Geplaatst 2 december 201014 jr. Valencia seizoen 2 :) Mooie ploeg, realistisch gehouden en spaanse helden erbij!_O_ Ook dé spaanse talentjes als Aquino, Kevin en Capel erbij!:banana: Kortom een 8.. wat heb je trouwens in seizoen 1 gemaakt?:checkit:
Geplaatst 2 december 201014 jr. 2de seizoen Is met Brugge btw, die "Fc barcelona" is de naam van een tactiek :-)
Geplaatst 2 december 201014 jr. 2de seizoen Is met Brugge btw, die "Fc barcelona" is de naam van een tactiek :-) Schoon ploegske. 8/10
Geplaatst 3 december 201014 jr. mijn VV Grijpskerk, speel in 1e seizoen (1e klasse E) speelbaar gemaakt door de update van red-naldinho _O_ Geert den Ouden is echt mijn held _O_ en Oscar Moens is ook een held! _O_ voor de rest ook het hele team vernieuwt, maar die 2 springen er toch wel uit.
Geplaatst 3 december 201014 jr. @ Stijn: Mooie ploeg hoor, vooral die Buanotte en Vargas zijn helden! en 7,3 @ Coach X: Die den ouden moet ook wel een held zijn in de 1e klasse! over hoeveel jaar wil je in de Eredivisie spelen? owja het cijfer: 7,9
Geplaatst 3 december 201014 jr. dat is 4x promoveren dus in het 5e seizoen, al gaat dit wss niet lukken
Geplaatst 3 december 201014 jr. geert den ouden is naar baronie :'(, net voor dat mijn club semi prof werd dus was hij nog op amateur basis:S ik heb nu Edwin van Bueren (ex-Sparta) en Pieter collen (o.a. ex Feyenoord) dit zijn wel andere posities.
Geplaatst 4 december 201014 jr. Heerenveen begin 2e seizoen. Suarez wou weg en werd op de laatste dag van de transferperiode op de transferlijst gezet. Heb hem voor 7 miljoen kunnen halen. Eerste seizoen ben ik 2e geëindigd, heb geen Europees gespeeld. Heb nu wel de groepsfase van de CL gehaald.
Geplaatst 4 december 201014 jr. @ Bosno, Heerlijk team zeg voor Heerenveen in het 2e seizoen! Een 8,5 @ Battleking, Matig team! Wat heb je met Stekelenburg, Suarez en Vertonghen gedaan? Ook erg veel buitenlanders.. Een 5,5
Geplaatst 4 december 201014 jr. @ Bosno, Heerlijk team zeg voor Heerenveen in het 2e seizoen! Een 8,5 @ Battleking, Matig team! Wat heb je met Stekelenburg, Suarez en Vertonghen gedaan? Ook erg veel buitenlanders.. Een 5,5 Dat je vraagt waar Suarez is vind ik wel erg jammer. Die wilde natuurlijk weg. Zelfde met Vertonghen en Stekelenburg heeft bij mij ff denken in totaal 20wedstrijden gespeeld want elk seizoen raakte hij geblesseerd. & Ook vind ik dat in Nederland niemand rond loopt die Ajax waardig is & als ze dat wel zijn mag je daar meteen 10miljoen voor neertellen terwijl je in het buitenland de spelers die even goed zijn voor minder kan halen. :'( 5.5 :'(
Geplaatst 4 december 201014 jr. @Bosno: Wat een heerlijk talententeam, daar kun je mee vooruit! 8,5 @Battle: Goede handelsgeest, maar het realisme is ver te zoeken.. ajaxieden komen ook voor de nederlanders en dan komen ze er bekaaid af met De Zeeuw en Anita.. Wel nice dat je L Diarra hebt kunnen halen, toch een voldoende voor de handelsgeest 5,8
Geplaatst 4 december 201014 jr. Willem II, seizoen 4 Wil eigenlijk nog wel een VL of VC en misschien nog een spits
Geplaatst 4 december 201014 jr. Kwalitatief prima, maar zeer krap. Een 8 voor de kwaliteit en een 5 voor de breedte. Maakt een 6,5
Geplaatst 5 december 201014 jr. Mijn team in Februari 2015 met Man City. Bergkamp, Gullit, Prandelli en Wright Phillips zijn regens en allemaal stuk voor stuk goede talentjes.
Geplaatst 6 december 201014 jr. Heb dan ook nog Castaignos, Bonevacia, Bouy (uitgeleend), Enoh, Lodeiro, en Miguel Medina, pasten er niet meer op... Ben dan nu begin 2de seizoen, 1ste seizoen kampioen geworden, geen 1 keer verloren, 5 keer gelijk, beker gewonnen, en uitgeschakeld in 8ste finales van de CL tegen Real Madrid, dus daar kon ik wel mee leven... Had toen in de poule fase wel gewoon 2 keer gewonnen van Man United :) Aldeweireld gaat trouwens wel weg, maar was net te laat, hij wil echt weg, net zooals Suarez, die kan je op een gegeven moment gewoon echt niet meer behouden ! Uploaded with ImageShack.us
Geplaatst 6 december 201014 jr. Heb gewoon graag een brede selectie om eventuele blessuregevallen op te vangen, rouleer graag veel zodat iedereen fit blijft... Zo kan ik bijvoorbeeld, mijn sterkste spelers rust geven voor een CL wedstrijd ofzo...
Geplaatst 6 december 201014 jr. jammer dat je suarez niet hebt gekunnen behouden, verder zit er nog wel wat verbetering in, spelers zoals cvita en donald voegen niet zoveel toe denk ik, en daarvoor kan je betere spelers terughalen. Dat je een brede selectie hebt is opzich wel fijn.. maar meestal kies ik er zelf voor om dan talenten als reserves te hebben, maar dat is persoonlijk. toch wel n leuk en niet te duur team. een 7
Geplaatst 6 december 201014 jr. Feyenoord Seizoen 3 ook ik gebruik de Barcalona tactiek Let wel Bruins is nu gebleseerd. plus let op mijn wissels ik ben een echte roulatie systeem gebruiker.
Geplaatst 6 december 201014 jr. Cvitanich heeft 8 wedstrijden in de basis gestaan in de 2de seizoenshelft toen ie terug kwam, en had daarin 12 keer gescoord... Donald had over het hele seizoen een gemiddelde van 7,4, en staat in de belandstelling van veel clubs... Wil talenten gewoon zoveel mogelijk laten spelen !
Geplaatst 6 december 201014 jr. jammer dat je suarez niet hebt gekunnen behouden, verder zit er nog wel wat verbetering in, spelers zoals cvita en donald voegen niet zoveel toe denk ik, en daarvoor kan je betere spelers terughalen. Dat je een brede selectie hebt is opzich wel fijn.. maar meestal kies ik er zelf voor om dan talenten als reserves te hebben, maar dat is persoonlijk. toch wel n leuk en niet te duur team. een 7 Cvitanich heeft 8 wedstrijden in de basis gestaan in de 2de seizoenshelft toen ie terug kwam, en had daarin 12 keer gescoord... Donald had over het hele seizoen een gemiddelde van 7,4, en staat in de belandstelling van veel clubs... Wil talenten gewoon zoveel mogelijk laten spelen !