Vegas Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2012 Was juist een hele sterke aflevering, er hoeft niet altijd wat te gebeuren. Mooi weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Zeer sterke ep ja, al brengt het verder niet veel nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik vond hem weer nice. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik vond hem weer nice. :) ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Leuk, maar duidelijk een filler aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 It could've been worse. You could have your dick trained by a tranny hooker. :-D Runkle :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 En Episode 5 maar downloaden en vanavond kijken. Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 It could've been worse. You could have your dick trained by a tranny hooker. :-D Runkle :r :mrgy: heerlijk stukje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 1 van de betere programmas vind ik dit ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 It could've been worse. You could have your dick trained by a tranny hooker. :-D Runkle :r Echt é, schitterende beelden:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Toen Charly achterin die auto zat te huilen :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 It could've been worse. You could have your dick trained by a tranny hooker. :-D Runkle :r :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Heb een paar afleveringen gezien, maar kan echt niet tegen de onkunde van de hoofdrolspeler. Hij brengt echt geen ene emotie. Het is enorm ongeloofwaardig dat hij alle chicks kan krijgen enz. In die aliens serie was hij ook al enorm matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Duchovny is voor mij juist de reden om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Ik vind het acteerwerk juist van zeer hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Duchovny ademt inderdaad Hank Moody. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2012 Absoluut, Duchovny zet zijn rol erg overtuigend neer vind ik. Ook de hoofdreden dat Californication mijn favoriete serie is. Dat, en het feit dat er zoveel chemie is tussen hem en Evan Handler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Haha Charlie was weer baas hoor:D Geweldige ep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Bazenserie hoor:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2012 Vond 'm goed, weer sterk gedaan met die flashbacks. Maar vooral de promo voor volgende week belooft veel goeds, Drea de Matteo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 (bewerkt) Heerlijk hoor die flashbacks. Karen ook een prachtvrouw hoor. 13 februari 2012 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, vind Karen wel een toonbeeld van schoonheid. Helemaal gezien haar leeftijd (42). Werd ook lichtelijk ontroerd toen ze op het einde aankwam, echt super opgebouwd deze aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 (bewerkt) Geweldig die flashbacks en wat een bazeneinde. _O_ Heb ook de promo voor volgende week bekeken, voor degene die het niet doen en aangezien ik het niet wil verklappen dan maar zeggen dat ik het zowel geweldig en jammer wat Hank doet. 13 februari 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Hoop niet dat dit het einde is van Batesy :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Heerlijke ep. Promo nog maar niet gekeken, wordt liever verrast... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten