Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Jij bent zeker ook zo stoer om die mensen te slaan omdat ze een bepaald spel spelen ?

Nee? Dat heb ik nergens gezegd?

Bij ons op school wordt je geslagen als je je mening over iets geeft wat je zelf niet hebt uitgeprobeert

Ik heb wel degelijk gespeeld, heb het alleen direct verwijderd aangezien ik het niet leuk vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nice, heb je een werkende mutiple floor lift of niet?

Mijn laatste project was een combo lock huis, nu maar hopen dat niemand de code kraakt :P, ookal een arena gemaakt, geen idee wat ik nu moet maken.

Maak een trein station, compleet met perrons en stationshal enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdje niet gespeeld en vandaag weer begonnen, met een nieuwe wereld :) Wel een beetje gecheat al gelijk dmv to many items :P maar het komt mn spelplezier te goede dus dat maakt niet uit dan :)

Heb dus een Enchantment room gemaakt gelijk en mn eerste basis gemaakt, vanaf nou start mijn spelletje en zal ik TMI niet meer gebruiken (alleen om de regen te stoppen).

2012-04-08_171123-1.png

2012-04-08_171110.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt genoeg... texturepacks is het makkelijkste daarvan maar je hebt ook mods die het spel mooier maken (shaders mods).

Zover was ik uiteraard ook, maar ik vroeg me eerder af dewelke ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bezig met een pretpark :D duurt nog wel ffies maar begin is er en de eerste bezoeker ook al ;D

Kan nog niet meer laten zien zonder de naam van het park weg tegeven dus daar moeten julie dan maar ff op wachten :) kan al wel zeggen dat de kleuren een betekenis hebben van saai (Groen) naar leuk (geel) en Spannend (rood)

2012-05-15_011358.png

2012-05-15_025353.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites