Geplaatst 6 december 201014 jr. Ik ook nog cijfer graag :banana: veel spelers uit de NL'se competitie en de buitenlandse versterkingen zijn erg leuk een 8
Geplaatst 6 december 201014 jr. Heerenveen begin 2e seizoen. Suarez wou weg en werd op de laatste dag van de transferperiode op de transferlijst gezet. Heb hem voor 7 miljoen kunnen halen. Eerste seizoen ben ik 2e geëindigd, heb geen Europees gespeeld. Heb nu wel de groepsfase van de CL gehaald. Heeft sc Heerenveen een goudmijn onder het stadion ofso, moet flink veel geld hebben gekost ;p? Nice team hoor, ik geef je een 9.
Geplaatst 6 december 201014 jr. Ik heb een vraag waarom mensen het slecht vinden als een team een vreemdelingenlegioen is? Inter heeft bijna nooit italianen in de basis en als wisselspelers ook heel weinig. Dus zo onrealistisch ofzo is het niet
Geplaatst 6 december 201014 jr. Ik heb ook altijd veel nationaliteiten in een ploeg. Sommige mensen willen het team nationaliseren, maar kunnen niet indenken dat andere FM/ers gewoon puur naar kwaliteit kijken en rekenen hen daarom op af. Terwijl het team met veel nationaliteiten gewoon gehakt zou maken van het matige Arsenal wat ze hebben gecreëerd. :p
Geplaatst 6 december 201014 jr. Dat heb je goed gedaan. Echt een lekker team heb je met Kameni, Vrsaljko, Kadlec & Defour. 8,7/10
Geplaatst 6 december 201014 jr. begin 4e seizoen, beste opstelling als iedereen fit is ;) Ja echt goed, idd. Mooie ploeg vind ik, 9. Welke skin is dat ? Eigen BG ?
Geplaatst 6 december 201014 jr. Mijn team seizoen 1 met Man City Dat paulo henrique en neymar ontevreden zijn is vreemd want, ik zette paulo henrique even terug naar het 2e en toen wou hij een privegesprek dus ik terug naar het 1e zetten en nu zijn ze allebei ontevreden :s. Iemand enig idee welke logo's dit zijn ?
Geplaatst 6 december 201014 jr. Valencia begin seizoen 3, nogal een aantal spelers met dikke winst doorverkocht;c
Geplaatst 6 december 201014 jr. Ja echt goed, idd. Mooie ploeg vind ik, 9. Welke skin is dat ? Eigen BG ? deze: http://www.sortitoutsi.net/forum/topic/47825-opz-skin/ (h)
Geplaatst 7 december 201014 jr. Valencia begin seizoen 3, nogal een aantal spelers met dikke winst doorverkocht;c Higauin, Pastore & Kroos:< 8,5
Geplaatst 7 december 201014 jr. @stijn: Mag ik vragen hoe Victor Ramos en Sammir meevallen. Ramos is bij mij super en Sammir wil ik graag kopen, maar ik twijfel nog door zijn zwakke stats voor inzet en doorzettingsvermogen. Btw een 8.5 voor je team. @Mascini: Veel standaardaankopen zoals Hazard, Enyeama, Neymar, Galvan, Sakho... Vind ik niet zo boeiend. Wel een kwalitatief mooie ploeg: 7
Geplaatst 7 december 201014 jr. Iemand enig idee welke logo's dit zijn ? Als je dit nog leest; http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35430
Geplaatst 7 december 201014 jr. mijn team, burnley. seizoen 1: gepromoveerd. 2: 4e geworden 3:11e geworden 4: KAMPIOEN!!! DM : Areola. VR : J. Boateng. VCR : R. Shawcross. VCL : L. Galeano. VL : Dodô. MCR : K. Haestad. MCL : M. Verratti. AMR : G. dos Santon / Wijnaldum. AML : Iturbe / Wallace. SCR : Y. Sanogo. SCL : Pato. overige spelers : L. Griffiths, G. Nelson , K. Naughton , Vrsajlko , Etheridge , Bikey , H. Kane , R. van la parra , Bel Hassani , RATE PLEASE
Geplaatst 7 december 201014 jr. Goed team hoor, een 8,5. Mag ik een screentje van Verratti (Profiel + Geschiedenis)?
Geplaatst 7 december 201014 jr. Ik heb ook altijd veel nationaliteiten in een ploeg. Sommige mensen willen het team nationaliseren, maar kunnen niet indenken dat andere FM/ers gewoon puur naar kwaliteit kijken en rekenen hen daarom op af. Terwijl het team met veel nationaliteiten gewoon gehakt zou maken van het matige Arsenal wat ze hebben gecreëerd. :p Wat een bullshit, als je je team hier neerzet wil je iemands mening horen over je team en als dat zijn mening is mag die dat toch zeggen zonder te moeten gaan denken: maar oh nee hij wil graag kwaliteit dus ik zal wel een goed punt geven ipv mijn eigen mening