Snipes Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Zwaar kut inderdaad, Zwolle wil wel een transfervrije vervanger voor hem zoeken, ben benieuwd wat dat oplevert. Zwolle gaat geen vervanger halen. Waar haal je dat uberhaupt vandaan zeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 september 2011 Auteur Share Geplaatst 16 september 2011 Zag het voorbij komen in een aantal tweets. Lekker potje gezien, 3-1 winst en een prachtig afscheid van Appie. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2011 Lekkere winst weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2011 Vanavond RKC maar eens terugpakken voor vorig seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Botteghin is ook van de partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2011 Las het op zijn twitter ja, tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2011 En 1-3 winst op MVV, gaat lekker zo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Goh dat een blunder van die keeper van MVV zeg. En ook zo dom uitkomen bij die penalty die hij veroorzaakt. Maar wij zijn er niet minder blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Arne Slot blijft een baasje hoor, vorige week hadden ze van die highlights van 'm. Gewoon een topper voor de Jupiler League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2011 Hehe vorige week noemde Sierd de Vos heb nog de Xavi van Zwolle :mrgy: Die keep van MVV was niet echt lekker bezig nee, maar goed bij de 1-0 had MVV ook mazzel dankzij van Hintum. Hoort erbij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 november 2011 Auteur Share Geplaatst 4 november 2011 Winst op Willem II had wel wat groter mogen uitvallen. Gelukkig wel het belangrijkste gedaan, de drie punten pakken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Mustafa Saymak gescoord :D Zal de Eredivisie op termijn wel halen denk ik De neefje van een klasgenoot :P Ken je hem goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 De neef van een klasgenoot :P Ken je hem goed? Ja sprak hem vroeger wel regelmatig. Jammer dat Jesper Drost nog niet echt doorbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 november 2011 Share Geplaatst 6 november 2011 Die gast komt uit Deventer he...:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 november 2011 Auteur Share Geplaatst 25 november 2011 Zondag maar weer eens de vaste puntjes pakken in deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Aangezien je toch wat wou posten. even gelegenheidje, 2x per jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Die gast komt uit Deventer he...:S Nunspeet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Geboorteplaats Schalkhaar , Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Geboorteplaats Schalkhaar , Nederland Jesper Drost? Die komt uit Nunspeet hoor.. Of bedoel je Saymak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Volgens mij komt Jesper idd uit Nunspeet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Jesper Drost? Die komt uit Nunspeet hoor.. Of bedoel je Saymak? Saymak bedoel ik inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Zwolle heeft echt wel goed jeugd trouwens hoor :cab: Jesper Drost, Mustafa Saymak, Haico Epe, Rodney Rosink om wat namen te noemen zie ik allemaal in de basis komen.. Jammer dat een ander groot talent voor de tweede keer op rij zijn enkel heeft gebroken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Jammer dat ze nu uit de vijver vissen waarmee eagles had door moeten gaan...:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Winst op Willem II had wel wat groter mogen uitvallen. Gelukkig wel het belangrijkste gedaan, de drie punten pakken :) Ik zou zeggen gaan voortaan;sm; Zondag denk ik, verassende overwinning van de eagles.. Al is dat wat ik hoop, net als Eindhoven heeft Zwolle ook wel 'veel' geluk gehad. & ik gun het zowel Zwolle als Eindhoven niet, maarja liever Zwolle als dat nog neppere E'hoven;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten