Vegas Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 [YOUTUBE]s9XEnkAEMRE[/YOUTUBE] Glee is a musical comedy-drama television series that airs on Fox in the United States. It focuses on the high school glee club New Directions competing on the show choir competition circuit, while its members deal with relationships, sexuality and social issues. Starring Dianna Agron Chris Colfer Jessalyn Gilsig Jane Lynch Jayma Mays Kevin McHale Lea Michele Cory Monteith Heather Morris Matthew Morrison Mike O'Malley Amber Riley Naya Rivera Mark Salling Jenna Ushkowitz And that's how Sue C's it; [YOUTUBE]970yJGLpot0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]n1UzrbPtBsg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2011 [YOUTUBE]s9XEnkAEMRE[/YOUTUBE] Glee is a musical comedy-drama television series that airs on Fox in the United States. It focuses on the high school glee club New Directions competing on the show choir competition circuit, while its members deal with relationships, sexuality and social issues. Starring Dianna Agron Chris Colfer Jessalyn Gilsig Jane Lynch Jayma Mays Kevin McHale Lea Michele Cory Monteith Heather Morris Matthew Morrison Mike O'Malley Amber Riley Naya Rivera Mark Salling Jenna Ushkowitz And that's how Sue C's it; [YOUTUBE]970yJGLpot0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]n1UzrbPtBsg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Kijk het gewoon. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2011 Kijk het gewoon. :D Glee is awesome :). Echt een steengoede serie als je van dansen, muziek, drama & musicals houdt. Geweldige cast, met Jane Lynch als hoogtepunt. Haar Golden Globe is echt 100% terecht, wát een actrice. Krijg zelf echt iedere keer kippenvel bij Don't Stop Believin', Lea Michele heeft echt een dijk van een stem, geweldig echt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik kijk het ook, geweldig programma. Standaard op de dinsdag Glee en daarna Modern Family. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Thierry snapt de dinsdagavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Juist 'm! Ik kreeg bij dit eerste liedje kippenvel. Prachtig gezongen. [YOUTUBE]Ymi52UbGEZM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Of die Jesse zong, van die andere Glee Club. Vocal Adrenaline volgens mij, was ook heel mooi en goed. 8P2vQ3i1kHY&feature=related En volgende week dinsdag begint seizoen 2! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Ben hier maximaal bij hoor (d). Leuke serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2011 Nieuwste Glee was weer tof. Voelde goed om 't weer 'ns te kunnen zien, heb het cynisme van Sue gemist _O_. Ook toffe epi sowieso, Thriller _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Van afgelopen dinsdag. CRMATFHO2HI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Ik ben al veel verder in seizoen 2. Glee is sowieso baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Ik vond die van afgelopen dinsdag wel minder. Had zo door de EO uitgezonden kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Alleen Lost my Religion was nog een beetje chill, de rest was saai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Vandaag 6 afleveringen Glee gezien, ik loop weer helemaal bij (op de Amerikaanse data uiteraard). Blijft een leuke serie al vond ik die laatste over sex niet heel erg leuk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Het is dinsdags op Net5 ofniet? Toch maar keertje kijken, spreekt me wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 RTL 5. Morgen maar weer eens kijken, heb het wekenlang gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Altijd als ik die stukjes zie word ik agressief ik vind het gewoon zo viesgay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Misschien eens een therapie volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Haha, wat zielig voor je MistaMax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Nieuwe aflevering staat ook online. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Altijd leuk die series. Alleen wel tegenvallend als ze straks allemaal op tv komen en wij ze al hebben gezien :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Haha, vind ik juistem mooi, altijd die hatende blikken van mensen die NCIS via SBS volgen als ik met een vriend praat over de afgelopen episode in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 s02e18 kijkende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 april 2011 Auteur Share Geplaatst 28 april 2011 Hij was echt A.W.E.S.O.M.E. Echt jezus wat heb ik genoten, ga 'm zo weer kijken. [spoiler=S02E18]Quinn & Lauren lijn was prima gedaan, mooi om te zien dat Quinn haar zelfbeeld duidelijk aangetast wordt door Lauren haar (enigszine domme) actie. Strijk gegaan om Santana haar shirt, echt een typische Brittany actie. Hoop dat Emma wat minder preuts en uptight wordt, OCD is niet tof. Maar dat einde, heb zo genoten. Gaga _O_ Glee Cast _O_. Echt heerlijk uitgevoerd. Ook heel benieuwd naar Karofsky z'n intenties trouwens, hopelijk komt 'ie aan het einde v/h seizoen nog uit de kast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten