Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Jeugd van Tegenwoordig IS GEEN Nederhop/hiphop, ook snap ik niet waarom ze nog steeds bij Topnotch zitten. Vanaf waren ze al commercieel bezig en nu nog steeds, elke week komen ze op TMF en de teksten zijn drama. Het klinkt gewoon goed (voor de meesten dan), maar om bij een label als Topnotch te horen moet je wel met meer komen dan alleen maar een goede sound Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik vind ze geniaal. Faberyayo_O_ Komen jullie aan met je broodje aap en jebroer en al die gekke shit;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Apart nederpop topic maken? Marco Borsato, Guus Meeuwis :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Die bestaat al ma dat is ook bagger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 :5 mensen die DJVT serieus nemen. ze zijn juist zo raar omdat ze zichzelf niet serieus nemen, ga dan geen onzin roepen over hun teksten. lines als ''loesoe in de sky met diamonds om me nek'' is gewoon een grappige variatie van / speling op ''lucy in the sky with diamonds'' van de beatles. + hun producties zijn vaak gaaf, en ze rappen er over heen. dat is dus nederhop. als iets commercieel is betekent dat niet meteen dat het geen hiphop oid is, dat vind ik zon onzin. gewoon haten om het haten is dat. broaden your mind ben zelf overigens niet een fan ofzo van ze maar loop gewoon even mijn mening te verkondigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Maar je ziet in elk muziek topic dat de 'diehards' praten over commerciele muziek. De muziek die zij niet leuk vinden omdat het op tmf en dergelijk komt, maar zonder de commerciele kun je geen andere nummers maken. Dus ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 [YOUTUBE]wOcH4SX-Jy0[/YOUTUBE] :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Maar je ziet in elk muziek topic dat de 'diehards' praten over commerciele muziek. De muziek die zij niet leuk vinden omdat het op tmf en dergelijk komt, maar zonder de commerciele kun je geen andere nummers maken. Dus ja. Het boeit me geen kut of het commercieel is ofniet, het is gewoon BAGGER :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Het boeit me geen kut of het commercieel is ofniet, het is gewoon BAGGER :@ Dat is nog altijd een mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Jeweet toch, Boef en de Gelogeerde Aap.;e Ga normale namen verzinnen man.;e Nja, ik dacht ik post wat hip-hop/nederhop om te laten zien dat er toch iets goeds tussenzit, maar ik blijf wel weg hiero. Niemand kan normaal reageren zonder 23x ;e in een post te zetten. Bij Boef en de Aap zit er tenminste een verhaal achter, bij DJVT is het zo van oh dit klinkt wel grappig dus dat doen we. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 moet er altijd een verhaal achter zitten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Jeweet toch, Boef en de Gelogeerde Aap.;e Ga normale namen verzinnen man.;e Nja, ik dacht ik post wat hip-hop/nederhop om te laten zien dat er toch iets goeds tussenzit, maar ik blijf wel weg hiero. Niemand kan normaal reageren zonder 23x ;e in een post te zetten. Oh, jij beoordeelt muziek op de naam van de artiest. Ook leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 moet er altijd een verhaal achter zitten dan? Het liefst wel vind ik. En trouwens Richard, als je hier gaat posten om te laten zien dat er 'toch nog nog wel iets goeds tussen zit' kun je idd beter wegblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 wat vinden jullie hiervan BHxqcRfdQ2c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Wel chill http://www.puna.nl/2010/12/14/video-gikkels-hiphop-vandaag-18/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Doet me denken aan Engel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Wel chill http://www.puna.nl/2010/12/14/video-gikkels-hiphop-vandaag-18/ Bullewijk in je face Over de jeugd, heb nooit echt naar ze geluisterd eigenlijk. Alleen Vieze Fur vind ik soms grappig als 'ie onder invloed is, net een zwerver ;p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Surya is klein beetje tjappie en probeert te geforceerd intelligent over te komen imo maar wel aardige rapper hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Iemand ook de 23e naar dynamo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Sinds korte tijd ben ik ook beetje dit gaan luisteren. Fresku is echt hard, verder DJVT natuurlijk. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Haha lekker hoor BJ, twee tegenovergestelde. Fresku heeft gewoon harde lyrics die over serieuze dingen gaan, en JVT, tja die hebben gewoon tijd over en maken hilarische tracks:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Jaa dat weet ik ook wel. Geeft eigenlijk ook direct me muzieksmaak weer. Houd van alles. Hardstyle, folk, raggea, Rock, hip-hop, nederhop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Jeuuhj, Johan cruiff schaal weer binnen. Nu slapen. xx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ja chill lied is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 en als je dan meer poetry shit gaat luisteren van Faberyayo bijv? http://www.youtube.com/watch?v=f2MFaD99h84 http://www.youtube.com/watch?v=2gD2jv8SiSE&feature=related k ben namelijk wel dood fan van de jeugd Aaaaait (y)(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten