Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik ook nog cijfer graag :banana:

veel spelers uit de NL'se competitie en de buitenlandse versterkingen zijn erg leuk een 8

Geplaatst
Heerenveen begin 2e seizoen. Suarez wou weg en werd op de laatste dag van de transferperiode op de transferlijst gezet. Heb hem voor 7 miljoen kunnen halen. Eerste seizoen ben ik 2e geëindigd, heb geen Europees gespeeld. Heb nu wel de groepsfase van de CL gehaald.

Heeft sc Heerenveen een goudmijn onder het stadion ofso, moet flink veel geld hebben gekost ;p? Nice team hoor, ik geef je een 9.

Geplaatst

Ik heb een vraag waarom mensen het slecht vinden als een team een vreemdelingenlegioen is? Inter heeft bijna nooit italianen in de basis en als wisselspelers ook heel weinig. Dus zo onrealistisch ofzo is het niet

Geplaatst

Ik heb ook altijd veel nationaliteiten in een ploeg. Sommige mensen willen het team nationaliseren, maar kunnen niet indenken dat andere FM/ers gewoon puur naar kwaliteit kijken en rekenen hen daarom op af. Terwijl het team met veel nationaliteiten gewoon gehakt zou maken van het matige Arsenal wat ze hebben gecreëerd. :p

Geplaatst

Dat heb je goed gedaan. Echt een lekker team heb je met Kameni, Vrsaljko, Kadlec & Defour.

8,7/10

Geplaatst
begin 4e seizoen, beste opstelling als iedereen fit is ;)

2gxog2g.jpg

Ja echt goed, idd. Mooie ploeg vind ik, 9.

Welke skin is dat ? Eigen BG ?

Geplaatst
Mijn team seizoen 1 met Man City

2qd7vjq.jpg

Dat paulo henrique en neymar ontevreden zijn is vreemd want, ik zette paulo henrique even terug naar het 2e en toen wou hij een privegesprek dus ik terug naar het 1e zetten en nu zijn ze allebei ontevreden :s.

Iemand enig idee welke logo's dit zijn ?

Geplaatst
Valencia begin seizoen 3, nogal een aantal spelers met dikke winst doorverkocht;c

j0g038.jpg

Higauin, Pastore & Kroos:< 8,5

Geplaatst

@stijn: Mag ik vragen hoe Victor Ramos en Sammir meevallen. Ramos is bij mij super en Sammir wil ik graag kopen, maar ik twijfel nog door zijn zwakke stats voor inzet en doorzettingsvermogen. Btw een 8.5 voor je team.

@Mascini: Veel standaardaankopen zoals Hazard, Enyeama, Neymar, Galvan, Sakho... Vind ik niet zo boeiend. Wel een kwalitatief mooie ploeg: 7

Geplaatst

mijn team, burnley. seizoen 1: gepromoveerd. 2: 4e geworden 3:11e geworden 4: KAMPIOEN!!!

DM : Areola.

VR : J. Boateng.

VCR : R. Shawcross.

VCL : L. Galeano.

VL : Dodô.

MCR : K. Haestad.

MCL : M. Verratti.

AMR : G. dos Santon / Wijnaldum.

AML : Iturbe / Wallace.

SCR : Y. Sanogo.

SCL : Pato.

overige spelers : L. Griffiths, G. Nelson , K. Naughton , Vrsajlko , Etheridge , Bikey , H. Kane , R. van la parra , Bel Hassani ,

RATE PLEASE

1190959726_Burnley(Burnley_Tactiek)-3.jpg.f9b70d41018322c1146f7c4bfa4a7138.jpg

Geplaatst

Goed team hoor, een 8,5.

Mag ik een screentje van Verratti (Profiel + Geschiedenis)?

Geplaatst
Ik heb ook altijd veel nationaliteiten in een ploeg. Sommige mensen willen het team nationaliseren, maar kunnen niet indenken dat andere FM/ers gewoon puur naar kwaliteit kijken en rekenen hen daarom op af. Terwijl het team met veel nationaliteiten gewoon gehakt zou maken van het matige Arsenal wat ze hebben gecreëerd. :p

Wat een bullshit, als je je team hier neerzet wil je iemands mening horen over je team en als dat zijn mening is mag die dat toch zeggen zonder te moeten gaan denken: maar oh nee hij wil graag kwaliteit dus ik zal wel een goed punt geven ipv mijn eigen mening