Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Chuck

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Seizoen 3, heerlijk hoor. Wat een niveau, wat een overkoepelend verhaal. Ben ik de enige die in Chuck wel een nieuwe moderne versie van James Bond ziet? Echt, genieten hoor. Lees overal dat seizoen 4 minder is, maar het verhaal lijkt me op voorhand wel stoer. En wat is John Casey toch een baas, dat gegrom, epic!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat is er zo mis met seizoen 4 dan? Ben 10 afleveringen onderweg en vind hem qua verhaal tot nu toe nog echt niet onder doen voor de andere seizoenen, dus of het moet nog heel veel slechter worden, of ik ga de algemene mening niet delen. En met een van de James Bonds als badguy kan je met een spyserie in mijn boekje sowieso nog weinig verkeerd doen hoor :love:

Haha, tof hoor als Timothy Dalton tijdens Thanksgiving met dat uitbeelden zijn eigen James Bond film (License to Kill) uitbeeldt :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=seizoen4/5]Maar ik deel de mening wel dat de serie het best na seizoen 4 had kunnen stoppen. Sarah en Chuck die gaan trouwen maakt een mooi einde van de serie en seizoen 4 was ook gewoon goed. De cliffhanger met Morgan als Intersect hield mij dus ook tegen om seizoen 5 er meteen achterna te kijken, heb alle afleveringen inmiddels wel gezien en vind het meteen een stuk minder. Ga het wel afkijken om het einde natuurlijk te zien, maar ze hadden seizoen 5 achterwege mogen laten van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuwe seizoen begon inderdaad minder, maar nu Morgan van de intersect af is, krijg ik wel weer dat oude gevoel terug. Chuck met of zonder Intersect maakt in mijn ogen weinig uit, en ben wel benieuwd hoe ze het verhaal gaan afmaken. Trailer voor de kerstaflevering ziet er ook gruwelijk uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 2 afleveringen van het nieuwe seizoen gezien, en heb daarna de hoop maar opgegeven. Vond het niveau zo drastisch gedaald dat ik het het kijken niet meer waard vind.

De laatste episode van november was het zeker wel waard. Was daarvoor ook echt enorm teleurgesteld, maar volgens mij gaat het wel weer de goeie kant op. Raad je aan om toch even door te kijken. Stoppen kan je altijd nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben, nadat ik al geregeld losse afleveringen op Comedy Central zag, ook begonnen. Nu nog 1 aflevering van seizoen 1 te gaan. Goed, leuk, maar nog niet écht super. Zeker goed genoeg om alles te gaan zien hoor, ook goed genoeg voor 3-4 afleveringen per dag, maar hoop wel dat het nog 1 treetje hoger gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites