Petterson Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Pff wat staat die Kutcher als een zoutzak te acteren zeg, abnormaal. Gelukkig redt Jon Cryer de meubelen, anders was het echt een aanfluiting geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 november 2011 Auteur Share Geplaatst 15 november 2011 Alan :D :-D :mrgy: Medelijden hoor, echt medelijden. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Hahaha, gruwelijke aflevering :r En inderdaad, medelijden hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Pijnlijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Haha echt geniten, eerst denk je wtf gaat er dan gebeuren en alles zit ook tegen... nachtmerrie, genieten. Vooral toen Jake iets wilde vertellen over hem en dat meidje haha. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Vond 'm weer erg leuk, alleen wel voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Verrek. Ik zie dat Veronica nu ook gewoon het nieuwe seizoen met Kutcher op de buis brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Ja dat zag ik ook al. Vond het nog wel een aardige aflevering ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 december 2011 Auteur Share Geplaatst 19 december 2011 Komt uit Family Guy ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ik vind dat knulletje helemaal niet zo leuk meer nu hij zo oud is, in die afleveringen met Ashton Kutcher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 :D En als ik het me goed herinner was ze getrouwd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Hahahah nicee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Weet niet of ze daarmee wat gaan doen in de serie. Zijn ex is namelijk al meerdere keren in zijn nieuwe huis geweest en nooit gedacht van: shit hier heb ik met Charlie gebanged. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 Komt simpelweg omdat Chuck Lorre (ofja, de dwaas die de casting voor zijn series doet) heel erg geilt op dezelfde actrices. Mike & Molly tellen ook weer meerdere acteurs die in TAAHM en TBBT gespeeld hebben. Denk verder ook niet dat ze er wat mee doen hoor, grappig is het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Joh, zelfs Hank Moody heeft Waldens wife gebanged. Trixie anyone? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 Is zijn trouwens niet de zus van Judith of Herb in TAAHM :cab: Aunt Myra was haar rol, dus.... Charlie word verliefd op haar en zij gaat uiteindelijk weer terug naar huis naar haar verloofde volgens mij. Even gegoogled, en idd ze speelde de rol van de zus van Herb. Kijk als ze een gastrol heeft gespeeld die verder geen verbinding heeft met het verhaal maar dit is toch wel slecht gecast imo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Dat is wel echt héél slecht ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Wat een slet wel dan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 De actrice die Chelsea speelde had ook al drie keer eerder een andere chick gespeeld: zie hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Sophie Winkleman in Two and a half men. :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Na de laatste aflevering van gisteren hou ik het nu echt voor gezien. Kutcher is nog niet zo slecht maar het is wel zo ontzettend kinderachtig geworden. Alleen maar flauwe sexgrappen van het niveau American Pie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik moest gisteren heel hard lachen :cab: [spoiler=dialoog]Walden was naar Mexico geweest met een vrouw waar ie verliefd op was om te eten, daarna teruggevlogen met privéjet. Wordt ie 's morgens wakker, zit Jake met een sombrero op in de keuken: W: Morning A: Morning! J: Cameron Diaz señor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Inderdaad :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik vond de zogenaamde charlie sheen YouTube grap vond ik deze week wel heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten