Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Hup Iedereen moet Europa Universalis 4 spelen. CK2 mag ook (L)

[spoiler=Nederland]bdmlmt.png

Mijn 2e game met EU. Proberen in plaats van een koloniaal macht een Europees landmacht te zijn! Nederlands Europa te vormen.

Ziet er wel tof uit. Is dit ook een soort command and conquer? Dat je zelf ook moet vechten. Of moet ik meer richting risk denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er niet uit, maar weet je hoe super slim dit is? Een goedkope 2DS die tegelijkertijd met Pokemon uitkomt? Dude, dit is echt weer een geniale zet hoor.

Daar heb ik het ook niet over he. Maar kom op, dit gamet toch niet lekker. Zo'n touch screen recht onder je hoofdscherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vierkante handhelds sowieso niks. Van de normale DS paar jaar terug kreeg ik ook al kramp in me handen.. Dus nooit meer op de DS... Sadly.. Want had Pokemon Plat. gekocht.

btw updatetje:

It's 1704. I am The Netherlands. Didn't want to focus on old school trading and such. So instead of that I went for a Dutch Landpower! I'm satisfied, but my borders can be smoother.

[spoiler=Nederland]2aj4cpf.png

mr747s.png

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=746]Rinus[/MENTION]; Ik speel CK2 maar dat heb ik pas na lang spelen onder de knie. Is EU4 een makkelijke overgang?

Met CK2 doe ik vooral spanje, NLL en ierland grote rijken maken. Heb je nog een leuke suggestie voor een mooi land/Duke/Count?

Vergeleken met EU3 is CK2 vrij makkelijk :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeuwig zonde dat Nintendo allemaal van die kinderachtige consoles is gaan maken zoals de DS en Wii. -.-

Ik heb liever dit:

http://www.bol.com/nl/p/hori-grips-stand-3ds/1004004013251992/

[MENTION=746]Rinus[/MENTION]; Ik speel CK2 maar dat heb ik pas na lang spelen onder de knie. Is EU4 een makkelijke overgang?

EU4 is net zo lastig. Na paar uur heb je het wel onder controle. Zeker als je Ck2 helemaal grijs hebt gespeeld.

Met CK2 doe ik vooral spanje, NLL en ierland grote rijken maken. Heb je nog een leuke suggestie voor een mooi land/Duke/Count?

Ierland, Wales, Frisia, ergens in Castille, ergens in Scandinavië. Download Old Gods, etc. Vergeet Sunset invasion = kut DLC.

Vergeleken met EU3 is CK2 vrij makkelijk :p

CK2 is een roleplaying-game. Best makkelijk. Ik had vaak bijna heel Europa in mijn macht. Eu 4 is net zo makkelijk, maar door een nieuw feature is werelddominatie stukken moeilijker.

Rinus. Heb gister avond het spel geïnstalleerd. Maar het laden duurde lang. Moet denk ik mijn PC gaan opschonen wil het een beetje fatsoenlijk draaien :cab: Maar zag er wel straks uit het spel.

[spoiler=Performance]

Performance boosts

If you're running the game on an older computer or a laptop, you may notice some "lag" or low framerates (game feels sluggish). If this the case for you, you may be able to improve the performance by disabling various graphical options. Open settings.txt in your documents folder (see above for where to find it) and change lines to read as below (you should experiment with these, not all will necessarily help and some will reduce map features).

Code:

force_pow2_textures=no

draw_trees=no

draw_postfx=no

draw_hires_terrain=no

draw_citysprawl=no

draw_shadows=no

draw_reflections=no

draw_ambient_objects=no

Link naar opmerking
Deel via andere websites