Maaskantenaar Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 De eerste 3 seizoenen van deze serie vond ik erg goed. De serie doet me vaak aan the o.c. denken omdat er een soort van zelfde sfeer in hangt en zelfde soort grappen. Dat komt waarschijnlijk omdat het van dezelfde maker is. Het vierde seizoen vind ik wel veel minder dan de seizoenen daarvoor maar dat komt waarschijnlijk omdat seizoen 3 echt goed was en ik daardoor misschien te hoge verwachtingen had. De laatste 5 afleveringen moet ik nog zien maar heb er niet echt zin in terwijl ik de rest wel gewoon vlot doorgekeken heb. Van de week toch maar even gaan kijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 is 5 al uit dan, nee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erich Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik vond seizoen 4 best sterk terwijl seizoen 3 toch zwakker was op enkele afleveringen na. Jammer dat seizoen 5 blijkbaar het laatste word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik vond seizoen 4 best sterk terwijl seizoen 3 toch zwakker was op enkele afleveringen na. Jammer dat seizoen 5 blijkbaar het laatste word. Klopt inderdaad. Seizoen 5 wordt het laatste en dat is met slechts 13 afleveringen. Seizoen 4 pakte niet zoveel kijkcijfers meer als vroeger. Nog een seizoen genieten van deze geweldige serie en daarna is het weer op zoek naar iets anders. Bij heimwee kan je altijd de serie kijken. Helaas is dat het enige, maar het heeft me wel echt vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Seizoen 4 had de perfecte afsluiting, echt zonde dat ze doorgaan. Al weet ik zeker dat seizoen 5 erg leuk wordt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 klaar met drie meteen beginnen aan vier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Nu ik seizoen 4 helemaal heb gezien moet ik toegeven dat ik het begin niets vond maar dat het einde veel goed heeft gemaakt. Het was inderdaad een goede afsluiting geweest van de serie op deze manier maar het ziet er naar uit dat ze toch nog met een aantal leuke dingen gaan komen in seizoen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Had in 7 dagen alle vier de seizoenen van Chuck gekeken. Was Zondag om 3:40 (snachts) klaar. is deze twee dagen we erg afkicken geweest heur. Maar ik kan niet wachten op vijf... Dit is gewoon een topserie (Yvonne Strahovski:<) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Iemand die toevallig seizoen 5 kan vinden? Of in ieder geval paar eerste afleveringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 S05E01 komt op 21 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Ooh faal ik even:(. Zat al tijden te zoeken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2011 Bumptie bump. Nieuwe Chuck is out! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Nice. Vandaag helaas geen tijd, ik kijk em morgen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Nice. Vandaag helaas geen tijd, ik kijk em morgen wel. Same Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ben erg benieuwd! Laatste seizoen als het goed is. S05E01 gedownload, maar bleek een fake bestand te zijn volgens SabNZBd. Gaf een rood icoontje aan met een doodskop. Nu even een andere binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Chuck mijn favoriete serie_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Het was erg wennen om deze serie te zien. Persoonlijk heb ik echt geen idee meer wat er vorig seizoen is gebeurd. Denk dat ik maar eerst vorig seizoen moet nakijken voordat ik het vervolg ga bekijken. Misschien daardoor beviel deze aflevering me niet echt helemaal. Al is wel leuk om Chuck terug te zien voor het allerlaatste seizoen. Die Dekker is btw echt een bitch lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Dit seizoen maar 12 afleveringen toch? Denk dat ik dan gewoon wacht tot alle afleveringen zijn uitgezonden en dan alles in een keer kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Eerste 3 afleveringen waren vermakelijk, maar meer niet. Haalt niet het niveau van S4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Wat valt het toch tegen. :( Wordt echt uitgemelkt allemaal. Vind Morgan alleen maar vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Loop nog een aflevering achter, maar ik vind de aanstaande overstap van Morgan naar de concurrent wel een leuke wendig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Vind de 3 eps tot nu toe wel aardig, maar het haalt bij lange na het niveau van de eerste paar seizoenen niet :( Jammer, maar op zich wel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beekwilder Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Inderdaad, eerste drie afleveringen zijn oke tot leuk, maar niet super zoals bij S03 en S04. Toch omdat dit mijn favoriete serie is wacht ik elke week ontzettend hard op de nieuwe afleveringen en geniet ik er toch wel van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Week een dikke Chuck aflevering! Met een geweldig einde ook en zo klote dat we tot 9 december moeten wachten voor de nieuwe afleveringen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Hoezo pas 9 december weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten