Marc. Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 [YOUTUBE]TFGiVikeChs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 (bewerkt) Pure kunst. [YOUTUBE]bNA3nA-NWXI[/YOUTUBE] Herkenbaar bij momenten... :huhu: [YOUTUBE]gth242YuTxs[/YOUTUBE] (wel doorspoelen tot 0:40) BAM [YOUTUBE]PXZe3oI5tSc[/YOUTUBE] 25 januari 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Benieuwd naar de nieuwe Boef en de Gelogeerde Aap! Kwam hier trouwens vandaag pas achter; hun albums: Vind Ons, Wij Zijn, Niet Hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Ghehe dat viel Jiggy Djé ook al op in de radio show Wat Anders Moet zeggen dat ik nog nooit een heel album van ze heb geluisterd, beetje vaag enzo. Al hebben ze zeker een aantal leuke tracks hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Vind het helemaal niks... die rapper :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Kan ik heel goed begrijpen. Zelf vind ik het wel wat hebben, maar snap heel goed als mensen het slecht/kut/whatever vinden, is wel apart hoe die rapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Hehe dat van Vind Ons, Wij Zijn, Niet Hier rappen ze ook in 1 van hun nummers. Vind het echt een dik album geworden. Betere nummers tot nu toe vind ik: Aparte Klasse met Nosa van Zo Moeilijk en Fitte Ridders met Rico en Sticks. Verder zaten er wel meer nice tussen, maar kan die namen nooit onthouden en bij deze 2 herken ik die features wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Releaseparty van Boef & Aap was ook wel nice. Aparte Klasse was hard live, maar vooral Ga Vliegeren. Die pa met een gitaarsolo daar op het podium, wat een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Delic _O__O__O__O__O_ Hoeveel samples er ook in Eigen Wereld zitten, perfect erin gemixt, heerlijk. Internationaal mag hij ook zeker in de toplijsten staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Blijft nice jah :) Benieuwd naar album van Dret & Krulle :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 @hierboven ik ook! GpKC3vM8is0 niks mis mee! leuk refreintje ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Vet nummer idd. Sowieso vind ik rappers als Gikkels, Dret & Krulle, M.O. & Brakko erg goed. Luister daar te weinig naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Mee eens man. D-Double kan ik trouwens ook wel waarderen. Heerlijk hoe agressief hij spit. Boombammer! edit: Zie net die track van Alee staan, nog een vette pokoe uit het Ecktuh Ecktuh kamp: Crimitov - Moord Op Swag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 SticksFTG @SticksFTG net de nieuwe plaat van Rico en A.R.T. beluisterd.Wat een helden zijn dat. #FTgroep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 februari 2013 Share Geplaatst 9 februari 2013 @R.I.O` komt om en nabij de zomer uit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari 2013 Share Geplaatst 12 februari 2013 (bewerkt) [YOUTUBE]TFGiVikeChs[/YOUTUBE] Zie deze al een paar weken staan bij het bekijken van dit topic, nu toch eens beluisterd. Valt zeker niet tegen :) 7mi0gQAJt1M Pareltje hoor Ohjah wat moeten we van Ome Omar vinden (als rapper)? Hij zegt afgelopen zondag bij Wat Anders dat zijn album wel serieus wordt, maar die tape van hem met Abeltje is echt de grootst mogelijke onzin ever. Al geef ik toe dat er lekkere nummers op staan (bv. anti hater blabla, north side, Humberto Tan) xcx3IOGo_jw Echte shit 14 februari 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 @R.I.O` komt om en nabij de zomer uit :) Is dat eigenlijk die reggae tape van Rico? Zo ja, dan kijk ik er helemaal niet naar uit. Hij is het echt kwijt volgens mij. Dat album met Kubus viel ook tegen. En @hierboven Kijk wel uit naar de solo van Nosa, op Nijmeegse Modo (waar ik Rosco ook dope vind) na, is hij een veel betere rapper dan Rosco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Nosa is lyricaal veel beter ja. Maar Rosco heeft gewoon een hele vette stijl, meer een people's champ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 [YOUTUBE]POwBVxuVrjY[/YOUTUBE] ik voel die teksten van Sticks soms zo hard, niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 (bewerkt) [YOUTUBE]wPEWaM7YZH0[/YOUTUBE] Normaal gesproken is ie echt een clown, maar deze is hard. ;c 23 februari 2013 bewerkt door Manuel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Er ging iets mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Rosco's stijl was het voornamelijk ook wat het voor mij deed op Nijmeegse Modo inderdaad. Maar zijn nieuwe stijl, als je dat zo mag noemen, vind ik maar niks. Gaat Kabel achterna, maar die man is ook helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 rtROL_ADnPk "B*tches willen mee omdat ik Joran van der Sloot heet" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Video en track(s) van deze mannen komen er dus aan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Vandaag album van Nino uit, ik haat die gast zo erg he alleen al omdat hij in elke nummer zet hoe onderschat hij is blabla. Ik ga em trouwens wel even downloaden, uitkotsen en daarna weer verwijderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten