Ilias. Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 ff downloaden dan, hoeveel seizoenen Dexter zijn er? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 5, seizoen 6 is net begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hij is aan het downloaden (HD).. Is het makkelijk te begrijpen zonder ondertitels, worden er veel moeilijke woorden gebruikt? Want dan ga ik even op zoek naar ondertitels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Als je de gemiddelde detective serie kan volgen zonder subs dan moet Dexter geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Bovendien zijn de ondertitels allemaal te vinden op http://www.bierdopje.com. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Herfstvakantie komt eraan waardoor ik wat meer tijd heb, welke serie zal ik kijken: Prison break, The League, Weeds, Game of Thrones andere suggesties? Game of thrones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Die staat er toch al :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik ga ze niet allemaal kijken Lange, ik wil gewoon 1 of 2 series kijken. Dexter waarschijnlijk en misschien nog 1 serie. Een niet te grote serie, dus niet teveel seizoenen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Weeds :< Daar ben je zo doorheen met 13 afleveringen van 20 min. per seizoen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik ga ze niet allemaal kijken Lange, ik wil gewoon 1 of 2 series kijken. Dexter waarschijnlijk en misschien nog 1 serie. Een niet te grote serie, dus niet teveel seizoenen:P BREAKING BAD _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 The League kan je er ook prima bij hebben dan. Niet teveel eps, 20 minuten ongeveer per ep. Lekker om naast Dexter en Weeds te kijken. Hebben allebei wel hun humormomentjes, maar The League is gewoon lekker sfeertje, vriendengroep met een Fantasy Footballleague die elkaar constant lopen te trollen. En bazenpersonages als Ruxin, Andre en Taco. Niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ja, of een feelgood serie past daar het beste bij. Een van de animatieseries (Family Guy, Futurama of American Dad) zou ook voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 The Unit, The Shield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Maar niet in die volgorde :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Dat klopt, ik heb dus wel eerst The Unit gekeken en het probleem is dat je dan daarna nooit meer een serie gaat zien die cooler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 The Wire zeker nog nooit gezien... :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik heb even gekeken maar ik zie geen Jonas Blane en Mack Gerhardt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik heb even gekeken maar ik zie geen Jonas Blane en Mack Gerhardt. Zo jammer dat er maar 4 seizoenen zijn gemaakt, ze hadden hier nooit genoeg van kunnen maken:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik heb even gekeken maar ik zie geen Jonas Blane en Mack Gerhardt. Dat klopt, The Wire heeft Omar en Omar > alles. Deze flikker bezorgt zelfs Jonas Blane en Mack Gerhardt een natte anus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hier kom ik nog op terug zodra ik weet wie Omar is. Maar het lijkt me sterk waf je zegt. Zo jammer dat er maar 4 seizoenen zijn gemaakt, ze hadden hier nooit genoeg van kunnen maken:( Geloof me ik heb ook gehuild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hier kom ik nog op terug zodra ik weet wie Omar is. Maar het lijkt me sterk waf je zegt. Geloof me ik heb ook gehuild. Ik ook, heb me nog nooit zo leeg gevoeld;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Dat klopt, The Wire heeft Omar en Omar > alles. Deze flikker bezorgt zelfs Jonas Blane en Mack Gerhardt een natte anus. Nou ken ik Jonas Blane en Mack Gerhardt niet, maar wat Omar betreft helemaal gelijk. Behalve Omar heersen Carver en Stringer wat mij betreft ook enorm, al zijn eigenlijk alle personages vet. The Wire is hands down het beste dat ik ooit heb mogen aanschouwen en ik vermoed dat het niet meer overtroffen gaat worden. Al is cool (wat Wouter zei over The Unit) niet direct de beschrijving die ik zou kiezen. Dat mag overigens ook wel blijken een een gemiddelde score van 9,6 op IMDB, met ruim 42.500 uitgebrachte stemmen, waarmee het bovenaan staat in de ranglijst van tv-series. Houd er trouwens wel rekening mee dat het niet (iedereen) meteen pakt en dat het best een aantal afleveringen kan duren voordat je iedereen exact uit elkaar weet te houden en te plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Begonnen met The Black Adder. Hilarisch gewoon. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Nou ken ik Jonas Blane en Mack Gerhardt niet, maar wat Omar betreft helemaal gelijk. Behalve Omar heersen Carver en Stringer wat mij betreft ook enorm, al zijn eigenlijk alle personages vet. The Wire is hands down het beste dat ik ooit heb mogen aanschouwen en ik vermoed dat het niet meer overtroffen gaat worden. Al is cool (wat Wouter zei over The Unit) niet direct de beschrijving die ik zou kiezen. Dat mag overigens ook wel blijken een een gemiddelde score van 9,6 op IMDB, met ruim 42.500 uitgebrachte stemmen, waarmee het bovenaan staat in de ranglijst van tv-series. Houd er trouwens wel rekening mee dat het niet (iedereen) meteen pakt en dat het best een aantal afleveringen kan duren voordat je iedereen exact uit elkaar weet te houden en te plaatsen. Helemaal mee eens. Blijf het nog steeds jammer vinden dat hij zo weinig aandacht krijgt in NL. Mag best wel wat meer waardering krijgen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Kent iemand die serie nog die eerst op RTL 5 kwam, genaamd Las Vegas. Weet iemand waar je die seizoenen kunt downloaden, wel leuke serie:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten