Sjoerd H. Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 White Collar is dope, de eerste 2 seizoenen in 3 weken erdoorheen ofzo.. Lekker no lifen in de vakantie met dit weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Hij werd hier al even genoemd: Game of Thrones. Geweldige serie. Vinny, ga die shit kijken, want = HBO dus = awesome. Goed om te lezen dat je Community kijkt trouwens. Heb je smaak altijd al goed gevonden maar dit bevestigd dat nog maar eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Aangezien de series die ik nu volg stil liggen (House, Bones, Dexter, Family Guy en South Park). SInds paar dagen op zoek naar een neiuwe serie om te volgen. Gisteren daarom eens Lie to me gedownload (seizoen 1). Kijken of dat wel wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Misschien is The Unit wat voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Criminal Minds, The Mentalist, Weeds, Entourage, Game of Thrones of NCIS. Misschien niet het genre waar je normaal in kijkt, maar zijn wel stuk voor stuk top series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Vergeten te zeggen dat ik ze met mijn vriendin kijk. Criminal Minds vind ik wel leuk, kijk het af en toe op Veronica, maar mijn vriendin vind het niet veel. Entourage heb ik aantal fleveringen van seizoen 1 gezien, maar dat vond ik niet echt boeiend. NCIS vind ik helemaal niks. Weeds en Game of Thrones ken ik niet, maar eens downloaden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Game of Thrones heeft een LOTR stijl van verhaal en setting. Weeds gaat over een huismoeder die haar man verliest en weed gaat handelen aan de rest van de verveelde huismoeders om aan geld te komen (voor haar kinderen). The Mentalist heeft trouwens ook meer humor dan de gemiddelde crime serie. Wat ik van Bones gezien heb, is dat bij Bones ook het geval, dus misschien die maar eens checken. :) Qua cartoons trouwens American Dad :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 The Mentalist heb ik wel eens paar afleveringen van gezien. American Dad ken ik ook wel, maar ik hou het gewoon bij SP en FG in dat genre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Wat vind je van Lie to Me dan Pino? Heb in de afgelopen 2 week White collar in z'n geheel gekeken. Naja seizoen 1 en 2. En ben nu halverwege Lie to Me seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik heb hem alleen gedownload he. Nog niet gekeken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Oke ;) dacht dat je misschien al wat gezien had. Ik vind het een aanrader in elk geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Game of Thrones heeft een LOTR stijl van verhaal en setting. Ik vind dat je daarmee echt een totaal verkeerd beeld schetst. GoT is in tegenstelling juist een fantasy-serie zonder dwergen, tovenaars en elfen. De enige dwerg in GoT is Peter Dinklage. Bovendien is LotR qua verhaal juist het goede tegen het kwade, terwijl het in GoT veel minder zwart-wit is. Iedereen zit zo'n beetje in the moral grey zone (is dat de uitdrukking?) en heeft zijn eigen motieven. Edit: Overigens heeft Happy Endings mij ook aangenaam verrast dit voorjaar. Bijzonder leuke (en helaas korte) komedie-serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Er zit een dwerg in GoT, zeg je zelf al Er zitten zeker wel tovenaars en magie in. (Ze proberen Drogo nog te redden met zwarte magie) (spoiler alert) Geen elfen nee, maar wel andere wezens als (oa. draken en wildlings) (spoiler alert) Het verhaal is inderdaad niet goed tegen slecht (alhoewel dat deels ook weer wel is). Maar meer over dat verschillende partijen vinden dat zij de goede zijn. Qua setting is het zeker wel gelijk aan LotR, gewoon een goede dosis, wat actie, intriges en een spannend verhaal. Zeer zeker een top serie in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ben Chuck maar eens aan het downloaden, beetje een aanradertje, of zijn er nog andere serie's die jullie mij aanbevelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik ben nu Breaking Bad aan het kijken. Ook zeker een aanrader. Niet een absolute topper zoals the Wire of Game of Thrones, maar doet er niet veel voor onder. Vraag me nu af.. Ik volg de series discussies hier nog niet zo lang. Is er ergens een draadje van een verkiezing van favoriete series? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ben Chuck maar eens aan het downloaden, beetje een aanradertje, of zijn er nog andere serie's die jullie mij aanbevelen? the Wire _O_ Game of Thrones Carnivale (stopt naar 2 seizoenen, maar toch een must see imo) the Walking Dead Breaking Bad Farscape Entourage Als je the Wire nog niet gezien hebt moet je die zeker kijken, steekt met kop en schouders boven alle andere uit. Zorg wel dat je er subs bij hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Breaking Bad volg ik al, en ben nu bijna helemaal bij. Dus wil er eigenlijk wel een serie bij hebben. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Voor de eckte shit: Dexter Oz The Wire The Sopranos Leuk voor tussendoor: Burn Notice White Collar Weeds Comedy: Parks & Recreation Community Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Modern Family is de leukste comedie die ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Zeker leuk ja, maar leukste ooit? Mwah. Phil Dunphy is wel een van de beste comedycharacters die ik ken. Parks & Rec en Community zijn echter zulke persoonlijke favorietjes van me, daar kan Modern Family niet aan tippen. Daarvoor blijft het te safe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Carnivale (stopt naar 2 seizoenen, maar toch een must see imo) Dat is inderdaad de reden dat ik het nog nooit heb gekeken, omdat het dan opeens stopt.... Misschien toch maar eens binnen halen dan,,, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Modern Family is de leukste comedie die ik ooit heb gezien. Die titel gaat bij mij naar Blackadder. En dan vooral het laatste seizoen (Blackadder goes forth) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2011 Modern Family is de leukste comedie die ik ooit heb gezien. Kenner. Phil & Cam _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Friends vind ik nog altijd de beste comedyserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Friends vind ik nog altijd de beste comedyserie. London baby! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten