Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij de radioshow Wat Anders was 'ie laatst te gast. Had een gast met domme teksten verwacht, maar kwam in gesprekken verstandig over. Ook de muziek de gedraaid werd kon ik nog best waarderen. Verder nog die track van Depay en die van Van der Wiel en Elia gecheckt.

GpKC3vM8is0

Gikkels vind ik wel dope man

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er op dit moment niets anders, nieuwe shit, dan deze clowns?

Kan wel nieuwe lading deftige nederhop gebruiken. :)

Volgens mij niet. Laatste fatsoenlijke wat ik heb gehoord is dat nieuwe album van Fotosynthese, Los. Best ziek hoe erg nederhop is veranderd laatste 2 jaar in de negatieve zin. Van Gers Pardoel tot kneusjes als Hydroboys. Die Rotjoch is ook zo'n marginale mongool he. Echt nog maar een handvol NLse rappers die ik volg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde hier posten dat vriend van me vanavond bij Winne was en preview van zijn album en van Great Minds heeft gehoord (zijn reactie was zwaar positief) Maar nu zwaar benieuwd naar 't nummer dat Rik heeft gepost.

Wanneer ga je dan posten dat een vriend van je bij Winne was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine Viezerik die ziek hard Ol' Dirty Bastard na doet haha. Jiggy is echt tof en Winne vind ik tegenvallen

Haha precies mijn eerste reactie. Voel de track niet echt, Winne kan veel beter. Kleine Viezerik moet opbanjeren met zijn mislukte ODB impressie en het jatten van lines van Amerikaanse wacke MCs. Sticks komt wel hard (ATCQ reference _O_) en Jiggens is ook on fire. Hoop wel dat het op het album beter is, maar dit soort cypher-raps heb ik weinig problemen mee, gewoon als de harde Slaughterhouse tracks beetje vrijheid voor de MCs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Respect Hurricane voor 't kopen hier van :)

Ik vind de productie van deze track zwaar oke, maar de verses van Winne en Jiggy kan ik (zo ;)) moelijk verstaan. KV en de 'kalm als een kuuroord, rustig als een wallness, het tis de man S-T de man zelluf dus' vind ik ziekelijk hard AIDS to de TYFUS GRiEP

Link naar opmerking
Deel via andere websites