Teemong. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Hooggeleid en Rat Pack Snipers klinkt best wel gestolen zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Bollebof zijn EP is trouwens erg goed! Toevallig die 101 van hem gecheckt, niets mis mee nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 (bewerkt) Bij de radioshow Wat Anders was 'ie laatst te gast. Had een gast met domme teksten verwacht, maar kwam in gesprekken verstandig over. Ook de muziek de gedraaid werd kon ik nog best waarderen. Verder nog die track van Depay en die van Van der Wiel en Elia gecheckt. GpKC3vM8is0 Gikkels vind ik wel dope man 27 mei 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 (bewerkt) oJ43Q6RVQhc Glen Faria van MC Fit komt 31 mei uit. Al een flink aantal nummers geluisterd die erg goed bevallen, maar ben benieuwd naar de rest :) Weejoh er staan ook Nederlandse tracks op http://rapgenius.com/ oa Fresku en Winne 28 mei 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Is er op dit moment niets anders, nieuwe shit, dan deze clowns? Kan wel nieuwe lading deftige nederhop gebruiken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 @sophomore ja die kanoe track is wel tof. dat refrein blijft altijd in mn kop hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Is er op dit moment niets anders, nieuwe shit, dan deze clowns? Kan wel nieuwe lading deftige nederhop gebruiken. :) Volgens mij niet. Laatste fatsoenlijke wat ik heb gehoord is dat nieuwe album van Fotosynthese, Los. Best ziek hoe erg nederhop is veranderd laatste 2 jaar in de negatieve zin. Van Gers Pardoel tot kneusjes als Hydroboys. Die Rotjoch is ook zo'n marginale mongool he. Echt nog maar een handvol NLse rappers die ik volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Flow&CO kan ik best waarderen, nu die Kibbelayng tape aan het checken. Verder is Raymzter terug en komt het album van Great Minds bijna uit (Winne, Sticks, Jiggy) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 En wat is bijna? Want dat zijn namen die mij aanstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 8juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Flow&co is nice idd. Één van de weinige nederhop-acts waar ik naar luister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Deze is hard: ZskpgzQLT-w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 http://www.puna.nl/2013/05/31/video-great-minds-doag-ft-kleine-viezerik-yung-felix/ Hooooooo. Wel weer jammer van die kut kleine viezerik. Triest ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Klinkt al zeeeer nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Wilde hier posten dat vriend van me vanavond bij Winne was en preview van zijn album en van Great Minds heeft gehoord (zijn reactie was zwaar positief) Maar nu zwaar benieuwd naar 't nummer dat Rik heeft gepost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Wilde hier posten dat vriend van me vanavond bij Winne was en preview van zijn album en van Great Minds heeft gehoord (zijn reactie was zwaar positief) Maar nu zwaar benieuwd naar 't nummer dat Rik heeft gepost. Wanneer ga je dan posten dat een vriend van je bij Winne was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Kleine Viezerik die ziek hard Ol' Dirty Bastard na doet haha. Jiggy is echt tof en Winne vind ik tegenvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Young niggas pakken kaas noem het Young Belegeen ;c;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Young niggas pakken kaas noem het Young Belegeen ;c;c Gister een kaas-snij-machine gekocht, pak kaas jwz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Iemand toevallig linkje van Glen Faria album? PM box staat open:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Iemand toevallig linkje van Glen Faria album? PM box staat open:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Kleine Viezerik die ziek hard Ol' Dirty Bastard na doet haha. Jiggy is echt tof en Winne vind ik tegenvallen Haha precies mijn eerste reactie. Voel de track niet echt, Winne kan veel beter. Kleine Viezerik moet opbanjeren met zijn mislukte ODB impressie en het jatten van lines van Amerikaanse wacke MCs. Sticks komt wel hard (ATCQ reference _O_) en Jiggens is ook on fire. Hoop wel dat het op het album beter is, maar dit soort cypher-raps heb ik weinig problemen mee, gewoon als de harde Slaughterhouse tracks beetje vrijheid voor de MCs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ach, gewoon al voor de namen van de artiesten koop je dit. Ik heb net exemplaar besteld op bol.com, ik download al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Respect Hurricane voor 't kopen hier van :) Ik vind de productie van deze track zwaar oke, maar de verses van Winne en Jiggy kan ik (zo ;)) moelijk verstaan. KV en de 'kalm als een kuuroord, rustig als een wallness, het tis de man S-T de man zelluf dus' vind ik ziekelijk hard AIDS to de TYFUS GRiEP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten