Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Door vakantie hop ik beetje tussen FF V, VI, XIII, Diablo II (botten), Starcraft II, Civilization V en Titan Quest. :m: Best hinderlijk. Dat doet vroege vakantie dus met me. Ondertussen wel Uncharted 2 uitgespeeld. Nu nog alle trophies halen, ook met Uncharted 1. Trophies (L) Heb Dante's Inferno en God of War platinium. :P NU nog God of War II en III op Plat. Tijdens vakanties heb ik gewoon geen leven. :D Ben nou eenmaal een kluizenaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga samen met maten een website beginnen voor het reviewen van games. In eerste instantie voor de lol, maar we zijn wel benieuwd waar het schip gaat stranden;c

Is er iets wat jullie graag op een site zouden zien? Iets wat je nu mist zeg maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zo'n gratis mmorpg op steam gedownload. Er zijn in totaal 4 gartis games online gegaan en ik ben maar voor Forsaken World gegaan, in een fantasy setting. Verder was er nog een oorlog mmorpg, een sci fi mmorpg en een soort van superheroes mmorpg. Ik ben wel te spreken over de kwaliteit van Forsaken World, vooral omdat het gratis is. Check anders in de Steam store en filter dan op 'free to play'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zo'n gratis mmorpg op steam gedownload. Er zijn in totaal 4 gartis games online gegaan en ik ben maar voor Forsaken World gegaan, in een fantasy setting. Verder was er nog een oorlog mmorpg, een sci fi mmorpg en een soort van superheroes mmorpg. Ik ben wel te spreken over de kwaliteit van Forsaken World, vooral omdat het gratis is. Check anders in de Steam store en filter dan op 'free to play'.

De combat is wel een beetje over de top. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg altijd: Lost Odyssey (K)

RPG's:

Lost Odyssey Xdoos

Blue Dragon Xdoos

Recatear PC

Risen PC

Farewell of dragons PC

Diablo II LOD PC

Darksiders PS3/PC/Xdoos