Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Californication

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lijkt me wel. Anders zou het wel het meest nutteloze sublijntje ooit zijn. Dat wordt knallen volgende week.

Ze zullen er wel achterkomen, maar wat ik dus eigenlijk bedoelde is dat Hank het zoals altijd niet gewoon gaat vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of misschien wel een rant waar hij alles onthuld waar iedereen bij staat, en dan iets zegt van: "And now I'm the one who creates chaos again, while all of you fucked it up yourself", iets in die richting.

Maar goed, we zullen het wel zien. Vind dat ze het dit seizoen leuk gedaan hebben met het feit dat ze het verhaal hebben omgekeerd. Normaal is Hank altijd degene die alles verkloot, hoe erg alles ook mee zit, door zijn eigen fouten weet hij het toch te verzieken. Nu is het juist iedereen behalve Hank die alles letterlijk en figuurlijk aan het verneuken is, en probeert Hank het zelfs nog te lijmen voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond van niet. Hoewel het enigszins voorspelbaar was dat ie gedrugged zou worden op het moment dat ie het drankje kreeg, bleef ik toch wel geshockeerd achter toen de credits begonnen te lopen. Toen wist ik echter nog niet dat er 'gewoon' een seizoen 6 zou komen. Prachtige muziek trouwens op het eind.

[spoiler=muziek]CziRncMpmTI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het geen bijster goede finale, Californication kan beter, zeker na zo'n leuk seizoen. Het einde van de aflevering was wel ff een wtf moment. Ben benieuwd wat er nu gaat komen in het volgende seizoen. Het gedoe met Sam liep veel te raar af. Die gast schiet gewoon op Hank, dan blijf je daar echt niet zo cool onder. Achterlijke gezwijmel van Kylee erachteraan, bah.

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar veel series de cut niet overleefd hebben, begin ik me steeds meer te ergeren aan het feit dat ik deze serie niet volg, zie zo nu en dan een aflevering op CC die me erg goed bevallen moet ik zeggen.

Owja, altijd zonder ondertiteling, stoor me er vaker aan (omdat ze grappen niet goed vertalen etc.) dan dat ik het mis omdat ik een zin niet snap. Sowieso snap ik 99% wel van wat er gezegd word tijdens een serie, sommige woorden niet maar dan haal ik uit de rest van de zin wel wat er mee bedoeld word. En zoals gezegd, echt een leuke manier om je Engels op niveau te houden (of wat beter te maken zelfs).

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites