thijskeeper Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Vanaaf naar Keizer :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Ik heb je al helemaal door.. Boaz beste producer en je luistert Keizer. Nee wij zullen geen goede vrienden worden wat dat betreft :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Thijs probeert gewoon 13-jarige chicks te snaaien daar, heel veel meer zal er wel niet rondlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 nYESI_xJ61E Hij kent veel mensen binnen de scene en ik vind hem grappig, tenminste op Twitter. Maar ik wist niet wie hij was dus ik google hem ff. Wat een eerste klas tjappie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Ik heb je al helemaal door.. Boaz beste producer en je luistert Keizer. Nee wij zullen geen goede vrienden worden wat dat betreft :p Ja ik vind Boaz één van de, zoniet de beste producer van Nederland maar Keizer zeker niet de beste rappert :P Thijs probeert gewoon 13-jarige chicks te snaaien daar, heel veel meer zal er wel niet rondlopen Ben bang dat er niet veel beters is nee, mja, Alvaro komt ook nog hele avond dus dan maar muziek luisteren (d) YixZevP2p98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 nYESI_xJ61E Hij kent veel mensen binnen de scene en ik vind hem grappig, tenminste op Twitter. Maar ik wist niet wie hij was dus ik google hem ff. Wat een eerste klas tjappie ;e Door dit soort tsjaps begin ik nederhop echt steeds minder serieus te nemen. Net zoals die ome omar ofzo ;e En dan nog al die gasten met hun 'movements' zoals adje met zn sloddervosgang ;e Oja en Polski neem ik ook niet meer serieus, komt alleen nog maar onzin uit die gast. edit en dan had ik die track van Polski hierboven nog niet eens geluisterd ;e jezus wat een drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Vind die Gers ook maar een sukkel met zijn Partysquad hitje. Al is het nog niet zo erg als die Jayh/Jawson. Wat een junk dat zeg. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Vind die Gers ook maar een sukkel met zijn Partysquad hitje. Al is het nog niet zo erg als die Jayh/Jawson. Wat een junk dat zeg. ;e Fock Wachten een van de hardste tracks van afgelopen jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Vind die Gers ook maar een sukkel met zijn Partysquad hitje. Al is het nog niet zo erg als die Jayh/Jawson. Wat een junk dat zeg. ;e Vind Gers opzich wel dope maar idd niet met die Partysquad shit :( Tot die Tijd en Op zoek naar de Symfonie zijn wel harde tracks van em. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Ja ken hem verder niet, maar samenwerken met de Partysquad is net als dansen met de duivel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Ik irriteer me wel aan Adje idd, met zn sloddervosgang ;e;e;e ZO gejat van Wiz Khalifa, iedereen in NL qua commerciele rappers aapt gewoon Amerika na. Polski vind ik nog steeds gewoon fakking grappig. Ik vind dit ook gewoon zwaard hard maar daar haat ook iedereen op: VWVQJ02zybk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Dat liedje van Polska vind ik zo grappig he hahahaha, die Lood de Kloot is wel een tjappie trouwens, net als die Young Kermit, al vind ik visserszoontje best chil liedje :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 In het begin vond ik Lood de Kloot ook wel redelijk goed, maar nu ik beter luister vind ik het eigenlijk toch best slecht. Superveel die echt uit Kuuk komen haten er trouwens ook op idd :p Ook vind ik het raar dat ik nog nooit van die gast gehoord had voor ie op Puna stond teriwjl ik uit hetzelfde dorp kom, zelfs een hoop van die mensen in die clip ken ik wel, maar hem gewoon helemaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 7mei Zwart Licht in Heerhugowaard, wil wel heen maar ik denk niet dat de mensen uit mn vriendengroep meegaan. Wu-Tang Clan is over een tijdje ook weer in Nederland, in de Melkweg, iedereen komt behalve de Rebel INS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 http://www.013.nl/blog/907_redman_method_man_in_juni_naar_013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 7mei Zwart Licht in Heerhugowaard, wil wel heen maar ik denk niet dat de mensen uit mn vriendengroep meegaan. Wu-Tang Clan is over een tijdje ook weer in Nederland, in de Melkweg, iedereen komt behalve de Rebel INS Zwart Licht is live wel echt keihard :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Door dit soort tsjaps begin ik nederhop echt steeds minder serieus te nemen. Net zoals die ome omar ofzo ;e En dan nog al die gasten met hun 'movements' zoals adje met zn sloddervosgang ;e Oja en Polski neem ik ook niet meer serieus, komt alleen nog maar onzin uit die gast. edit en dan had ik die track van Polski hierboven nog niet eens geluisterd ;e jezus wat een drama Adonis is een beetje doorgeslagen inderdaad & Mr. Polski ken ik maar twee nummers van (waar ik wel om kan lachen). Maar Ome Omar heeft wel wat, Jiggy ziet het zelfs in hem zitten gaf ´ie laatst aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Ome Omar is dikke faal, heeft veel te veel ego. Hij is alleen in de scene gekomen omdat hij wat mensen kent zoals Murda. Het enigste wat ik tof aan hem vind is dat 'ie grappig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 MrPolska #unfollow. Gast begint onderhand echt onzin uit te kramen met zn slecht gaan brigade en sneuvelen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Hehe vind het wel leuk, heb sowieso paar rappers die veel te veel tweeten. Hip Hop in Duke Town line-up is ook bekend. Damn, wat dope zeg! Ik ben er SOWIESO aanwezig dus als je wil meeten met me kunnen we alvast iets afspreken. Als het goed is ben ik er van begin tot eind en met een beetje geluk treedt een maat van me op en kan ik backstage en on-stage met hem, maar dat is nog niet zeker. Met 5 mei treedt hij echter wel op dus mag ik waarschijnlijk wel mee. Je moet wel kaartjes bestellen maar dat heb ik er wel voor over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Ik ga waarschijnlijk met mn mooiboy neefje. Hij kent Chapa ook die de contest heeft gewonnen. Wel lelijk dat Flinke Namen er ook tussen staat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 -xzIblKpuy8 Nieuwe track van Ali B, nummer één van het album 'Ali B geeft antwoord'. hnAoDo3wcPI Nieuwe track van Nino, voor zijn nieuwe album(?) 'Mijn Documenten'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Ali moet niet zo zielig doen. Eerst de tmf rapper uithangen en leuk doen op TV en nu zielig doen dat ie niet werd gewaardeerd door de scene. Neemt niet weg dat ie hard komt op die track. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Ik neem Ali B niet meer serieus, ga hem niet luisteren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Zo dacht ik ook, maar zo super wack vind ik hem nou ook weer niet komen op die track Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten