Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Chuck

Vegas

Aanbevolen berichten

De eerste 3 seizoenen van deze serie vond ik erg goed. De serie doet me vaak aan the o.c. denken omdat er een soort van zelfde sfeer in hangt en zelfde soort grappen. Dat komt waarschijnlijk omdat het van dezelfde maker is.

Het vierde seizoen vind ik wel veel minder dan de seizoenen daarvoor maar dat komt waarschijnlijk omdat seizoen 3 echt goed was en ik daardoor misschien te hoge verwachtingen had. De laatste 5 afleveringen moet ik nog zien maar heb er niet echt zin in terwijl ik de rest wel gewoon vlot doorgekeken heb. Van de week toch maar even gaan kijken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vond seizoen 4 best sterk terwijl seizoen 3 toch zwakker was op enkele afleveringen na. Jammer dat seizoen 5 blijkbaar het laatste word.

Klopt inderdaad. Seizoen 5 wordt het laatste en dat is met slechts 13 afleveringen. Seizoen 4 pakte niet zoveel kijkcijfers meer als vroeger. Nog een seizoen genieten van deze geweldige serie en daarna is het weer op zoek naar iets anders. Bij heimwee kan je altijd de serie kijken. Helaas is dat het enige, maar het heeft me wel echt vermaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was erg wennen om deze serie te zien. Persoonlijk heb ik echt geen idee meer wat er vorig seizoen is gebeurd. Denk dat ik maar eerst vorig seizoen moet nakijken voordat ik het vervolg ga bekijken. Misschien daardoor beviel deze aflevering me niet echt helemaal. Al is wel leuk om Chuck terug te zien voor het allerlaatste seizoen.

Die Dekker is btw echt een bitch lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites