Evers Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Belangrijk potje vandaag, 3 punten mee terug naar Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Kom op tann Eagles! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 En zo zit je weer helemaal in de shit, zeker met het aanstaande moeilijke programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2014 En zo zit je weer helemaal in de shit, zeker met het aanstaande moeilijke programma. Zo ver wil ik niet gaan, maar vandaag is in en in triest. Mentaliteit is ver te zoeken. Vooral Falkenburg vind ik vandaag zwaar onder de maat. Wint geen duels is telkens te laat en passes komen veelal niet aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Falkenburg heb je alleen wat aan als het goed loopt, zal je zelden uit de problemen halen. Was vorig jaar bij NEC verschrikkelijk onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Hebben ze vandaag eigenlijk wel uit direct voetbal op doel geschoten? Tsjonge jonge, wat een afschuwelijke partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 (bewerkt) Trieste pot gister zeg, en het erge is dat je geen wissels hebt die wat kunnen veranderen in een wedstrijd. Kavak, ten Den, etc. ;e ;e Er moet eigenlijk nog wat bij, maar dat zal vrees ik niet gebeuren. EDIT: Houtkoop wil definitief niet verlengen. 20 januari 2014 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Trieste pot gister zeg, en het erge is dat je geen wissels hebt die wat kunnen veranderen in een wedstrijd. Kavak, ten Den, etc. ;e ;e Er moet eigenlijk nog wat bij, maar dat zal vrees ik niet gebeuren. EDIT: Houtkoop wil definitief niet verlengen. Ik zou Verhoek proberen te huren, zou dat evt. mogelijk zijn? Die jongen speelt volgens mij helemaal niets bij Feyenoord en zou voor Go Ahead Eagles vrij nuttig kunnen zijn. Verder misschien bij Vitesse die Qazaishvilli ofzoiets dergelijks, zal nu ook weinig gaan spelen na al die nieuwe aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2014 Buiten al het geweld vanuit het westen om blijven we in het oosten kalm en tekent mijn favoriete spelert een nieuw contract waardoor hij tot 2016 bij ons kan blijven_O_ Go Ahead bindt gelukkige Vriends: "Een mooie dag" Go Ahead Eagles heeft het contract van basisspeler Bart Vriends opengebroken. De 22-jarige verdediger staat nu tot de zomer van 2016 onder contract in de Adelaarshorst. De oude verbintenis van Vriends liep tot de zomer van 2015. "Maar nu is het dus verbeterd en met nóg een jaar verlengd, daar ben ik hartstikke tevreden mee", aldus de speler op de website van Go Ahead. "Ik heb het hier fantastisch naar mijn zin, ik speel elke week en als ik zie wat voor stappen ik in één jaar heb kunnen zetten in Deventer, kan ik maar één conclusie trekken: Go Ahead Eagles is voor mij een geweldige keuze geweest." "Ik voel ook de waardering, van club en supporters, daardoor had ik geen enkele twijfel bij het tekenen van dit contract", aldus Vriends, die een jaar geleden overkwam van FC Utrecht. Dit seizoen miste hij slechts één wedstrijd in de Eredivisie. "Het is een mooie dag en nu gaan we weer de focus verleggen op zondag. Dan wacht Ajax." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Go Ahead trouwens ook bezig geweest met Manu, koos echter voor Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Toppertje die Vriends, blij dat hij heeft bijgetekend. Nu nog een stabiel iemand naast hem en hij wordt nog beter. Goed beleid van de club om hem langer te binden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Buiten al het geweld vanuit het westen om blijven we in het oosten kalm Alsof hier geen hersenloze gasten op de tribunes te vinden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2014 Alsof hier geen hersenloze gasten op de tribunes te vinden zijn. Kijk naar de wedstrijd tussen ons en je weet genoeg. Hoe zit de kaartverkoop voor eagles thuis bij jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Kijk naar de wedstrijd tussen ons en je weet genoeg. Hoe zit de kaartverkoop voor eagles thuis bij jullie Clubcard nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2014 Clubcard nodig. Top ga ik ff vragen aan iemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2014 Tsss #tokkies [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Nou inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Rookverbod in het stadion vanaf volgend seizoen op de Kidstribune, Businesstribune en familievakken. NEC uit wordt een verplichte buscombi. De club heeft mogen kiezen wat voor combi het werd en koos voor een buscombi, om de veiligheid van de eigen supporters te waarborgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Jeugdopleiding GA Eagles zekerheidje DEVENTER - De jeugdopleiding van de Deventer eredivisionist Go Ahead Eagles gaat door. Die garanties geeft John Oude Wesselink, die samen met Henk ten Cate een groot voorvechter is van een eigen kweekvijver. De jeugdafdeling zal als een zelfstandige unit fungeren, met een eigen budget (circa 250.000 euro per seizoen). GA Eagles heeft inmiddels zestig procent van de financiële middelen binnen, maar hoopt binnenkort nog enkele forse vissen aan de haak te slaan. „We zijn in gesprek met grote bedrijven”, aldus Oude Wesselink. GA Eagles heeft inmiddels oud-speler Gerard Hullegie gestrikt als technisch coördinator en hoofd scouting. De club is in gesprek met trainers voor de jeugdopleiding. GA Eagles heeft alle talenten in Deventer en wijde omgeving in kaart gebracht. Onder hen ook de afvallers bij profclubs in het oosten des lands. De Deventer eredivisionist houdt in de voorjaarsvakanties (Noord- en Midden-Nederland) instuiven. Amateurclubs krijgen elk het verzoek hun twee grootste talenten daarvoor aan te melden. Later zullen er definitieve selectiewedstrijden volgen. GA Eagles trok in 2009 de stekker uit zijn eertijds vermaarde jeugdafdeling en ging vervolgens op dit gebied samenwerken met FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Mooi hoor! Kwamen altijd toffe spelers bij jullie vandaan. Misschien hebben wij er ook nog wat aan. Naast Den haag, is Deventer ook een plek waar voetballers rondlopen met de juiste mentaliteit voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2014 Zal eens ff 1 van mijn talenten aanprijzen uit mijn B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Zal eens ff 1 van mijn talenten aanprijzen uit mijn B Haha, die boeren uit Wilp kunnen toch niet voetballen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2014 Jansen Geplaatst op 27 januari 2014 Laatste update 27 januari, 15:50 Foto's 1 Afbeelding Anco Jansen (rechts) staat in de belangstelling van GA Eagles. DOETINCHEM - Eredivisionist Go Ahead Eagles uit Deventer heeft zich gemeld bij De Graafschap om aanvaller Anco Jansen over te nemen. De 24-jarige Jansen wil graag een stap hogerop. "Go Ahead Eagles heeft zich bij ons gemeld", bevestigt technisch manager Roland Vroomans van De Graafschap. "Ze weten wat Anco moet kosten. We wachten nu af hoe het verder gaat." Ook Cambuur Leeuwarden wilde Jansen eerder deze maand van De Graafschap overnemen, maar de Friezen hikten tegen de transfersom van circa 300.000 euro aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Anco Jansen vindt ik persoonlijk wel een verbetering voor Go Ahead Eagles. Is een vrij goede speler en nog redelijk jong. Erger jij je trouwens niet constant aan het matige spel van Antonia? Die jongen speelde op het begin nog aardig mee maar daarna is het echt zo ver afgezwakt, ongelofelijk. Ik ben overigens ook bang dat Go Ahead het nog heel lastig gaat krijgen, ze zijn zeker nog niet veilig. Komen moeilijke wedstrijden aan hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2014 [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Anco Jansen vindt ik persoonlijk wel een verbetering voor Go Ahead Eagles. Is een vrij goede speler en nog redelijk jong. Erger jij je trouwens niet constant aan het matige spel van Antonia? Die jongen speelde op het begin nog aardig mee maar daarna is het echt zo ver afgezwakt, ongelofelijk. Ik ben overigens ook bang dat Go Ahead het nog heel lastig gaat krijgen, ze zijn zeker nog niet veilig. Komen moeilijke wedstrijden aan hoor... Ik weet niet goed wat ik van Anton moet vinden. Is toch wel een van de weinige naast Turuc met veel creativiteit in zijn spel. Plus je hebt momenteel geen goed back op plan om hem te slachtofferen. Daarnaast ben ik het met je eens dat we er bij lange na niet makkelijk gaan krijgen. Komende maand wordt in ieder geval zeer belangrijk ivm wedstrijden tegen naaste concurrenten NEC en RKC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten