Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

Sow ja man, wat een haat op tijgertje. Oke, ze is super irritant, zeker met een 'bakkie' op, maar Matsu Matsu reageerde wel para op dat van die trui hoor.:{

Sowieso zijn (bijna) alle programma vooropgezet. Van zo een Echte dames in de jungle (of hoe het ook heet) tot Take Me Out en Cherso/Tirol alles. Gewoon een script met wat open plekken.

http://entertainment.nl.msn.com/home/matsoe-matsoe-vindt-tijgertje-kansloos

Hehe.

Idd, nou is ze soms ook wel irritant en een beetje heel maf maar om nou zo agressief te gaan doen als Matsoe en Tony.. nee daarin zakken ze bij mij wel in hun waarde. Voor zover ze die hadden in zo'n programma :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Laat je nakijken, heb je die grafkop 's morgens gezien?

Nou zullen wel meerdere vrouwen er niet perfect uitzien 's ochtends maar zij is wel erg ja :G Verder wel leuk lichaampje maar zij is in alles het tegenovergestelde wat ik in een vrouw zoek :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barbie belandt in het water na ruzie

Een ruzie tijdens het uitgaan heeft Barbie, bekend van de tv-series Oh Oh Cherso en Oh Oh Tirol, zaterdagavond een nat pak opgeleverd. Na een woordenwisseling sprong zij het water aan de Haagse Kortenaerkade in.

Dat meldt de Haagse nieuwssite Regio15. De brandweer rukte uit na een melding dat iemand in het water aan de Kortenaerkade was gesprongen.

Eenmaal ter plaatse had een vriend van Barbie haar al uit het water gehaald. Na het incident werd de Oh Oh Tirol-ster met de taxi weer naar huis gebracht.

Hehe die is ook niet 100 he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het wel mooi dat ze met z'n allen om een Oostenrijkse gingen staan en massaal Barbie barbie gingen scanderen. Die werd een partij boos die Oostenrijkse. Verders is het gewoon saai aan het worden maar ik kijk het wel als ik niets te doen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet hij behoorlijk wanhopig zijn.

Terugkeer Tijgertje onwaarschijnlijk

De manager van Oh Oh Tirol acht de kans dat Tijgertje terugkeert in een nieuwe reeks erg klein. Terwijl de overige castleden deze week een contract tekenden voor een nieuwe reeks, was Tatjana Liefhebber nergens te bekennen.

Hampel heeft al ruim een week niks meer vernomen van Tatjana, die niet erg geliefd is bij de rest van de Oh Oh Tirol-sterren.

Liefhebber werd eind maart samen met haar moeder opgepakt voor winkeldiefstal. Haar moeder zou nog vastzetten, maar Tijgertje is alweer op vrije voeten.

Verdachte

"Ik wil als manager nu wel eens weten of ze überhaupt nog als verdachte wordt gezien", vertelt Jake Hampel in het AD. "Van Tijgertje zelf krijg ik het niet te horen. Ik heb haar al dagen niet meer gezien of gesproken en volgens mij heeft ze van telefoonnummer gewisseld."

Tijgertje heeft het vaker aan de stok met de politie. Zo werd de 23-jarige in maart ook al achter het stuur gepakt zonder rijbewijs.

Binnen twee weken moet duidelijk zijn of ze meedoet aan een nieuw Oh Oh-seizoen. De nieuwe reeks komt dit najaar op de buis.

Nog een reeks ;e terwijl het zo saai is geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites