Guidovw Geplaatst 1 augustus 2010 Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hm, ja ik heb ze niet in goede kwaliteit. Anders moet je maar wat albums downloaden? Losse nummers zijn inderdaad lastig te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 1 augustus 2010 Share Geplaatst 1 augustus 2010 zou iemand de moeite willen nemen om de volgende mp3tjes in een mapje te doen en die voor mij up te loaden? t gaat om de volgende: Jiggy Dje - Blauw Bloed Jiggy Dje - Positivisme Jiggy Dje - Maak Kennis Met Klasse (die is van DAC trouwens) Jiggy Dje - De Kleren Van De Keyser Jiggy Dje - Gooijehandop Lange Frans - Ben Mezelf Zo Moeilijk - Reünie Yes-R - Bedankt ft Typhoon Keizer - Keizer Koning Admiraal Fresku - Twijfel kan ze niet echt vinden namelijk Dikgedrukte heb ik voor je, de rest niet. Ik zal ze wel ff uploaden. edit; http://www.filefront.com/17164298/muziek.rar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Niet dat ik hem haat, ik ging afgelopen Dvd helemaal los op Twijfel maar de rest vind ik gewoon wat minder en hijs imo niet zo goed dat ie als grote naam moet worden neergezet iedere keer. Dat vind ik gewoon terecht, aangezien hij tekstueel gewoon bij de beteren hoort. Beter Fresku bij de grote namen neerzetten dan bijvoorbeeld Hef aka Ik krijg hoofd in elke track en feun in elke track op slippers in een huurbak, en Önder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Inderdaad. Ik hoor liever Fresku dan Hef oid. PXZe3oI5tSc Edit: Het VerZet uit Heerlen. Stuk NederHop en een stuk Engelstalig. Ik heb hier het album van ze, hebben daarvan niks op youtube staan. Maar echt dope iig :) gAD0wpbUfrA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Mwah, dat Het VerZet lijken wel een stel junks die altijd rond het station in Heerlen rondhangen. Nee, niet mijn ding. Ik heb wel eens beter uit Heerlen gehoord, de track waar ik op doel heet I'm Sorry, kom alleen niet meer op de artiest. Rapper was uit de states, de producer uit Heerlen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hmm, ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Maar ik kom er ook niet zo 1,2,3 op. Als ik het weet post ik hem hier;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Minuten van Sticks is idd hard, Vlaggenplanters is ook hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hmm, ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Maar ik kom er ook niet zo 1,2,3 op. Als ik het weet post ik hem hier;) Schiet me opeens te binnen, Blessed is die producer uit Heerlen. Werkt ook samen met oa Cultivated Minds, klinken ook niet verkeerd. Moet je maar eens checken op myspace. Die track die ik in mn vorige post bedoelde heb ik nog niet kunnen terugvinden op youtube.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Nieuwe 101 sessie van Adje en Jawson. Ook verses die ik nog niet kende, op die eerste twee is Adonis echt dodelijk. :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Nieuwe 101 sessie van Adje en Jawson. Ook verses die ik nog niet kende, op die eerste twee is Adonis echt dodelijk. :<:< Vind die Adonis eigenlijk maar een matige rapper, maar die J. Cole beat bij die sessie kan me dan weer wel bekoren.:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joey. Geplaatst 3 augustus 2010 Share Geplaatst 3 augustus 2010 Adonis is wel goed hoor:< edit; hoe kan het dat op mijn Ipod video's het niet langer doen als 3minuten? Gebruik Youtube Converter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 ;e Edit: Sowieso een koning album _O_ p85_p3w3-fM 14yZNbxVXxQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Adonis is wel goed hoor:< edit; hoe kan het dat op mijn Ipod video's het niet langer doen als 3minuten? Gebruik Youtube Converter Wat is er volgens jou zo goed dan aan Adonis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Adonis is wel goed hoor:< edit; hoe kan het dat op mijn Ipod video's het niet langer doen als 3minuten? Gebruik Youtube Converter Waarschijnlijk is het bestandje slechts drie minuten, aangezien Youtube Converter vast een max. heeft van die tijdsduur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Adonis ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wat is er volgens jou zo goed dan aan Adonis? Zo kun je bij elke artiest vragen stellen. Het is gewoon een kwestie van smaak, sommige houden van diepgaande teksten andere hebben een voorkeur voor een bepaalde soort stem en weer een ander vind het ''gangster'' materiaal dope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zo kun je bij elke artiest vragen stellen. Het is gewoon een kwestie van smaak, sommige houden van diepgaande teksten andere hebben een voorkeur voor een bepaalde soort stem en weer een ander vind het ''gangster'' materiaal dope. Dan is het niet gelijk goed, en bij een rapper zeker niet. MC Martin is toch ook gewoon slecht hoewel er misschien wel mensen zijn die het wel leuk vinden om te luisteren, maar dat maakt hem niet gelijk een goede rapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dan is het niet gelijk goed, en bij een rapper zeker niet. MC Martin is toch ook gewoon slecht hoewel er misschien wel mensen zijn die het wel leuk vinden om te luisteren, maar dat maakt hem niet gelijk een goede rapper. Maar wat jij goed vind hoeft iemand anders niet goed te vinden. Het is eigenlijk vrij subjectief wat goed is. Adonis doet vast wel iets goed want hij verdiend gewoon z'n centen ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Kan me niet voorstellen dat iemand MC Martin leuk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Maar wat jij goed vind hoeft iemand anders niet goed te vinden. Het is eigenlijk vrij subjectief wat goed is. Adonis doet vast wel iets goed want hij verdiend gewoon z'n centen ermee. Mjaa daar heb je wel gelijk in. @Superboeren: Ik ook niet, maar er zijn wel meer artiesten waarvan ik me niet kan voorstellen dat iemand het leuk vind maar er toch mensen zijn die het leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja iedereen zijn smaak natuurlijk, maar Mc Martin is wel heel triest ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joey. Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nu noem je ook wel een voorbeeld Mc Martin :cab: [YOUTUBE]oM28UZE1g6w[/YOUTUBE] Hier nog zo één. Tis je boy Mc Kees ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Best redelijke lyrics vergeleken met MC Martin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dat doe je toch niet, wat een trieste figuren;e EDIT: Mc dark is er nog zo een [YOUTUBE]MmP-l29sJiI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hij kan iig wel echt goed kwaad kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten