Big Mike Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Thanksgiving zit er sowieso tussen, en gebeurd wel vaker dat er 1 of meer weken geen uitzending is, vrijwel alle series zullen tussen nu en begin februari er minimaal een paar weken uit gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Thanksgiving_O_. Zal wel weer een aflevering over komen of is die al geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Thanksgiving zit er sowieso tussen, en gebeurd wel vaker dat er 1 of meer weken geen uitzending is, vrijwel alle series zullen tussen nu en begin februari er minimaal een paar weken uit gaan. Ah oke :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ben zelf iig gegrepen door het Chuck virus :) Casey _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Seizoen 3, heerlijk hoor. Wat een niveau, wat een overkoepelend verhaal. Ben ik de enige die in Chuck wel een nieuwe moderne versie van James Bond ziet? Echt, genieten hoor. Lees overal dat seizoen 4 minder is, maar het verhaal lijkt me op voorhand wel stoer. En wat is John Casey toch een baas, dat gegrom, epic! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ik vond de eerste 3 seizoenen het best. Seizoen 4 werd al een stuk minder, en seizoen 5 is imo verre van het oude niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Maar wat is er zo mis met seizoen 4 dan? Ben 10 afleveringen onderweg en vind hem qua verhaal tot nu toe nog echt niet onder doen voor de andere seizoenen, dus of het moet nog heel veel slechter worden, of ik ga de algemene mening niet delen. En met een van de James Bonds als badguy kan je met een spyserie in mijn boekje sowieso nog weinig verkeerd doen hoor :love: Haha, tof hoor als Timothy Dalton tijdens Thanksgiving met dat uitbeelden zijn eigen James Bond film (License to Kill) uitbeeldt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Seizoen 3 stijgt wat mij betreft toch wel ver boven de rest uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik vind persoonlijk seizoen 4 (en dan ben ik inmiddels bij de finale beland) niet onder doen voor seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Seizoen 4 is ook baas ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 [spoiler=seizoen4/5]Maar ik deel de mening wel dat de serie het best na seizoen 4 had kunnen stoppen. Sarah en Chuck die gaan trouwen maakt een mooi einde van de serie en seizoen 4 was ook gewoon goed. De cliffhanger met Morgan als Intersect hield mij dus ook tegen om seizoen 5 er meteen achterna te kijken, heb alle afleveringen inmiddels wel gezien en vind het meteen een stuk minder. Ga het wel afkijken om het einde natuurlijk te zien, maar ze hadden seizoen 5 achterwege mogen laten van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Het nieuwe seizoen begon inderdaad minder, maar nu Morgan van de intersect af is, krijg ik wel weer dat oude gevoel terug. Chuck met of zonder Intersect maakt in mijn ogen weinig uit, en ben wel benieuwd hoe ze het verhaal gaan afmaken. Trailer voor de kerstaflevering ziet er ook gruwelijk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 december 2011 Auteur Share Geplaatst 10 december 2011 Heb 2 afleveringen van het nieuwe seizoen gezien, en heb daarna de hoop maar opgegeven. Vond het niveau zo drastisch gedaald dat ik het het kijken niet meer waard vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Heb 2 afleveringen van het nieuwe seizoen gezien, en heb daarna de hoop maar opgegeven. Vond het niveau zo drastisch gedaald dat ik het het kijken niet meer waard vind. De laatste episode van november was het zeker wel waard. Was daarvoor ook echt enorm teleurgesteld, maar volgens mij gaat het wel weer de goeie kant op. Raad je aan om toch even door te kijken. Stoppen kan je altijd nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Zojuist laatste aflevering gezien. Het gaat weer richting het hoge niveau van Chuck vind ik! Eerste paar slechte afleveringen zijn gelijk vergeten na de afgelopen twee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Het gaat inderdaad weer naar het topniveau toe! De kerstafleveringen worden wel weer smullen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Chuck doet like a boss ook gewoon op 31 december een aflevering showen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ja f*ck die censuur in die laatste aflevering :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Wat ik me dan afvraag, zou ze op de DVD versie wel naakt verschijnen? Zoja, instant buy. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ben, nadat ik al geregeld losse afleveringen op Comedy Central zag, ook begonnen. Nu nog 1 aflevering van seizoen 1 te gaan. Goed, leuk, maar nog niet écht super. Zeker goed genoeg om alles te gaan zien hoor, ook goed genoeg voor 3-4 afleveringen per dag, maar hoop wel dat het nog 1 treetje hoger gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Niveau gaat zeker nog omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Wat ik me dan afvraag, zou ze op de DVD versie wel naakt verschijnen? Zoja, instant buy. ;c Same here! Yvonne Strahovski, Topwijf :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Same here! Yvonne Strahovski, Topwijf :< Zou geweldig zijn, maar denk het niet. Is expres zo opgenomen en waarschijnlijk waren de borsten en vagina afgeplakt of wat dan ook. Jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 december 2011 Auteur Share Geplaatst 14 december 2011 Hmm, deze discussie is wel interessant. Ga toch maar kijken dit weekend als ik ff tijd heb : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Niveau gaat zeker nog omhoog. Daar ging ik ook al vanuit gezien de reacties hier. Op dit moment mist voor mij nog een grotere lijn, te veel dingen lijken wat ad hoc. Maar dat is eigenlijk ook logisch bij het eerste seizoen van een dergelijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten