ForzaUtreg Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Hij gaat vast nog wel verder, het stukje X-System op Death Mountain zal toch naar huis gebracht moeten worden :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Ik hoop het ook maar verwacht niks :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Episode 41 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Kzag het ook al, YAY! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Minecraft. Gister voor het eerst gespeeld, vind het subliem. Krijg alleen wel snel last van tetris-effect. Ik heb inmiddels een grote rotsformatie op 3 immense poten met een waterval eronder omgebouwd tot huis/fort, ook heb ik de heuvel ernaast gefortificeerd waaronder een hele diepe grot zit die eindigt bij een lavastroom. Die grot moet ik nog beter verkennen, ik ben er alleen nog geweest toen ik er per ongeluk inpleurde en besloot om maar gewoon lampjes te planten en te kijken hoe diep het was. Daarna omhoog geklommen op provisorische wijze. Kwam ik uit onder het meer, hele tent onder water. Heb het maar weer dichtgegooid. Vond die grot sowieso maar eng, dus ik laat dat maar ff liggen. Aan de overzijde van het meer heb ik een paar ondiepe mijnen aangelegd voor later gebruik (of niet) en een klein maar hoog kasteel. Zo kan ik mooi uitkijken over het water en de fortificaties aan de overzijde. Straks ga ik denk ik een haventje aanleggen ofzo. Of misschien een mijn openen. Ik zie wel. Alles kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Gaat je niet lukken, kan ik je alvast vertellen. Kay (ForzaUtreg) is echt helemaal verslaafd ;D Het is me dus zeker wel gelukt :mrgy: tof spel snap er alleen nog niet zoveel van, tenminste dat craften niet. Het enige wat me eigenlijk lukt is workbench, torch en wooden en stone pickaxe. Daar houd het mee op :cab: Oh en ik heb een creeper dungeon onder mijn shelter gevonden. Die behoort nu tot mijn domein :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Ik ga je ook geen tips geven ook, je hebt geeneens een tientje over voor deze geweldige game :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Nah als het me echt bevalt koop ik hem gewoon hoor. Ik download standaard alle games eerst voordat ik besluit of ik de makers mijn centen gun. FM en PES zijn uitzonderingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Het is me dus zeker wel gelukt :mrgy: tof spel snap er alleen nog niet zoveel van, tenminste dat craften niet. Het enige wat me eigenlijk lukt is workbench, torch en wooden en stone pickaxe. Daar houd het mee op :cab: http://minecraftwiki.net/wiki/Crafting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Verslavend als cocaïne dit spel.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Iemand zin om een keer MP survival te doen :D ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Ik speel redelijk vaak multiplayer, als je een leuke server zoekt zal ik 163.118.10.107 kiezen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Mijn game. 2 dagen bezig.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Ghehe, the greenhouse :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Ik loop ook lekker te hannesen. Ben een paar dagen geleden begonnen, maar ik werk niet zo snel en doe vooral veel onder de grond. Ik heb eerst heel lang gewerkt aan allerlei gangen vanuit mijn eerste basis en ben nu voor het eerst de diepte in aan het gaan op een plek waar ik geen andere grotten tegen kan komen (die vind ik namelijk eng). Ik heb twee gerenderde plaatjes gemaakt met Cartographer en daar laat ik die eerste basis zien: Ik maak eerst mijn schacht af zodat ik diamant enzo kan vinden en meer ijzer. Hierna ga ik denk ik verkennen richting het zuiden (richting onderkant van deze kaarten bedoel ik dan, echte zouden is richting het noordoosten op de kaart), daar is vooral veel kust en ik wil ergens een tweede haven bouwen. In het noorden zijn allemaal huge-ass bergen en eentje heeft een mooie waterval dus daar ga ik een derde basis maken denk ik, maar dat komt later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Even wat verdiepingen erbij gebouwd.;c En heb heel veel hout, daar ga ik sticks van maken en dan ladders zodat ik lekker diep de grond in kan.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Vind wel dat ze tips ofzo erin hadden kunnen gooien. Zonder internet kan je eigenlijk niet weten hoe je stuff moet craften. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Tof dat wat meer mensen het gaan spelen :) Zullen we een keer multiplayer proberen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Ik heb dat spel ook gekocht een paar weken geleden. Ik wacht nu tot de multiplayer alpha af is, voor ik een nieuwe game begin. Oja en biomen, en dorpjes van monsters, daar wacht ik nu ook al een tijdje op. Tof dat wat meer mensen het gaan spelen :) Zullen we een keer multiplayer proberen? Dat is nu nog vrij kut, met monsters die niet dood kunnen. Behalve door vuur dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Ja dat is waar, moet ff een update komen daarvan. Desnoods proberen we Classic, beetje iets bouwen of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Daar zal ik in ieder geval niet aan mee kunnen doen want m'n internet is vrij ruk hier in Noord-Ierland. @Utotri, geniaal hoeveel hebt nagedacht over hoe je alles hebt gemaakt. :mrgy: Een baken om je weg terug te vinden? Genius :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 17 september 2010 Auteur Share Geplaatst 17 september 2010 Multiplayer lijkt me leuk.. Als iemand server kan opstarten.. Tof!! Ik ben met SP nu ook een mooi gebouw aan t bouwen.. Ik had het geluk dat mijn huis direct naast een mega, maar dan ook mega gangenstelsel staat.. Ik verdwaal dr nog steeds terwijl ik het al 6 uur mee speel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Wat plaatjes van mijn wereld: EDIT: Werken spoilers niet? Ik had ze eerst in spoilertags maar toen liet ie niets zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Vette foto's Utotri. Ik ga ook maar eens plaatjes schieten van mijn Minecraft wereld. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Even een gifje er van gemaakt. Je volgt als het ware mijn minecraft wereld, eerst zie je in de verte een gebouw, dan zie je dat gebouw van dichtbij, dan zie je van bovenop dat gebouw weer in de verte een gebouw, enzo. Kwaliteit is niet denderend maar dat zal wel aan mijn flash instellingen liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten