Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The League kan je er ook prima bij hebben dan. Niet teveel eps, 20 minuten ongeveer per ep. Lekker om naast Dexter en Weeds te kijken. Hebben allebei wel hun humormomentjes, maar The League is gewoon lekker sfeertje, vriendengroep met een Fantasy Footballleague die elkaar constant lopen te trollen. En bazenpersonages als Ruxin, Andre en Taco. Niks mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, The Wire heeft Omar en Omar > alles. Deze flikker bezorgt zelfs Jonas Blane en Mack Gerhardt een natte anus.

Nou ken ik Jonas Blane en Mack Gerhardt niet, maar wat Omar betreft helemaal gelijk. Behalve Omar heersen Carver en Stringer wat mij betreft ook enorm, al zijn eigenlijk alle personages vet.

The Wire is hands down het beste dat ik ooit heb mogen aanschouwen en ik vermoed dat het niet meer overtroffen gaat worden. Al is cool (wat Wouter zei over The Unit) niet direct de beschrijving die ik zou kiezen.

Dat mag overigens ook wel blijken een een gemiddelde score van 9,6 op IMDB, met ruim 42.500 uitgebrachte stemmen, waarmee het bovenaan staat in de ranglijst van tv-series.

Houd er trouwens wel rekening mee dat het niet (iedereen) meteen pakt en dat het best een aantal afleveringen kan duren voordat je iedereen exact uit elkaar weet te houden en te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ken ik Jonas Blane en Mack Gerhardt niet, maar wat Omar betreft helemaal gelijk. Behalve Omar heersen Carver en Stringer wat mij betreft ook enorm, al zijn eigenlijk alle personages vet.

The Wire is hands down het beste dat ik ooit heb mogen aanschouwen en ik vermoed dat het niet meer overtroffen gaat worden. Al is cool (wat Wouter zei over The Unit) niet direct de beschrijving die ik zou kiezen.

Dat mag overigens ook wel blijken een een gemiddelde score van 9,6 op IMDB, met ruim 42.500 uitgebrachte stemmen, waarmee het bovenaan staat in de ranglijst van tv-series.

Houd er trouwens wel rekening mee dat het niet (iedereen) meteen pakt en dat het best een aantal afleveringen kan duren voordat je iedereen exact uit elkaar weet te houden en te plaatsen.

Helemaal mee eens. Blijf het nog steeds jammer vinden dat hij zo weinig aandacht krijgt in NL. Mag best wel wat meer waardering krijgen imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites