Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Flikken Maastricht

Bruins

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhu, al denk ik dat het vanavond wel gaat komen. Vorige aflevering aan het einde kwam die Turk van het hotel met 'roomservice' die kamer van deie mannen binnen waar Wolfs achteraan zat. Denk dat daar iets mee aan de hand is, anders laten ze het niet zien zo op het laatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen is afgelopen, maar Wolfs kan het inderdaad niet gedaan hebben. Ik denk dat Thomas Acda er achter zit. Die is ook nog niet gepakt. Bovendien hebben we Fleur nooit terug zien komen van vakantie, terwijl die vriendin van Fleur wel al thuis is. Mmmm.... Ik hoop op een seizoen 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen is afgelopen, maar Wolfs kan het inderdaad niet gedaan hebben. Ik denk dat Thomas Acda er achter zit. Die is ook nog niet gepakt. Bovendien hebben we Fleur nooit terug zien komen van vakantie, terwijl die vriendin van Fleur wel al thuis is. Mmmm.... Ik hoop op een seizoen 6.

Daan de Vos is allang gepakt toch, toen hij met die boot ging vluchten toen.

Maar goed lijkt mij ook sterk dat Wolfs het gedaan had. Alles wijst er te erg op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daan de Vos is allang gepakt toch, toen hij met die boot ging vluchten toen.

Maar goed lijkt mij ook sterk dat Wolfs het gedaan had. Alles wijst er te erg op.

Owja inderdaad. Was ik even vergeten. Ik ben wel heel erg benieuwd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites