Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Het is te hopen dat Ome Frans in de winterstop snel de bankrekening van Mammoet gaat plunderen want op deze manier komen we niet ver dit jaar...

Fernandez, wat een oetmeloen, gescout door Stevie Wonder volgens mij. Had dan Velthuizen opgepikt afgelopen zomer...

Elke aankoop is tot nu toe bagger, ben bang dat we dit jaar voor degradatie gaan voetballen :( Kunnen de club weer helemaal van onder af aan opbouwen...

FOEKE ROT OP !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is te hopen dat Ome Frans in de winterstop snel de bankrekening van Mammoet gaat plunderen want op deze manier komen we niet ver dit jaar...

Fernandez, wat een oetmeloen, gescout door Stevie Wonder volgens mij. Had dan Velthuizen opgepikt afgelopen zomer...

Elke aankoop is tot nu toe bagger, ben bang dat we dit jaar voor degradatie gaan voetballen :( Kunnen de club weer helemaal van onder af aan opbouwen...

FOEKE ROT OP !

Lekker kortzichtig allemaal... Het is makkelijk om Fernandez na één blunder al af te schrijven. Ik vond hem tegen Heerenveen best aardig keepen, ik denk dat hij best goed kan zijn, maar dan moet ik nog wel een paar wedstrijden zien.

Ook makkelijk om Foeke meteen de schuld te geven. Mertens, Wuytens, Asare, Mulenga, Duplan en Stootman waren natuurlijk dramatische aankopen van hem geweest...:cab:

Ik ben het met je eens dat de vervangers van lager niveau zijn dan de spelers die zijn weggegaan, maar geef ze gewoon nog wat tijd om ze zich te laten bewijzen. Ik heb bijv. MÃ¥rtensson prima zien voetballen, nu elke week nog.

Ik hoop ook dat er van de winter nog wat bij komt, want ik denk dat deze ploeg de play-offs heel moeilijk kan halen.

Hoort iemand nog wat van Nesu? Hoe gaat het nu met hem? :)

Niet veel veranderd. Zag laatst wel deze column op een Utrecht-forum:

Alleen al voor Nesu blijf ik mijn leven lang supporter van FC Utrecht

Ik was afgelopen donderdag in de Hoogstraat, omdat m'n dochter daar onder behandeling is. Ik dronk een bak koffie in de kantine en zag hem zitten; onze Mihai. Ik zag de rust die hij uitstraalde en de berusting terwijl hij met een rietje in zijn mond een apparaat op zijn rolstoel bediende. Waarschijnlijk kon hij zo een boek of een artikel lezen. Zijn hoofd gefixeerd en zijn rechter arm in een mitella, hij was warm ingepakt en had een muts over zijn oren getrokken. Ik weet niet of hij in de gaten had dat ik zo af en toe naar hem keek. Plotseling glimlachte hij spontaan naar één van de medewerksters die langs kwam lopen en tilde hij zijn rechterarm iets omhoog bij wijze van een groet. Ik werd er emotioneel van en schoot enigszins vol.

Na een tijdje, mijn dochter was nog niet terug van haar therapie, kwam hij langsrijden in zijn electrische rolstoel die hij met zijn linkerhand m.b.v. een stuurknop bediende. Ik kon het niet laten om hem even te groeten door mijn vuist bemoedigend op te steken en hem bij zijn voornaam te noemen. Hij draaide zijn hoofd zo goed en zo kwaad als het ging naar me toe en zei met zijn hoge jongensachtige stem: "hoi" tegen me. Het was een gemeend hoi en meer was er niet nodig om even een moment te voelen van verstandhouding. Genoeg voor mij om er stil van te worden en diep geraakt te zijn. Op dat moment dacht ik: "alleen al voor die jongen blijf ik mijn hele leven supporter van die ene club. De club waar het nu zo slecht mee gaat en waar iedereen altijd een mening over heeft en waar het nooit echt rustig is en waarschijnlijk ook nooit rustig zal worden"

Wat zou het fijn zijn als Mihai op de één of andere manier voor onze club bewaard zou blijven. Alleen al voor hem wil je dat iedere week gevochten wordt voor de overwinning. Het snot voor de ogen weggeveegd moet worden. De tegenstander bij de strot gegrepen wordt. Zodat hij weer kan glimlachen en trots kan zijn op z'n club, samen met Alje, met de andere spelers en met ons. Amen

Bron: Siep

Foeke is sowieso een kneus van een technisch directeur.

Trouwens die Fernandez moet je niet zo snel afschrijven.

Lol, zeg je eerst dat Foeke een kneus is en daarna dat je Fernandez niet snel moet afschrijven. Waarom schrijf je Foeke af? Hij heeft de voorgaande jaren prima spelers gehaald, nu is het inderdaad misschien wat minder, en dan kan hij er opeens geen hout meer van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plus met dat geld van Van Seumeren kon elke technisch directeur wel een Mertens enzo halen.

Veel clubs hebben het toch niet aangedurfd met Mertens en Strootman. Toch bleken het gouden zetten te zijn van Booy.

Foeke heeft veel te veel macht bij FC Utrecht.

Jij hebt liever een TD, die geen spelers kan kopen? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee man. Mertens was zo super nog niet, maar Utrecht heeft goed gezien dat er veel potentie en slimmigheidjes in zaten. Hij werd in de Juup vaak fysiek afgetroefd en werd daardoor onzichtbaar. Gouden zet van Foeke.

Zelfde geldt van Strootman. Niemand durfde het aan, maar Booy kende hem nog vanuit Sparta tijd en durfde het wel aan. Toch knap werk geleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites