Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zou iemand de moeite willen nemen om de volgende mp3tjes in een mapje te doen en die voor mij up te loaden?

t gaat om de volgende:

Jiggy Dje - Blauw Bloed

Jiggy Dje - Positivisme

Jiggy Dje - Maak Kennis Met Klasse (die is van DAC trouwens)

Jiggy Dje - De Kleren Van De Keyser

Jiggy Dje - Gooijehandop

Lange Frans - Ben Mezelf

Zo Moeilijk - Reünie

Yes-R - Bedankt ft Typhoon

Keizer - Keizer Koning Admiraal

Fresku - Twijfel

kan ze niet echt vinden namelijk

Dikgedrukte heb ik voor je, de rest niet. Ik zal ze wel ff uploaden.

edit; http://www.filefront.com/17164298/muziek.rar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik hem haat, ik ging afgelopen Dvd helemaal los op Twijfel maar de rest vind ik gewoon wat minder en hijs imo niet zo goed dat ie als grote naam moet worden neergezet iedere keer.

Dat vind ik gewoon terecht, aangezien hij tekstueel gewoon bij de beteren hoort. Beter Fresku bij de grote namen neerzetten dan bijvoorbeeld Hef aka Ik krijg hoofd in elke track en feun in elke track op slippers in een huurbak, en Önder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, dat Het VerZet lijken wel een stel junks die altijd rond het station in Heerlen rondhangen. Nee, niet mijn ding. Ik heb wel eens beter uit Heerlen gehoord, de track waar ik op doel heet I'm Sorry, kom alleen niet meer op de artiest. Rapper was uit de states, de producer uit Heerlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Maar ik kom er ook niet zo 1,2,3 op. Als ik het weet post ik hem hier;)

Schiet me opeens te binnen, Blessed is die producer uit Heerlen. Werkt ook samen met oa Cultivated Minds, klinken ook niet verkeerd. Moet je maar eens checken op myspace. Die track die ik in mn vorige post bedoelde heb ik nog niet kunnen terugvinden op youtube..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kun je bij elke artiest vragen stellen. Het is gewoon een kwestie van smaak, sommige houden van diepgaande teksten andere hebben een voorkeur voor een bepaalde soort stem en weer een ander vind het ''gangster'' materiaal dope.

Dan is het niet gelijk goed, en bij een rapper zeker niet. MC Martin is toch ook gewoon slecht hoewel er misschien wel mensen zijn die het wel leuk vinden om te luisteren, maar dat maakt hem niet gelijk een goede rapper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het niet gelijk goed, en bij een rapper zeker niet. MC Martin is toch ook gewoon slecht hoewel er misschien wel mensen zijn die het wel leuk vinden om te luisteren, maar dat maakt hem niet gelijk een goede rapper.

Maar wat jij goed vind hoeft iemand anders niet goed te vinden. Het is eigenlijk vrij subjectief wat goed is. Adonis doet vast wel iets goed want hij verdiend gewoon z'n centen ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat jij goed vind hoeft iemand anders niet goed te vinden. Het is eigenlijk vrij subjectief wat goed is. Adonis doet vast wel iets goed want hij verdiend gewoon z'n centen ermee.

Mjaa daar heb je wel gelijk in.

@Superboeren: Ik ook niet, maar er zijn wel meer artiesten waarvan ik me niet kan voorstellen dat iemand het leuk vind maar er toch mensen zijn die het leuk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites