Utotri Gepost September 21, 2010 Share Gepost September 21, 2010 Epic noemt men dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchez. Gepost September 21, 2010 Share Gepost September 21, 2010 Hehe, Inception music (Mind Heist) als achtergrond muziek. Goed gemaakt in ieder geval, zou wel een commercial kunnen zijn voor Minecraft :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost September 22, 2010 Share Gepost September 22, 2010 Van de week echt 8 uur achter elkaar bezig geweest aan een piramide :cab: Te verslavend dit man :P Opeens een zeer populair Youtube filmpje, een zelfgemaakte trailert van iemand. FaMTedT6P0I _O_ Anders maak je ff de Petronas Towers in Kuala Lumpur na (op 1.33 :P) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divad Gepost September 26, 2010 Share Gepost September 26, 2010 Er is een nieuwe serie van X, namelijk Relaxing with minecraft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchez. Gepost September 26, 2010 Share Gepost September 26, 2010 Ja zit ie bijna een heel filmpje bomen helemaal kapot te maken, including de bladeren enzo ;e Ik ben zelf weer wat bezig geweest (had een dip), alleen ik snap niet dat sommige mensen uren bezig kunnen zijn omdat het zo eentonig is vaak. Ook is het irritant als je om te haverklap weer naar buiten moet ofzo om hout te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utotri Gepost September 27, 2010 Share Gepost September 27, 2010 Gewoon veel afwisselen. Ik heb vaak een bouwproject en een graafproject tegelijk lopen en dan wissel ik een beetje af. En soms flikker ik mn shit in een kist en ga ik monsters en vee slopen en bomen kappen/planten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rexcoder Gepost September 27, 2010 Share Gepost September 27, 2010 Ziet er een vet spel uit! Misschien ook maar eens downen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchez. Gepost September 27, 2010 Share Gepost September 27, 2010 Gewoon veel afwisselen. Ik heb vaak een bouwproject en een graafproject tegelijk lopen en dan wissel ik een beetje af. En soms flikker ik mn shit in een kist en ga ik monsters en vee slopen en bomen kappen/planten. Ja ik begin er nu wel meer plezier in te krijgen. Ik vond Redstone, alleen als ik het kapot maak met m'n pickaxe krijg ik niks? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost September 27, 2010 Share Gepost September 27, 2010 Kan alleen met een steel pickaxe en hoger volgens mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Gepost September 27, 2010 Share Gepost September 27, 2010 He ik snap echt niet dat dit leuk is. Kijk iedereen is heel positief enz, dus ik ben echt heel veel filmpjes en reviews aan t kijken, en nu nog steeds, maar ik snap er nog steeds de lol niet van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utotri Gepost September 28, 2010 Share Gepost September 28, 2010 He ik snap echt niet dat dit leuk is. Kijk iedereen is heel positief enz, dus ik ben echt heel veel filmpjes en reviews aan t kijken, en nu nog steeds, maar ik snap er nog steeds de lol niet van Het is heel simpel. Het spel geeft je heel veel vrijheid en je moet jezelf inspireren om dingen te gaan doen. Je kunt dingen gaan bouwen, of juist de wereld ontdekken, of je kan monsters gaan slopen of wat dan ook. De mate van vrijheid is werkelijk uniek in de gameswereld en daarom worden veel gamers wild van een spelletje als MineCraft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchez. Gepost September 28, 2010 Share Gepost September 28, 2010 Je moet wel een rijke fantasie hebben en met jezelf plezier kunnen hebben (that's what she said). Sommige mensen hebben altijd andere mensen nodig om met of tegen te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost September 28, 2010 Share Gepost September 28, 2010 http://www.gamert.nl/nieuws/teveel_tijd_minecraft_11_model.html ziek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost September 29, 2010 Share Gepost September 29, 2010 1 oktober schijnt beta te komen (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchez. Gepost September 29, 2010 Share Gepost September 29, 2010 Wat betekent dat...? Dacht dat dit al de "beta" was maar oke :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost September 29, 2010 Share Gepost September 29, 2010 Ze zijn nu in de Alpha fase, dus nog voor de Beta. Het zieke is dat het nu al zoooo populair is terwijl het nog geen eens Beta is. In Beta zal de multiplayer het waarschijnlijk ook wat beter doen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Gepost October 1, 2010 Share Gepost October 1, 2010 Je moet wel heel veel fantasie hebben om al die dingen te maken zeg. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utotri Gepost October 1, 2010 Share Gepost October 1, 2010 Je moet wel heel veel fantasie hebben om al die dingen te maken zeg. :cab: Valt wel mee eigenlijk. Het bouwen is zo oersimpel dat het spel je uitdaagt om gewoon via trial and error dingen te maken. Je wordt als het ware vanzelf creatiever. Ik begon ook met lelijke rommel. Als je wat meer handigheid krijgt komen er vanzelf ideeen en dan kun je heel veel lol hebben met deze game. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Gepost October 2, 2010 Share Gepost October 2, 2010 Haha, daar ben ik nu ook achter. Als je eenmaal een grot heb gevonden en wat dingen wordt het gaaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost October 5, 2010 Share Gepost October 5, 2010 Heb al een week of twee geen MineCraft meer gespeeld eigenlijk, te druk met StarCraft II en FM hehe :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost October 12, 2010 Share Gepost October 12, 2010 Ik begin me toch wel een beetje een nerdje te voelen :cab: http://www.youtube.com/user/Harbingerx81#p/u/4/0is98BXNvZs Ik snap het gewoon, en vind het nog leuk ook. http://www.youtube.com/user/theinternetftw#p/a/u/1/LGkkyKZVzug wowaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost October 12, 2010 Share Gepost October 12, 2010 Die laatste is echt te ziek :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost October 21, 2010 Share Gepost October 21, 2010 Hmm, MineCraft werkt niet echt lekker at the moment :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divad Gepost October 21, 2010 Share Gepost October 21, 2010 Krijg jij ook een error? Ik denk dat de server er weer uitligt ofzo. EDIT: Ow, ik lees net dat er een aanval op minecraft.net is geweest.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost October 31, 2010 Share Gepost October 31, 2010 zB-qJtj3cl8 WTF :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts