Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

TBBT is ook goed te volgen zonder subs hoor, zo heel veel moeilijke woorden worden er niet gebruikt. Enkel wanneer Sheldon en Howard met wetenschappelijke termen gaan strooien. Je kan Modern Family nog checken, is ook een grappige serie. Ik begin nu zelf net aan Mad Man.

Mad Men. ;) Maar goed bezig, ik vind het één van de beste dramaseries van het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JC, wat is er met Comedy Central gebeurd? Alle mooie series hebben nu plaats moeten maken voor die slechte meuk uit de jaren '90. Dingen als Married With Children, Friends, Dharma & Greg en de jongste, dus de slechte, seizoenen van Spin City met Charlie Sheen.. dat is toch allemaal al 1000x op de NLse tv geweest. Ik wil series als Chuck terug!

Heel de tv-avond van Comedy Central is nu gewoon slecht. Zeker nu ook Californication is afgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik, verder moeten we echt niet klagen over Comedy Central, die pakken heel snel nieuwe series op die ''leuk'' zijn in de US. South Park word bijvoorbeeld vanaf zondag al het nieuwe seizoen uitgezonden, dan loop je 3 afleveringen achter op US, welke andere zender heeft dat ook? Mr. Sunshine werd ook heel snel opgepakt door CC. Verder vind ik de oude comedy's wel leuk, vooral omdat ik die vroeger te weinig gezien heb. We vergeten allemaal dat de meeste comedy series nu in handen zijn van RTL en Veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom draaien ze op CC eigenlijk die geniale intro niet bij Married With Children. Was hem al helemaal vergeten tot ik vandaag XBMC aanzette.

EDIT1: lees net dat Chris Meloni (det. Stabler) stopt bij Law & Order SVU. Erg jammer, zie liever die emotionele blokkendoos Mariska Hargitay (Benson) vertrekken.

EDIT2: Hargitay's tijd zit er blijkbaar ook bijna op. Ze wordt in de nabije toekomst weggepromoveerd bij SVU en waarschijnlijk vervangen voor Jennifer Love Hewitt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand tips voor de komende periode? Heb Entourase S01 t/m S07 gezien in korte tijd en nu is het wachten op 't nieuwe seizoen. Heb The Wire S01 ook nog liggen, maar vond ep01 niet bijzonder, is het 't kijken blijven waard?

Ja idd, heb Entourage bijna klaar en ben eigenlijk op zoek naar wat anders in die richting..

Ik wacht natuurlijk ook op het nieuwe seizoen van Californication.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weeds :)

Yep, sinds kort mee begonnen. Prima serie, beetje onrealistisch maar wel goede mix van drama/komedie.

Verder ook nog af en toe House tussendoor en een losse Entourage epi op z'n tijd.

Kortom, prima series om de tijd mee door te komen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige minpunt van Weeds vind ik dat de aflevering maar 25 minuten ong. duren en dat het seizoen maar 13 afleveringen heeft.

Hehe, dat zeg je gelukkig verder nooit ;c

The Wire is zowat de beste serie van het moment, dus zeker blijven doorbijten!

Naja, niet van het moment, want de serie draait al even niet meer. Gewoon ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites