Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

Jeugd van Tegenwoordig IS GEEN Nederhop/hiphop, ook snap ik niet waarom ze nog steeds bij Topnotch zitten. Vanaf

waren ze al commercieel bezig en nu nog steeds, elke week komen ze op TMF en de teksten zijn drama. Het klinkt gewoon goed (voor de meesten dan), maar om bij een label als Topnotch te horen moet je wel met meer komen dan alleen maar een goede sound
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:5 mensen die DJVT serieus nemen. ze zijn juist zo raar omdat ze zichzelf niet serieus nemen, ga dan geen onzin roepen over hun teksten. lines als ''loesoe in de sky met diamonds om me nek'' is gewoon een grappige variatie van / speling op ''lucy in the sky with diamonds'' van de beatles.

+ hun producties zijn vaak gaaf, en ze rappen er over heen. dat is dus nederhop. als iets commercieel is betekent dat niet meteen dat het geen hiphop oid is, dat vind ik zon onzin. gewoon haten om het haten is dat.

broaden your mind

zwamdrift.jpg

ben zelf overigens niet een fan ofzo van ze maar loop gewoon even mijn mening te verkondigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je ziet in elk muziek topic dat de 'diehards' praten over commerciele muziek. De muziek die zij niet leuk vinden omdat het op tmf en dergelijk komt, maar zonder de commerciele kun je geen andere nummers maken. Dus ja.

Het boeit me geen kut of het commercieel is ofniet, het is gewoon BAGGER :@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeweet toch, Boef en de Gelogeerde Aap.;e Ga normale namen verzinnen man.;e Nja, ik dacht ik post wat hip-hop/nederhop om te laten zien dat er toch iets goeds tussenzit, maar ik blijf wel weg hiero. Niemand kan normaal reageren zonder 23x ;e in een post te zetten.

Bij Boef en de Aap zit er tenminste een verhaal achter, bij DJVT is het zo van oh dit klinkt wel grappig dus dat doen we.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeweet toch, Boef en de Gelogeerde Aap.;e Ga normale namen verzinnen man.;e Nja, ik dacht ik post wat hip-hop/nederhop om te laten zien dat er toch iets goeds tussenzit, maar ik blijf wel weg hiero. Niemand kan normaal reageren zonder 23x ;e in een post te zetten.

Oh, jij beoordeelt muziek op de naam van de artiest. Ook leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites