Glenn08 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Weer een mooie aflevering, vooral Sheldon :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Vooral het begin van 23 was er goed. In dat restaurant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Weer een mooie aflevering, vooral Sheldon :D Echt, als hij toch niet bij de laatste 4 zit in het comedy genre dan :evil: Leuke aflevering weer, een van de weinige (zo niet enige) serie die een constant niveau aanhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ja, ik zal je zo PMen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Seizoen 1 is voor 10 euro te kopen op veronicamagazine.nl ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Klinkt als een verplichte aankoop :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 ''Like Lennart and that skinny weirdo'' :mrgy: Goede seizoensfinale, paar keer gelachen, al zag je het einde al van mijlenver aankomen, desondanks wel leuk bedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 ja ik ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen gaat beginnen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Echt, als hij toch niet bij de laatste 4 zit in het comedy genre dan :evil: Leuke aflevering weer, een van de weinige (zo niet enige) serie die een constant niveau aanhoudt. Mwoah, ik vind dat 30 Rock en Modern Family bijvoorbeeld ook een constant goed niveau weten te houden. Anyways: heerlijke seizoensafsluiter, heb me weer kostelijk vermaakt. Ergens vind ik het wel goed dat Penny nu ook tegen Raj heeft gezegd dat ze Leonard niet kwijt wilde, want i.t.t. bij HIMYM met Barney en Robin vind ik dat Leonard en Penny wel bij elkaar passen/mogen zijn. En verder schitterend hoe ze Howard aanpakten vandaag. En Sheldon was ook weer geniaal. Ja, topserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Nu maar ook ff kijken. Was het helemaal vergeten i.v.m L.A Noire .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Nu maar ook ff kijken. Was het helemaal vergeten i.v.m L.A Noire .... Idemdito hier hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Mooie seizoens afsluiter. Sheldon was weer goed en ze hebben Howard nogal hard aangepakt wat wel leuk was en goed. Want normaal doet hij dat juist. Verder vind in die Priya niks.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ben er ook maar aan begonnen, heb toch niks beters te doen op stage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 DxhcNvbmg6A :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 XfL4-C8OCys Haha, by far de beste Bazinga! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scoiattolo Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Het nieuwe seizoen is goed begonnen, vind ik. De scene over het internetkussen-toestel was :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Jammer dat het steeds meer de sekskant op gaat ipv de nerdy kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Jammer dat het steeds meer de sekskant op gaat ipv de nerdy kant. Inderdaad, al moet ik zeggen dat het er niet minder grappig op wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Het verliest een beetje zijn identiteit. Kijk tegenwoordig meer uit naar Community dan TBBT. Laatste is te veel de Two and a Half Men-humor geworden, dat kijkt lekker weg, maar meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Grappig dat je het verliezen van identiteit hier wel een probleem vind maar bij HIMYM blijft roepen dat het een topserie is. ;c Moet de afleveringen zelf nog zien, ging voor Community omdat de C voor de T staat in het alfabet en het dus minder scrollen was. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 HIMYM verliest zijn identiteit ook niet, die blijft daar juist in hangen en wordt teveel hetzelfde. Als je daarvan houdt, ja, dan is het logisch dat je vindt dat TBBT zijn identiteit verliest. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Vind toch dat er wel een grote verandering heeft plaats gevonden bij HIMYM is vrijwel alles hoor. De verandering van de persoonlijkheden van de personages is daar wel een groot voorbeeld van. Nee, als 1 serie mij niet meer het zelfde gevoel geeft als een aantal seizoenen terug dan is het HIMYM wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Klopt ook, zeker qua personages en de uitstraling van de serie, maar qua grappen blijft de serie teveel hangen in hetzelfde patroon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Ik blijft TBBT prima vinden hoor. Vind de characters juist in positieve zin ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Oke, dat dan weer wel. Over TBBT dan maar weer, Howard fucking Wolowitz hoor, baas van beroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten