Petterson Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Wat jij wil. Maak je niet druk joh. Ik vond het ook wel een aardige episode, maar blijf het jammer vinden dat Ted zo naar de achtergrond verdreven wordt :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Deze week weer geen episode? In de vorige seizoenen was dit gewoon een week met aflevering, raar. Kan helemaal niks erover vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 december 2011 Auteur Share Geplaatst 12 december 2011 Volgende episode is 20 december ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Heb je 'n lijstje met air-dates? Op imdb staat ie nl maar tot 5 dec. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Op bierdopje.com kun je ze ook kijken. Volgende aflevering is op 9 januari, meer staan er niet bij, maar dan zal wel ff een winterbreak zijn of zo, want neem aan dat er gewoon weer 20+ afleveringen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst 15 december 2011 Nee, alleen van de a.s. episode elke keer. Maar imdb voor series moet je niet doen, tvrage is beter. En ja, het is weer winterbreak voor de meeste series tussen uiterlijk volgende week en begin/halverwege januari. Sowieso is het schema de aankomende maanden leger dan hiervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Ah oke, tnx. Jammer van die winterstop. Doorbreekt mn routines :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst 15 december 2011 Ik weet het, hoe denk je dat ik me voel met de series die ik volg. :( Gelukkig hebben we nog Chuck, Dragonball Kai, The League en de series voor morgen nog tot half januari. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Er is ook nog leven buiten de tv he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Haha. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst 15 december 2011 Yes, met -10 naar buiten toe, nee mij niet gezien joh. Gewoon school, series en vriendin/vrienden. Genoeg echte leven hoor ;). Ben nu trouwens ook gewoon aan het kijken, maar dat betekend niet dat ik ondertussen niks anders doe (zoals je ziet ;c) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Het is helemaal geen -10, als je wat vaker van je tv weg was gegaan en naar buiten was gegaan had je dat geweten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst 15 december 2011 Zo voelt het wel. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Pino legt wel de vinger op de zere plek. Ipv dat ik ga hardlopen sávonds lekker makkelijk op de bank een serie kijken. Maarja, koud + elke dag vroeg op voor werk dus dan is de keuze snel gemaakt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 Ze zitten in Amerika met de Bowl games van college football. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Hmm, heb seizoen 1 nu bijna achter de rug en ik heb er een nieuwe verslaving bij hoor ;c Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Auteur Share Geplaatst 30 december 2011 Wie denken we eigenlijk dat de moeder is, en heeft ze een band met een van de andere castmembers? [spoiler=spoiler]Zelf denk ik dat de moeder de half zus is van Barney (de dochter van zijn vader). En waarom, check dit maar even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ik zie het wel, ik laat me liever verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Hmmm tsja.. ik denk dat met welke vrouw ze ook komen, ik ga gaaaaaaaaapen als een beest en dan de Heer dank dat de serie is afgelopen. sorry Gino als ik tegen je kindje schop, het is niet persoonlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Wie denken we eigenlijk dat de moeder is, en heeft ze een band met een van de andere castmembers? [spoiler=spoiler]Zelf denk ik dat de moeder de half zus is van Barney (de dochter van zijn vader). En waarom, check dit maar even. Eens. Heb dit ook al op 8 oktober hier gepost trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 sorry Gino als ik tegen je kindje schop, het is niet persoonlijk Is m'n kindje niet Pietej, vind de main storyline ook lang duren. De sideplots zijn soms echter wel sterk uitgewerkt imo, zoals die van Robin laatst. Daardoor blijft de serie 'genietbaar', maar niet geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Sideplot van Robin zou pas sterk zijn als ze van een flat springt, het overleefd, Marshall in bed krijgt en hem vervolgens dumpt voor een neger met het syndroom van down. Imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ben er net aan begonnen, vind het nu al een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Nu pas? Shame on you Randy. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ja, ik weet ook nu al wat mijn schijnnaam zal zijn in Albufeira. Ted. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten