Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik gebruik bierdopje, even een profiel aangemaakt en de series geselecteerd die ik altijd kijk, scheelt me weer een aantal letters die ik moet typen ;c

Prima idee. Normaal keek ik altijd op IMDB wanneer de nieuwe afleveringen waren maar Bierdopje is veel handiger.

Vorige week alle afleveringen van Rizzoli & Isles gedownload en gekeken. Hoe verder je komt, hoe meer je het idee krijgt dat het een Bones-ripoff is. Vooral als je meer te weten komt over de vader van Isles. Daarnaast zijn Rizzoli en Isles in 10 afleveringen té onrealistisch vaak zelf het slachtoffer.

Verschil tussen Bones en Rizzoli & Isles is wel dat Temperence Brennan de absolute hoofdrol speelt met uitstekende ondersteuning van Seeley Booth terwiil in theorie Rizzoli & Isles allebei gelijkwaardig zou moeten zijn. In de praktijk steunt de serie vooral op de prestaties van Angie Harmon als Rizzoli. Sacha Alexander kan me totaal niet bekoren vooral omdat ik onbewust constant vergelijk met Emily Deschanel en dan valt Alexander toch wel erg hard door de mand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb The Office seizoen 1 en 2 nu gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best een beetje om ben, vooral door het zien van de bloopers waarin duidelijk te zien was dat veel van het materiaal improvisatie is. Verstand op nul en het is allemaal erg goed te pruimen.

UK vind ik nog wel beter, maar dat komt vooral door de rol van Ricky Gervais als baas, die ik het echt beter vind doen dan Steve Carrell. Wel is de rest van het kantoor bij US beter gecast. Vooral Kevin, fantastisch personage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe Desperate Housewives was weer tof (y). HIMYM van vorige week nog ff kijken straks, en dan weer over op Chuck. De serie die beter en beter wordt, wat heerlijk zeg :<

Ik heb Chuck helemaal uit zeg maar, wachten op seizoen 4 nu.:< Wordt echt mooi hoor einde van seizoen 3, kanonnen.

ROFL ZIE IK GEWOON DAT SEIZOEN 4 OOK AL UIT IS. Jongeeeee ik ga direct downloaden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites