zo nu en dan een aflevering op CC die me erg goed bevallen moet ik zeggen. Owja, altijd zonder ondertiteling, stoor me er vaker aan (omdat ze grappen niet goed vertalen etc.) dan dat ik het mis omdat ik een zin niet snap. Sowieso snap ik 99% wel van wat er gezegd word tijdens een serie, sommige woorden niet maar dan haal ik uit de rest van de zin wel wat er mee bedoeld word. En zoals gezegd, echt een leuke manier om je Engels op niveau te houden (of wat beter te maken zelfs). 8 april 2012 bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Alleen bij series als The Wire vind ik het wel handig om subs te hebben omdat dat "negerengels" soms wat lastig is te volgen. Verder idd eens met Lange, grappen zijn in het Engels altijd veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Verder zitten er bij Californication ook veel referenties enzo in dus dan is het sowieso leuker om het gewoon in het Engels te volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Fuck, fuck, fuck, fuck :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 'sup? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten