Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer een mooie aflevering, vooral Sheldon :D

Echt, als hij toch niet bij de laatste 4 zit in het comedy genre dan :evil: Leuke aflevering weer, een van de weinige (zo niet enige) serie die een constant niveau aanhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt, als hij toch niet bij de laatste 4 zit in het comedy genre dan :evil: Leuke aflevering weer, een van de weinige (zo niet enige) serie die een constant niveau aanhoudt.

Mwoah, ik vind dat 30 Rock en Modern Family bijvoorbeeld ook een constant goed niveau weten te houden.

Anyways: heerlijke seizoensafsluiter, heb me weer kostelijk vermaakt. Ergens vind ik het wel goed dat Penny nu ook tegen Raj heeft gezegd dat ze Leonard niet kwijt wilde, want i.t.t. bij HIMYM met Barney en Robin vind ik dat Leonard en Penny wel bij elkaar passen/mogen zijn. En verder schitterend hoe ze Howard aanpakten vandaag. En Sheldon was ook weer geniaal. Ja, topserie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat je het verliezen van identiteit hier wel een probleem vind maar bij HIMYM blijft roepen dat het een topserie is. ;c Moet de afleveringen zelf nog zien, ging voor Community omdat de C voor de T staat in het alfabet en het dus minder scrollen was. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind toch dat er wel een grote verandering heeft plaats gevonden bij HIMYM is vrijwel alles hoor. De verandering van de persoonlijkheden van de personages is daar wel een groot voorbeeld van. Nee, als 1 serie mij niet meer het zelfde gevoel geeft als een aantal seizoenen terug dan is het HIMYM wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites