Jump to content

MineCraft

Jelle.
 Share

Recommended Posts

Ja zit ie bijna een heel filmpje bomen helemaal kapot te maken, including de bladeren enzo ;e

Ik ben zelf weer wat bezig geweest (had een dip), alleen ik snap niet dat sommige mensen uren bezig kunnen zijn omdat het zo eentonig is vaak. Ook is het irritant als je om te haverklap weer naar buiten moet ofzo om hout te halen.

Gewoon veel afwisselen. Ik heb vaak een bouwproject en een graafproject tegelijk lopen en dan wissel ik een beetje af. En soms flikker ik mn shit in een kist en ga ik monsters en vee slopen en bomen kappen/planten.

Ja ik begin er nu wel meer plezier in te krijgen. Ik vond Redstone, alleen als ik het kapot maak met m'n pickaxe krijg ik niks?

He ik snap echt niet dat dit leuk is.

Kijk iedereen is heel positief enz, dus ik ben echt heel veel filmpjes en reviews aan t kijken, en nu nog steeds, maar ik snap er nog steeds de lol niet van

Het is heel simpel. Het spel geeft je heel veel vrijheid en je moet jezelf inspireren om dingen te gaan doen. Je kunt dingen gaan bouwen, of juist de wereld ontdekken, of je kan monsters gaan slopen of wat dan ook. De mate van vrijheid is werkelijk uniek in de gameswereld en daarom worden veel gamers wild van een spelletje als MineCraft.

Je moet wel heel veel fantasie hebben om al die dingen te maken zeg. :cab:

Valt wel mee eigenlijk. Het bouwen is zo oersimpel dat het spel je uitdaagt om gewoon via trial and error dingen te maken. Je wordt als het ware vanzelf creatiever. Ik begon ook met lelijke rommel. Als je wat meer handigheid krijgt komen er vanzelf ideeen en dan kun je heel veel lol hebben met deze game.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...