GAE EAGLES Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Vandaag mogen we onze eerste thuiswedstrijd spelen in de vernieuwde Adelaarshorst. Ik heb er zin in, hoewel het buiten het stadion nog niet helemaal klaar is zijn de tribunes wel klaar en is het heel mooi geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Vandaag mogen we onze eerste thuiswedstrijd spelen in de vernieuwde Adelaarshorst. Ik heb er zin in, hoewel het buiten het stadion nog niet helemaal klaar is zijn de tribunes wel klaar en is het heel mooi geworden. Vervang Adelaarshorst door Polman Stadion en ik kan als Heracles fan exact hetzelfde zeggen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Mooie opening van het nieuwe stadion met een 5-0 overwinning. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Officieel nu meer seizoenskaarten verkocht dan vorig seizoen. Nu zitten we op 6073, waar we er vorig jaar 6018 hadden verkocht. Niet slecht na de degradatie, had ik absoluut niet verwacht net na de degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 [YOUTUBE]PDcDc3erN0M[/YOUTUBE] Heerlijke filmpje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Clubicoon en All-time topscoorder Cees van Kooten is vandaag op 67 jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Mo Hamdaoui heeft gisteren in het duel met Den Bosch zijn voorste kruisband van de rechter knie afgescheurd en is daardoor 6 tot 9 maand uit de roulatie. Dat is mooi klote voor het team en voor hem helemaal. Hij had door de blessure van Randy Wolters de afgelopen 2 wedstrijden een basisplaats en deed dat zeer verdienstelijk, net als in de voorbereiding. Helaas moet hem dit dan overkomen, want ik wil nog wel eens zien wie de strijd had gewonnen over een half seizoen. Maar nu zitten we helemaal met een probleem, want met Wolters, Hamdaoui en Van Overbeek hadden we maar 3 echte buitenspelers voor 2 posities. Eventueel kan Jerry van Ewijk daar spelen of De Bondt (die is echter niet goed genoeg). Nu schijnt de club in gesprek te zijn met 2 spelers. Een directe versterking en één talentvolle speler, club wil er nu 2 halen en dat acht ik ook wel nodig. De naam van Cas Peters zingt nu weer rond in de Adelaarshorst, dat zou een topper zijn, al denk ik niet dat die gaat komen. Ik hoop het wel. Daarnaast wil Demmers en nog een middenvelder bij hebben, waarom weet ik niet, want daar zitten we best ruim. Met Duits, David, Rijsdijk, Van Ewijk, Dzepar en eventueel Lambooij, Maar concurrentie is altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Justin Mathieu waarschijnlijk op huurbasis naar GAE. Dacht dat hij wel een kans zou krijgen dit seizoen bij WII, toch niet dus. Deed het vorig seizoen vrij aardig bij Oss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Justin Mathieu waarschijnlijk op huurbasis naar GAE. Dacht dat hij wel een kans zou krijgen dit seizoen bij WII, toch niet dus. Deed het vorig seizoen vrij aardig bij Oss. Wat is dat voor voetballer dan? een buitenspeler, maar wat voor één? Met snelheid en een goede voorzet? of juist een technisch vaardige speler? Ik had nog nooit van hem gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Wat is dat voor voetballer dan? een buitenspeler, maar wat voor één? Met snelheid en een goede voorzet? of juist een technisch vaardige speler? Ik had nog nooit van hem gehoord. Technische speler met wat snelheid. Speelt het beste als hangende vleugelspits en kan ook z'n doelpuntjes meepikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Technische speler met wat snelheid. Speelt het beste als hangende vleugelspits en kan ook z'n doelpuntjes meepikken. Oke, prima voor de breedte dus. Hij zou in eerste instantie achter Van Overbeek en Wolters gaan functioneren net als Hamdaoui deed en dan misschien ooit in de basis komen als hij zich goed ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Wisseling van wacht in doel GA Eagles DEVENTER - Theo Zwarthoed verdedigt vrijdag het doel van Go Ahead Eagles in de thuiswedstrijd tegen Jong Ajax (aftrap 20.00 uur). Hij vervangt Erik Cummins, die ongelukkig keepte in het uitduel met VVV-Venlo (2-1). Zwarthoed krijgt volgens Dennis Demmers vier wedstrijden om zichzelf te bewijzen. Dan bepaalt de trainer van GA Eagles wie zijn eerste doelman wordt. Demmers stelt dat hij Cummins niet afrekent op één blunder. "Het gaat om het beeld van de hele wedstrijd." Cummins ging in Venlo al vroeg in de fout. Hij schoot de bal tegen Ralf Seuntjens aan, waarna de centrumspits simpel kon scoren. Demmers kan vrijdag niet beschikken over de geblesseerden Elvio van Overbeek (vocht in de knie), Sven Nieuwpoort (oorontsteking), Orhan Dzepar en Nick de Bondt (beiden enkelblessure) en Mohamed Hamdaoui (zware kniekwetsuur). Linksbuiten Randy Wolters is hersteld van een heupblessure en maakt zijn rentree. Rechtsbuiten Justin Mathieu heeft voor het eerst een basisplaats. Opstelling GA Eagles: Zwarthoed; Lambooij, Vriends, Schenk, Teijsse; Van Ewijk, Duits, David; Mathieu, De Kogel, Wolters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Voor de mannen hier: mijn zusje zit morgen in het stadion ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Dat is nou balen, ik niet helaas :P Zitten wel meer meiden in het stadion normaal gesproken ;) Kan helaas zelf niet gaan, loop op krukken en moet mijn been hoog houden, zou misschien wel ergens kunnen gaan zitten morgen, maar dat vind ik niet wat. Zeker nu niet, hoop dat ik de volgende thuiswedstrijd wel weer in het stadion kan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Lekkere opstelling zeg voor morgen. Hoop dat ze eens flink uit kunnen halen en die lijn door kunnen zetten in uitwedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 zeker een leuke opstelling, normaal gesproken moeten ze zeker in thuiswedstrijden winnen. Wel jammer dat Van Overbeek niet meedoet vanavond, is veruit de meest gevaarlijke aanvaller met zijn snelheid, actie, goede voorzet en goed schot. Hopen dat Mathieu een prima vervanger voor hem kan zijn. Voor vanavond maar even een stream opzoeken zodat ik het toch kan zien, zelf naar het stadion gaat zit er helaas niet in. Ook al is het voor de 34e keer op rij; het blijft geweldig nieuws! Go Ahead Eagles is opnieuw ingedeeld in categorie 3. Go Ahead Eagles opnieuw in categorie 3 De nieuwe categorie-indeling van clubs in het betaald voetbal is bekend. Go Ahead Eagles is wederom ingedeeld in categorie 3, de categorie voor financieel gezonde clubs. In deze categorie zit Go Ahead Eagles nu voor de 34e keer, alle keren sinds de invoering van het systeem. De licentiecommissie van de KNVB stelde de indeling samen op basis van de ingediende begrotingcijfers 2015/’16. Twaalf clubs scoren een goed en zitten in categorie 3 en vijftien clubs scoren voldoende en zitten in categorie 2. Zeven clubs moeten werken aan financieel herstel en zijn ingedeeld in categorie 1. De clubs in categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, SC Cambuur, Feyenoord, FC Groningen, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, Heracles Almelo, FC Oss, PSV en Telstar.De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. Door publicatie van de categorie-indeling ontstaat transparantie over de financiële condities van de Nederlandse clubs.De KNVB meent dat transparantie bijdraagt aan het waarborgen van de continuïteit van de Nederlandse competities, omdat het de aandacht en inzet voor een gezonde financiële huishouding vergroot.De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van de clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmoment ingedeeld in een van de drie categorieën.Doelstelling van het systeem is het waarborgen van de continuïteit van de competities betaald voetbal en in het verlengde daarvan de continuïteit van de clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 zeker een leuke opstelling, normaal gesproken moeten ze zeker in thuiswedstrijden winnen. Wel jammer dat Van Overbeek niet meedoet vanavond, is veruit de meest gevaarlijke aanvaller met zijn snelheid, actie, goede voorzet en goed schot. Hopen dat Mathieu een prima vervanger voor hem kan zijn. Voor vanavond maar even een stream opzoeken zodat ik het toch kan zien, zelf naar het stadion gaat zit er helaas niet in. Ook al is het voor de 34e keer op rij; het blijft geweldig nieuws! Go Ahead Eagles is opnieuw ingedeeld in categorie 3. Go Ahead Eagles opnieuw in categorie 3 De nieuwe categorie-indeling van clubs in het betaald voetbal is bekend. Go Ahead Eagles is wederom ingedeeld in categorie 3, de categorie voor financieel gezonde clubs. In deze categorie zit Go Ahead Eagles nu voor de 34e keer, alle keren sinds de invoering van het systeem. De licentiecommissie van de KNVB stelde de indeling samen op basis van de ingediende begrotingcijfers 2015/’16. Twaalf clubs scoren een goed en zitten in categorie 3 en vijftien clubs scoren voldoende en zitten in categorie 2. Zeven clubs moeten werken aan financieel herstel en zijn ingedeeld in categorie 1. De clubs in categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, SC Cambuur, Feyenoord, FC Groningen, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, Heracles Almelo, FC Oss, PSV en Telstar.De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. Door publicatie van de categorie-indeling ontstaat transparantie over de financiële condities van de Nederlandse clubs.De KNVB meent dat transparantie bijdraagt aan het waarborgen van de continuïteit van de Nederlandse competities, omdat het de aandacht en inzet voor een gezonde financiële huishouding vergroot.De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van de clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmoment ingedeeld in een van de drie categorieën.Doelstelling van het systeem is het waarborgen van de continuïteit van de competities betaald voetbal en in het verlengde daarvan de continuïteit van de clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 De degradatie heeft dus geen financiële gevolgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 De degradatie heeft dus geen financiële gevolgen? Tuurlijk heeft het financieel wel gevolgen, maar niet dusdanig dat ze niets meer kunnen. Er komt gewoon iets minder binnen, maar mede door de verkoop van Overgoor en Turuc, de dure contracten die afliepen van Verhoek, Plet, Vd Linden, Turuc, Overgoor, De Sa en nog een paar is er natuurlijk wel wat bespaard. Ook het Europese voetbal en de goede verkoop van seizoenskaarten hebben geld in het laatje gebracht. Daarnaast was de verbouw van het stadion met de gemeente al afgesloten en is die lening ook ingesteld op 10 jaar Jupiler League voetbal, dus daar was al rekening meegehouden. De club is gewoon heel goed bezig op dat vlak en dat mag je ook wel verwachten nadat het in 2002/2003 aan de rand van de afgrond stond. Toen was er letterlijk niets meer wat er tussen de club en een faillissement stond. Tot dat Hans de Vroome de club bij de hand pakte en aandelen ging verkopen aan met name oud spelers als Bert van Marwijk, Marc Overmars, Paul Bosvelt, Henk ten Cate en nog meer van die spelers en belangrijke mensen uit Deventer en omgeving die wat met de club hadden. Sindsdien wordt er heel erg goed beleid gevoerd. Dat levert nu zijn vruchten af door weer een nieuwe eigen opleiding (waar het eerste talent aan het doorbreken is), vernieuwd stadion en recent Eredivisie voetbal. De club blijft ondanks beperkte middelen groeien en dat is mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Mathieu vind ik echt een hele fijne voetballer. Vond hem tegen VVV ook al aardig invallen. Hopen dat die vanavond kan bevestigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Mathieu vind ik echt een hele fijne voetballer. Vond hem tegen VVV ook al aardig invallen. Hopen dat die vanavond kan bevestigen. Toen liet die inderdaad wel een paar aardige dingen zien. Hoop inderdaad dat het een waardig vervanger is voor Van Overbeek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Nog slechts 10 kaarten te koop voor de wedstrijd tegen Sparta voor morgen. Nieuw hoogtepunt voor onze club. Een uitverkocht huis na de vernieuwbouw. Morgen is ook de officiële opening van het stadion en het supportershome. Dat home ziet er ook schitterend uit als ik de foto's zo zie. Morgen zelf ook maar weer gaan. Kijken hoe ik dat ga doen met die krukken. Of ik de hele wedstrijd kan staan. Anders maar in een ander vak een plekje zoeken waar ik kan zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Stadion is mooi geworden inderdaad, ben benieuwd in December. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Stadion is mooi geworden inderdaad, ben benieuwd in December. Kom je dan weer een bezoekje brengen? Weer kroegje pakken net als de vorige keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten