Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe dat van Vind Ons, Wij Zijn, Niet Hier rappen ze ook in 1 van hun nummers.

Vind het echt een dik album geworden. Betere nummers tot nu toe vind ik: Aparte Klasse met Nosa van Zo Moeilijk en Fitte Ridders met Rico en Sticks. Verder zaten er wel meer nice tussen, maar kan die namen nooit onthouden en bij deze 2 herken ik die features wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]TFGiVikeChs[/YOUTUBE]

Zie deze al een paar weken staan bij het bekijken van dit topic, nu toch eens beluisterd. Valt zeker niet tegen :)

7mi0gQAJt1M

Pareltje hoor

Ohjah wat moeten we van Ome Omar vinden (als rapper)? Hij zegt afgelopen zondag bij Wat Anders dat zijn album wel serieus wordt, maar die tape van hem met Abeltje is echt de grootst mogelijke onzin ever. Al geef ik toe dat er lekkere nummers op staan (bv. anti hater blabla, north side, Humberto Tan)

xcx3IOGo_jw

Echte shit

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@R.I.O` komt om en nabij de zomer uit :)

Is dat eigenlijk die reggae tape van Rico? Zo ja, dan kijk ik er helemaal niet naar uit. Hij is het echt kwijt volgens mij. Dat album met Kubus viel ook tegen.

En @hierboven

Kijk wel uit naar de solo van Nosa, op Nijmeegse Modo (waar ik Rosco ook dope vind) na, is hij een veel betere rapper dan Rosco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites