Ginola Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Die comment doelt op die jongen in het begin van de clip. Fonz zelf is blonde ariër ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Ah. De jongen in de clip dus.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijn_nec Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 [YOUTUBE]J4OvjSL8MJk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Ff een oud album erbij gepakt. Alle 18 dope. Wat een heeeeeerlijke tracks! Brainpower - Dansplaat (3:12) Def P en The Beatbusters - Bubbelbad (3:34) Spookrijders - Klokkenluiders (4:31) Postmen en Def Rhymz - De Bom (3:56) Yukkie B. - Wat Nou! (2:48) Extince - Viervoeters (5:59) Ross en Iba - Wassenaar (3:07) Opgezwolle - Netwerk (3:50) Def Rhymz - Doekoe (3:49) Westzijde Posse, Extince, Ross en Iba - Samen Sterk (3:55) Osdorp Posse - Origineel Amsterdams (3:53) Extince - Kaal of Kammen (4:25) Raymzter - Altijd Laat (Lang Verwacht Maar Toch Gekomen) (4:20) Brainpower - Wat een Jinx Is (4:49) SpaceKees en Terilekst - Rond de Tafel (4:08) met Kas C-Mon en Kypski - Intro (C-Mon & Kypski) (1:59) Man!ak en Brainpower - Mijn Zone (3:48) met Gamble Gamble Man!ak - M-Heerlijk (7:48) met Bomdigi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijn_nec Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Leuk die smiileys:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Ff een oud album erbij gepakt. Alle 18 dope. Wat een heeeeeerlijke tracks! Brainpower - Dansplaat (3:12) Def P en The Beatbusters - Bubbelbad (3:34) Spookrijders - Klokkenluiders (4:31) Postmen en Def Rhymz - De Bom (3:56) Yukkie B. - Wat Nou! (2:48) Extince - Viervoeters (5:59) Ross en Iba - Wassenaar (3:07) Opgezwolle - Netwerk (3:50) Def Rhymz - Doekoe (3:49) Westzijde Posse, Extince, Ross en Iba - Samen Sterk (3:55) Osdorp Posse - Origineel Amsterdams (3:53) Extince - Kaal of Kammen (4:25) Raymzter - Altijd Laat (Lang Verwacht Maar Toch Gekomen) (4:20) Brainpower - Wat een Jinx Is (4:49) SpaceKees en Terilekst - Rond de Tafel (4:08) met Kas C-Mon en Kypski - Intro (C-Mon & Kypski) (1:59) Man!ak en Brainpower - Mijn Zone (3:48) met Gamble Gamble Man!ak - M-Heerlijk (7:48) met Bomdigi Heb je linkie?:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Heb je linkie?:< Valt niet te downloaden denk ik. Ik heb gewoon het origineel.. Dus ja:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Luister bij toeval weer nummertje van iemand waarmee ik op de middelbare school zat. Blijft een sterke tekst in mijn optiek. pdW9Lu7nr4o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 Is dit nou echt het beste van 15 jaar Top Notch? http://www.22tracks.com/#/topnotch/1/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 De helft van de tracks komen gewoon uit 2009 en 2010.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 Gewoon reclame voor Top Notch idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 Maar er zitten wel wel wat vette tracks tussen, ook troep als Damaru, Adje, Promo... Maar Hoedenplank, Wie Is Ut, Vanaf Nu, Strik Je Veter etc. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 pWjeS6_Gn-0 Met CC van VSOP en Il Duce van Made Man Muzik (Belgisch label). Ik kom trouwens ook nog een halve seconde in beeld ofso ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Welke minuut? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Tussen 2.50 en 2.51 zie je me in echt een hele korte flits ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 http://22tracks.com/#/topnotch/1/ nieuwe track boef en de aap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Aight! Dope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 jyiADxBYWhM IoSWFwOyW00 2 dope tracks van Pete Philly, hij brengt 14 weken lang elke week één nieuwe track uit. Voor mij zijn deze (tot nu toe) het hardste. Het duurt tot 3 januari, check http://www.petephilly.com. Ze zijn ook gratis te downloaden op zijn site, allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 http://www.013.nl/event/3492_rottz_presents_duvelduvel Rik, Sanel aanwezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Nee voorprogramma is kut en duvelduvel wás hard, ik heb al gezien ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 No man, Duvelduvel zou ik opzich wel willen zien maar vind de rest niet echt super. Bovendien redelijk prijzig nog. Ga trouwens 21 januari wel naar de Boef en de Aap release party met in het voorprogramma Fakkelteitgroep : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Le Boeuf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 No man, Duvelduvel zou ik opzich wel willen zien maar vind de rest niet echt super. Bovendien redelijk prijzig nog. Ga trouwens 21 januari wel naar de Boef en de Aap release party met in het voorprogramma Fakkelteitgroep :< Ait ik ben zaterdag naar Zwart Licht + Skinto, eerst zou Mr Probz komen maar die is nog niet hersteld van schietpartij zeggen ze hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 In Staddijk of niet? Zag allemaal posters hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten