Dost Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Oke, dan gaat TBBT het worden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Ben vorige week aan spartacus begonnen en wat een heldige serie is dat zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 TBBT is ook goed te volgen zonder subs hoor, zo heel veel moeilijke woorden worden er niet gebruikt. Enkel wanneer Sheldon en Howard met wetenschappelijke termen gaan strooien. Je kan Modern Family nog checken, is ook een grappige serie. Ik begin nu zelf net aan Mad Man. Mad Men. ;) Maar goed bezig, ik vind het één van de beste dramaseries van het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 JC, wat is er met Comedy Central gebeurd? Alle mooie series hebben nu plaats moeten maken voor die slechte meuk uit de jaren '90. Dingen als Married With Children, Friends, Dharma & Greg en de jongste, dus de slechte, seizoenen van Spin City met Charlie Sheen.. dat is toch allemaal al 1000x op de NLse tv geweest. Ik wil series als Chuck terug! Heel de tv-avond van Comedy Central is nu gewoon slecht. Zeker nu ook Californication is afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ja ik vind de tv-avond bij Comedy Central ook echt kut tegenwoordig... Alleen Friends is een pluspunt, maar wie de hell zit er nu te wachten op Married with Children???????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik, verder moeten we echt niet klagen over Comedy Central, die pakken heel snel nieuwe series op die ''leuk'' zijn in de US. South Park word bijvoorbeeld vanaf zondag al het nieuwe seizoen uitgezonden, dan loop je 3 afleveringen achter op US, welke andere zender heeft dat ook? Mr. Sunshine werd ook heel snel opgepakt door CC. Verder vind ik de oude comedy's wel leuk, vooral omdat ik die vroeger te weinig gezien heb. We vergeten allemaal dat de meeste comedy series nu in handen zijn van RTL en Veronica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Married with Children is de shit man! Psycho Dad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Married With Children, één aflevering is leuk, maar daarna is het afgelopen omdat elke episode dezelfde verhaallijn heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Married with Children is briljant. Friends enzo vind ik helemaal niks. Nja, Friends af en toe dan wel. Programmering wordt over een paar maanden wel weer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Nieuw seizoen The Office elke dag rond half 8 op comedy central _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Eindelijk een goede site gevonden om serieus te bekijken. En ik ben gelijk begonnen aan Alf. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Waarom draaien ze op CC eigenlijk die geniale intro niet bij Married With Children. Was hem al helemaal vergeten tot ik vandaag XBMC aanzette. EDIT1: lees net dat Chris Meloni (det. Stabler) stopt bij Law & Order SVU. Erg jammer, zie liever die emotionele blokkendoos Mariska Hargitay (Benson) vertrekken. EDIT2: Hargitay's tijd zit er blijkbaar ook bijna op. Ze wordt in de nabije toekomst weggepromoveerd bij SVU en waarschijnlijk vervangen voor Jennifer Love Hewitt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Gisteren begonnen aan Band of Brothers, eerste twee afleveringen gezien. Daar ga ik nog wel even van genieten denk ik zo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Als je het goed doet, ga je er ook meer dan eens van genieten. Ik heb het al drie of vier keer gedaan. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 En toen ging je van 10 series per week naar 1 serie per week tot aan september. Kut zomerseizoen :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Iemand tips voor de komende periode? Heb Entourase S01 t/m S07 gezien in korte tijd en nu is het wachten op 't nieuwe seizoen. Heb The Wire S01 ook nog liggen, maar vond ep01 niet bijzonder, is het 't kijken blijven waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Iemand tips voor de komende periode? Heb Entourase S01 t/m S07 gezien in korte tijd en nu is het wachten op 't nieuwe seizoen. Heb The Wire S01 ook nog liggen, maar vond ep01 niet bijzonder, is het 't kijken blijven waard? Ja idd, heb Entourage bijna klaar en ben eigenlijk op zoek naar wat anders in die richting.. Ik wacht natuurlijk ook op het nieuwe seizoen van Californication. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Weeds :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen van Bones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Iemand tips voor de komende periode? Heb Entourase S01 t/m S07 gezien in korte tijd en nu is het wachten op 't nieuwe seizoen. Heb The Wire S01 ook nog liggen, maar vond ep01 niet bijzonder, is het 't kijken blijven waard? Doorbijten bij The Wire ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2011 Weeds :) Yep, sinds kort mee begonnen. Prima serie, beetje onrealistisch maar wel goede mix van drama/komedie. Verder ook nog af en toe House tussendoor en een losse Entourage epi op z'n tijd. Kortom, prima series om de tijd mee door te komen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Enige minpunt van Weeds vind ik dat de aflevering maar 25 minuten ong. duren en dat het seizoen maar 13 afleveringen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 The Wire is zowat de beste serie van het moment, dus zeker blijven doorbijten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Enige minpunt van Weeds vind ik dat de aflevering maar 25 minuten ong. duren en dat het seizoen maar 13 afleveringen heeft. Hehe, dat zeg je gelukkig verder nooit ;c The Wire is zowat de beste serie van het moment, dus zeker blijven doorbijten! Naja, niet van het moment, want de serie draait al even niet meer. Gewoon ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik kan er weinig aan doen dat ik in herhaling val, dat zorgt er wel voor dat de serie van een dikke 9 naar een magere 9 gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten