ForzaUtreg Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Zijn er nog mensen die Terraria spelen ? Voor 10 dollar te koop bij Steam en is een 2D Minecraft :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Ja ik heb het even gehaald... Wil je eens online dan? Ik heb een topic gemaakt bij PC gedeelte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Ubisoft week op steam van 23 mei tot 30 mei aanbiedingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 http://tweakers.net/nieuws/74741/de-ngp-gaat-playstation-vita-heten.html Nieuwe PS alwéér uitgelekt hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Staat zelfs op bartsmit.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Door vakantie hop ik beetje tussen FF V, VI, XIII, Diablo II (botten), Starcraft II, Civilization V en Titan Quest. :m: Best hinderlijk. Dat doet vroege vakantie dus met me. Ondertussen wel Uncharted 2 uitgespeeld. Nu nog alle trophies halen, ook met Uncharted 1. Trophies (L) Heb Dante's Inferno en God of War platinium. :P NU nog God of War II en III op Plat. Tijdens vakanties heb ik gewoon geen leven. :D Ben nou eenmaal een kluizenaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Age of Empires I en II + uitbreidingen 'gekocht' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Age of Empires I en II + uitbreidingen 'gekocht' _O_ :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ga samen met maten een website beginnen voor het reviewen van games. In eerste instantie voor de lol, maar we zijn wel benieuwd waar het schip gaat stranden;c Is er iets wat jullie graag op een site zouden zien? Iets wat je nu mist zeg maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 juni 2011 Share Geplaatst 10 juni 2011 Nja, eigenlijk niet. Gamer.nl is bijvoorbeeld heel uitgebreid, als gamesite is het heel lastig ''groot worden''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Recentelijk nog wat leuke games uitgekomen? Voor PC en PS3? Xdoos mag ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Recentelijk nog wat leuke games uitgekomen? Voor PC en PS3? Xdoos mag ook. Altijd handig om te checken: http://www.gamespot.com/newthisweek.html?platform=5&mode=top&tag=masthead%3Bpc%3Bnewreleases Hier kijk ik altijd of er nog nieuwe games zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Wanneer komt Battlefield 3 uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
centrocampista Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 ik heb zo'n gratis mmorpg op steam gedownload. Er zijn in totaal 4 gartis games online gegaan en ik ben maar voor Forsaken World gegaan, in een fantasy setting. Verder was er nog een oorlog mmorpg, een sci fi mmorpg en een soort van superheroes mmorpg. Ik ben wel te spreken over de kwaliteit van Forsaken World, vooral omdat het gratis is. Check anders in de Steam store en filter dan op 'free to play'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Wanneer komt Battlefield 3 uit? 27 oktober;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 ik heb zo'n gratis mmorpg op steam gedownload. Er zijn in totaal 4 gartis games online gegaan en ik ben maar voor Forsaken World gegaan, in een fantasy setting. Verder was er nog een oorlog mmorpg, een sci fi mmorpg en een soort van superheroes mmorpg. Ik ben wel te spreken over de kwaliteit van Forsaken World, vooral omdat het gratis is. Check anders in de Steam store en filter dan op 'free to play'. De combat is wel een beetje over de top. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Rinus vind jij Magic: The Gathering niet leuk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Is dat een Xbox live spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Jup. Voor maar 800 MSP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Rinus vind jij Magic: The Gathering niet leuk? Ik denk het wel. :D Moet ik eens even kieke. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Nog wat rpg aanraders Rinus? En ik moet ook eens zo'n Gold membership gaan aanschaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik zeg altijd: Lost Odyssey (K) RPG's: Lost Odyssey Xdoos Blue Dragon Xdoos Recatear PC Risen PC Farewell of dragons PC Diablo II LOD PC Darksiders PS3/PC/Xdoos Titan Quest PC Torchlight PC Neverwinter Nights 2 PC The Last Remnant PC King's Bounty Legend PC Kings Bounty Armored Princess PC Guild Wars PC Forsaken WORLD PC Gratis The Witcher Enchanted edition 2007 Sacred Gold PC Knights of the old republic PC Star Ocean: Last Hope PS3/Xdoos Eternal Sonata Ps3 Eternal Eden PC Indie en nog een heleboel RPG's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Star Ocean had ik laatst ook in m'n handen, maar toen teruggelegd om Forza te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Goede keus! Dat was ook die game die ik had ingeruild. Echt een hele slechte game :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik vind um wel oké.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten