Marxel Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Minecraft blijft gewoon geweldig spel om met wat vrienden te spelen. Heerlijk klooien en gewoon alles kunnen doen wat je wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucas! Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Jij bent zeker ook zo stoer om die mensen te slaan omdat ze een bepaald spel spelen ? Nee? Dat heb ik nergens gezegd? Bij ons op school wordt je geslagen als je je mening over iets geeft wat je zelf niet hebt uitgeprobeert Ik heb wel degelijk gespeeld, heb het alleen direct verwijderd aangezien ik het niet leuk vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Waarom meld je het dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hazelnoot Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 [spoiler=Hotel] Al een tijdje bezig met een groot hotel. Torens zijn nu voor een groot deel klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 nice, heb je een werkende mutiple floor lift of niet? Mijn laatste project was een combo lock huis, nu maar hopen dat niemand de code kraakt :P, ookal een arena gemaakt, geen idee wat ik nu moet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Nope, ik heb trappen. Geen idee hoe je een lift bouwt. Misschien ooit eens opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 10 maart 2012 Share Geplaatst 10 maart 2012 Gewone Pistons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 11 maart 2012 Share Geplaatst 11 maart 2012 nice, heb je een werkende mutiple floor lift of niet? Mijn laatste project was een combo lock huis, nu maar hopen dat niemand de code kraakt :P, ookal een arena gemaakt, geen idee wat ik nu moet maken. Maak een trein station, compleet met perrons en stationshal enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 zijn er nog mensen die dit serieus spelen eventueel met Tekkit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Schitterend spel, samen met 'n kameraad 'n servertje opgezet voor 3 man. Net 'n heel schip gebouwd, echt leip =D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Tijdje niet gespeeld en vandaag weer begonnen, met een nieuwe wereld :) Wel een beetje gecheat al gelijk dmv to many items :P maar het komt mn spelplezier te goede dus dat maakt niet uit dan :) Heb dus een Enchantment room gemaakt gelijk en mn eerste basis gemaakt, vanaf nou start mijn spelletje en zal ik TMI niet meer gebruiken (alleen om de regen te stoppen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Heb het ook eens gedownload. Vraagje, zijn er dingen die je best installeert om de game beter/mooier/... te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Je hebt genoeg... texturepacks is het makkelijkste daarvan maar je hebt ook mods die het spel mooier maken (shaders mods). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2012 Heeft iemand Minecraft voor de xbox? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Je hebt genoeg... texturepacks is het makkelijkste daarvan maar je hebt ook mods die het spel mooier maken (shaders mods). Zover was ik uiteraard ook, maar ik vroeg me eerder af dewelke ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Zover was ik uiteraard ook, maar ik vroeg me eerder af dewelke ;) Ligt natuurlijk aan je smaak :P maar zou even op youtroep kijken voor voorbeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Bezig met een pretpark :D duurt nog wel ffies maar begin is er en de eerste bezoeker ook al ;D Kan nog niet meer laten zien zonder de naam van het park weg tegeven dus daar moeten julie dan maar ff op wachten :) kan al wel zeggen dat de kleuren een betekenis hebben van saai (Groen) naar leuk (geel) en Spannend (rood) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Leuk project! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Leuk bedacht, ja. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 WTF!!! was ff naar survivalmode gegaan om testrit te doen, kom boven bij de blauw oranje toren ga in ene dood.... en omdat mn bed weg is spawn ik ergens anders, en kan nou mn park niet meer terug vinden :S terwijl die bij de orginele spawn gebouwd werd.... snap er niks meer van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Wat kut voor je. Iemand mss die een MU server wel ziet zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 GVD!!!!, Ben ik opnieuw begonnen en wil wat screenshots uploaden kom ik oude screens tegen.... waaronder de coordinaten van mij park :@ Maar vind de nieuwe park er al beter uitzien dus ik ga door daarmee :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Vet gedaan hoor. Heb altijd al moeite om mooie huisjes te bouwen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Welk texturepack gebruik je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten