Sick Blik Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Vind Eminem juist saai en ongeïnspireerd flowen daar, maar ja die vent klinkt toch altijd hetzelfde met zijn chronische frustraties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Was afgelopen dinsdag gaan kijken bij de nieuwe clip van Kempi & Keizer. Zag er wel chill uit enzo, maar weet niet of het een chill nummer wordt. Waren ook allemaal andere rappers. O.a. een jebroer met zn rode ogen.:cab: Maar ja, clip opname zag er wel chill uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44760925#luisterpaal.44760925 FTG 3 Luisterpaal 'Himmel loesoe djeckeaux!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Dat is behoorlijk hard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik kom klaar op Boefieboy zijn beat van Soeverein, nummer 12 en 13 zijn ook hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Ri, Sticks, James & Typh _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Rico zijn album gaat DMT heten, volgens Kubus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 En DMT is.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Een drug, maar zal vast wel een andere betekenis hebben. Maar hun album word sowieso een beetje raar, als je kijkt naar die Duitse track :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 FTG3 dalijk eens downen, eerste track klinkt hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Eindelijk weer eens een Typhoon track en dan is het zo'n kut track.:cry: Die track van Rico is ook behoorlijk kut. Wat een tegenvaller dit.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Even met klasgenoot in pauze alle tracks een minuutje gepompt via luisterpaal en het klonk zeer hard. Vooral Kabel viel me op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Weet niet wat het is, maar heb niet echt zin om het helemaal te gaan checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 beat + refrein van toffe chick :love: de rest kak Weet niet wat het is, maar heb niet echt zin om het helemaal te gaan checken Ik zie FTG 1, 2 en 3 meer als promotiealbum voor artiesten zoals Kabel, Boef en de Gelogeerde Aap en 7League Beats. Sticks komt maximaal met 1 á 2 tracks die ik op repeat kan zetten. Ik luister sowieso niet veel meer naar Sticks zijn huidige tracks. klinkt wel nice (afkomstig van Rottz vol 2) en dat is niet geproduceerd door A.R.T maar door Presto, zegt toch wel iets. Dat nieuwe met A.R.T. kan me niet bekoren, als je FTG 3 doorkijkt zie je dat hij alleen maar rapt op zijn beats. Ik weet niet hoe het met de andere FTG delen is, volgens mij hetzelfde. Het enige waar ik naar uitkijk is Rico ft Kubus. Typhoon ook, maar niet met die cool collective shit ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik ben een groot fan van Fouradi, weet iemand wanneer ze een concert geven? Zij zijn echt de shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 :-D FTG klinkt hard tot nu toe, heb nog niet veel gepompt maar Faya Mang en Hallo zijn zeker hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 http://www.puna.nl/2011/05/30/kempi-not-human-ft-keizer/ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Had hem al geluisterd net idd, Keizer komt beter als Kempi vind ik. De clip komt donderdag hoorde ik, was zelf bij de opname en zag er wel chill uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Keizer is inderdaad hard, normaal vind ik hem wack maar bij deze track is die hard. Hopelijk wordt de clip evengoed als de beat, *********** wat is die hard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik vind ze allebei wack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Totaal niet hard man, echt hoe kan je dat nou diggen ;e die beat ;e die lyrics ;e HERRIE gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Totaal niet hard man, echt hoe kan je dat nou diggen ;e die beat ;e die lyrics ;e HERRIE gewoon. Laat hem, hij vind Chris Brown en T-Pain al vette hiphop. En dan zou men niet mogen discussiëren over smaken:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Haha wat luisteren jullie dan? Youssuf en Kamal zeker hahaha. Deze beat is gewoon hard hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Youssef en Kamal ja, Jeugd Van Tegenwoordig, Opposites, Fouradi, Sjaak, Adje, Priester etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Appa, Alex, Crimson, Opgezwolle, The Opposites, Winne, Typhoon, Salah Edin, Feis, JVT, U-Niq, af en toe Nino... Al zal ik als Belg er wel zoveel niet van kennen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten