jj1 Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Vond het niet echt goede aflevering met die zwerver erbij enzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Voorspelbaar, toen die zwerver voor het eerst zichtbaar was, was het al duidelijk, daar zouden ze wat mij betreft wat aan mogen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2011 Ze zijn al opgenomen hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 vond het wel een mindere aflevering idd. maar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Voorlopig laatste aflevering vanavond :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Echt? Nou alweer:( klote zeg, maarja dit seizoen was sowieso niet zo heel best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Wat ik zo jammer vind, is dat louche figuren meteen al ook de dader is, vorige week, die zwerver, tijdje terug Theo Maassen, was direct duidelijk dat zij de daders waren, er zit geen speciale wending in, niet iets onverwachts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Uhu, al denk ik dat het vanavond wel gaat komen. Vorige aflevering aan het einde kwam die Turk van het hotel met 'roomservice' die kamer van deie mannen binnen waar Wolfs achteraan zat. Denk dat daar iets mee aan de hand is, anders laten ze het niet zien zo op het laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2011 Die Yous ofzo ja. Dat zit er wel aan te komen, zeker als het de laatste van het seizoen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ja dat die er wat mee te maken heeft weet je ook van tevoren, zo een acteur van dat 'kaliber' zeg maar gaat echt niet alleen als een of andere ober mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ah en nou in het 'voorflimpje' was het geen gein tussenbeiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Wolfs:( Die kan het niet gedaan hebben toch. Zonder hem is Flikken helemaal niets meer. Of keren ze niet meer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Volgende week is Flikken Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Dit seizoen is afgelopen, maar Wolfs kan het inderdaad niet gedaan hebben. Ik denk dat Thomas Acda er achter zit. Die is ook nog niet gepakt. Bovendien hebben we Fleur nooit terug zien komen van vakantie, terwijl die vriendin van Fleur wel al thuis is. Mmmm.... Ik hoop op een seizoen 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Seizoen zes komt er gelukkig en ook een film is in de maak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2011 Flikken Gent gewoon met Vlaamse acteurs toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Ja volgens mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2011 Hm volgens mij gaan ze het 9e seizoen uitzenden. Geen nieuwe reeks dus van Flikken Gent. Leek me al sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Oh ja, Flikken Gent ken ik niet, ja wel van horen uiteraard, maar heb die serie nooit gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Dit seizoen is afgelopen, maar Wolfs kan het inderdaad niet gedaan hebben. Ik denk dat Thomas Acda er achter zit. Die is ook nog niet gepakt. Bovendien hebben we Fleur nooit terug zien komen van vakantie, terwijl die vriendin van Fleur wel al thuis is. Mmmm.... Ik hoop op een seizoen 6. Daan de Vos is allang gepakt toch, toen hij met die boot ging vluchten toen. Maar goed lijkt mij ook sterk dat Wolfs het gedaan had. Alles wijst er te erg op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Acda is allang gepakt idd. Sterke aflevering. Echt zo'n wtf einde. Ik ben benieuwd hoe ze hier een draai aan gaan geven het volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Daan de Vos is allang gepakt toch, toen hij met die boot ging vluchten toen. Maar goed lijkt mij ook sterk dat Wolfs het gedaan had. Alles wijst er te erg op. Owja inderdaad. Was ik even vergeten. Ik ben wel heel erg benieuwd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Idd, hoe ze hier nou een draai aan gaan geven. Want als Wolfs er niet meer bij is, is flikken niet meer zo best denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Dit was TE gemaakt om hem de dader te laten zijn. Plus al die aanwijzingen de Eva gevonden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Wat vond je er precies te gemaakt aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten