Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Inderdaad. Zieke carrière gehad, MMA voor vrouwen op de kaart gezet en ziek gedomineerd in de UFC. Alleen enorm jammer dat ze na 1 KO mentaal gebroken was en er daardoor een jaar uit lag. Stand up was vandaag ook weer erg matig, dan ga je er gewoon keiherd af. Vind het echt enorm jammer, die Nunes ook lekker respectloos in haar post-match interview. Niet dat Ronda nou zo respectvol was door de jaren heen naar haar tegenstanders, maar iemand die zo belangrijk is geweest voor de sport mag je wel even anders behandelen. Lekker stoppen nu, gaat het mentaal niet aankunnen denk ik. Als ze toch door wil gaan (al weet iedereen al vrijwel zeker van niet, gaf ze zelf ook al aan) moet ze in ieder geval van camp switchen, want wat zijn die trainers drama zeg :r Taverdyan of hoe die grafmongool ook mag heten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond hem in aanloop naar het gevecht echt een achterlijk ventje en velen met mij denk ik, maar hij heeft wel reclame voor zichzelf gemaakt vanavond zeg:D. TJ - Cody wordt ook een heerlijke.

na maar ff kijken of Ronda er nog wat van kan. Hoop dat die kneus van een Edmond zijn handjes thuis kan houden na het gevecht.

Had hetzelfde. Maar echt respect na deze fight. Vond Cruz heel erg matig en Cody zeer overtuigend. Tering zieke bombs iedere keer en heel rustig en zelfverzekerd. Kan een leuke pot worden tegen TJ, ook een hoop bad blood tussen die twee camps.

Duurde nog korter dan ik dacht.. Bijna aandoenlijk die Ronda. Oi wat triest. Een tik en die was meteen van de aardbodem verdwenen. Einde carrière, Dana huilen dat 'ie weer een cashcow kwijt is. Dames MMA op de kaart gezet, paar knappe wins, maar nu is het mooi geweest. Geen schijn van kans tegen serieuze strikers.

@JanVertonghen'; Nunes vs. Cyborg? In welke divisie dan joh? Cyborg haalt 135 niet en Nunes heeft (nog) geen reden een gewichtsklasse omhoog te gaan. Daarbij is die nieuwe featherweight division nog een joke. Oja en Cyborg moet eerst nog even die uitslag van USADA afwachten. Dus dat zie ik niet gebeuren.

Die divisie zit wel lekker op z'n gat nu. Zou niet weten wie een serieuze challenger voor Nunes is nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O zeg ook niet nu meteen hè. In de toekomst ;c Kan prima een catchweight bout worden, 140 lbs ofzo. Dat van USADA klopt wel, maar ze is pas 31. Kan prima over een jaartje of over 2 jaartjes. Al moet Nunes zich wel door blijven ontwikkelen dan, want nu ik erover nadenk was vandaag niet echt een test voor haar. Rousey zonder verdediging, geen head movement enzo. Dan tik ik ook alles nog wel raak als het moet. Heeft wel zieke power natuurlijk en zal ook vast een vuistje kunnen plaatsen, maar ik wil haar eerst weleens tegen een andere striker zien. Als ze die ook gewoon met gemak pakt en ze blijft zich verbeteren dan lijkt me een superfight tegen Cyborg wel ziek en ook zeker realistisch.

Verder echt medelijden met Ronda ja, maar ergens is het ook weer haar eigen schuld. Wil per se bij haar camp blijven, terwijl die gasten daar echt dramatisch zijn. Denk dat ze de divisie nu nog steeds had kunnen domineren als ze goede en slimme mensen om haar heen gehad had. Enorm zonde dat ze altijd bij die kneusjes gebleven is. Verder wordt ze door iedereen gehaat (snap ik ook wel hoor) en krijgt ze imo niet altijd de waardering die ze hoort te krijgen. Denk overigens niet dat Dana zo heel erg huilt, steeds meer fighters trekken hun bek open en Garbrandt heeft zijn marktwaarde na vanavond ook flink opgekrikt. Snap niet dat mensen altijd janken om 'cashcows' van Dana/de UFC. Dat is ook een bedrijf/organisatie hè, die willen ook zoveel mogelijk winst maken en daarnaast maken ze fights die veel kijkers willen zien. Lijkt me toch enorm logisch en je zou wel gek zijn als je het niet zou doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Correct, al zou Choi geen vooruitgang zijn voor Rodriguez gezien de rankings. Aantal fights van Yair gezien al en zijn stijl is wel echt heerlijk hoor :< Was tegen Caceres niet geweldig schijnbaar, maar tegen Fili wel. Zat te janken om die KO toen samen met @Magikarp. Afgelopen weekend ging het ook wel lekker, maar heel veel stelde die fight niet voor. BJ Penn kan toch niet meer joh. Viel me nog mee dat ie 20 kicks eerder niet lag, maar al na 1 minuut was duidelijk dat ie geen kans ging maken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ortiz vs. Sonnen :r Wat een aanfluiting was dat zeg. Sonnen had hem in een guillotine, liet hem opeens los, om vervolgens heel gek te gaan doen als Ortiz zn rug pakt. Ligt een tijdje in een neck crank, toen in een choke, leek er bijna uit te zijn, tapt ie alsnog :-D Tranen. Daley wel een zieke KO. Oja, en Rampage vs. Lawal II is aangekondigd door ze. Die gasten kunnen maar weinig talent promoten hè? Die Page viel laatst echt ziek tegen en verder loopt er volgens mij niet bijzonder veel rond. Krijg je weer zo'n legends fight. Niet dat ik het erg vind om Rampage te zien vechten, maar manman. Dat Bellator is echt nog het gehandicapte broertje van de UFC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat een enge man is dat hé, gadverdamme. Thompson echt compleet het tegenovergestelde. Hij oogt ook niet zo nep aardig als Sage maar hij is gewoon oprecht een goede kerel. Gun hem het van harte.

Thompson is echt een enorm sympathieke kerel inderdaad. Sage is toch mooi man, die man heeft er echt ontzettend veel plezier in :D Snap dat mensen hem een enge gladjanus vinden maar die kerel loopt zijn blijheid echt niet te faken hoor.

Main Card afgelopen weekend ook gekeken, alleen een deel van Cerrone vs. Masvidal gemist. Vind Cerrone wel een baas, maar draafde nu toch iets te ver door (achteraf makkelijk praten). Masvidal is in de vorm van zijn leven nu, daar moet je gewoon de tijd voor nemen i.p.v. een kamp van 1 maand. Ngannou weer een easy win (Arlovski kan maar beter stoppen want dit...), ben benieuwd wie hij nu krijgt. Main Event viel tegen, Pena constant op zoek naar de takedown, heeft ze een keer top position, wordt ze in een armbar gelegd :-D Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongekend die gasten in de corner van Milstead. Kon na ronde 1 niet eens meer normaal lopen, laten ze hem toch nog verder vechten :-D Heeft nu alles afgescheurd die man, jaartje eruit dus. Is natuurlijk ook deels zijn eigen fout, maar die trainers zien het vanuit een ander perspectief dan hij en die hadden het gewoon moeten stoppen.

Edit: Ennnnnnn we hebben weer judges die er niks van snappen. Matige fight, maar OSP had dit moeten winnen. Opeens een split decision voor Oezdemir. Hopen dan maar dat er geen decisions meer komen :-D

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongekend die gasten in de corner van Milstead. Kon na ronde 1 niet eens meer normaal lopen, laten ze hem toch nog verder vechten :-D Heeft nu alles afgescheurd die man, jaartje eruit dus. Is natuurlijk ook deels zijn eigen fout, maar die trainers zien het vanuit een ander perspectief dan hij en die hadden het gewoon moeten stoppen.

Edit: Ennnnnnn we hebben weer judges die er niks van snappen. Matige fight, maar OSP had dit moeten winnen. Opeens een split decision voor Oezdemir. Hopen dan maar dat er geen decisions meer komen :-D

Goh, die decision bij OSP ja. Drama weer hoor.. Wel een heerlijke comeback van The Korean Zombie. Kwam wel een beetje uit het niets, want had tot dat moment dat Bermudez er over heen zou walsen. Die fight tussen Andrade en Hill was ook een lekker gevecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, die decision bij OSP ja. Drama weer hoor.. Wel een heerlijke comeback van The Korean Zombie. Kwam wel een beetje uit het niets, want had tot dat moment dat Bermudez er over heen zou walsen. Die fight tussen Andrade en Hill was ook een lekker gevecht.

Decision bij Grasso was dan jammer genoeg wel weer goed, vind dat wel een leuke meid. Was helaas een matige partij. Zombie was een erg zieke KO inderdaad, kwam vrij onverwacht. Vond Andrade tegen Hill ook wel prima, alleen was die Hill na anderhalve ronde wel helemaal kapot. Zat in ronde 3 echt totaal geen kracht meer in die kicks en punches van haar. Wel wat lekkere brawls gezien, vooral die Andrade gooide wel wat bommen op die kop van Hill. Verder was die KO van Fortuna ook wel ziek (zeker aangezien Hamilton 30 pounds zwaarder was ofzo), Vick een lekkere D'Arce choke (Trujillo kwam wel goed uit die eerste) en mooi om te zien dat die Rawlings weer verloren heeft. Te zwaar bij de weigh-ins en toen nog een middelvinger naar het publiek, hoop echt dat ze haar lekker wegsturen. Matige fighter en verder ontzettend lelijk, irritant en eng. Rountree ook eindelijk gewonnen, was een nette KO. Prima takedown defense ook, hopen dat ie zich zo blijft ontwikkelen. Event was i.i.g. beter dan ik verwacht had.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Decision bij Grasso was dan jammer genoeg wel weer goed, vind dat wel een leuke meid. Was helaas een matige partij. Zombie was een erg zieke KO inderdaad, kwam vrij onverwacht. Vond Andrade tegen Hill ook wel prima, alleen was die Hill na anderhalve ronde wel helemaal kapot. Zat in ronde 3 echt totaal geen kracht meer in die kicks en punches van haar. Wel wat lekkere brawls gezien, vooral die Andrade gooide wel wat bommen op die kop van Hill. Verder was die KO van Fortuna ook wel ziek (zeker aangezien Hamilton 30 pounds zwaarder was ofzo), Vick een lekkere D'Arce choke (Trujillo kwam wel goed uit die eerste) en mooi om te zien dat die Rawlings weer verloren heeft. Te zwaar bij de weigh-ins en toen nog een middelvinger naar het publiek, hoop echt dat ze haar lekker wegsturen. Matige fighter en verder ontzettend lelijk, irritant en eng. Rountree ook eindelijk gewonnen, was een nette KO. Prima takedown defense ook, hopen dat ie zich zo blijft ontwikkelen. Event was i.i.g. beter dan ik verwacht had.

Dat moment met Milstead ook nog even gezien. Die knie is echt helemaal aan gort nu ja, zag er vrij akelig uit. Zijn corner had gewoon moeten stoppen na de eerste ronde..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekoek. Heerlijk dit. Was ff bang dat die gekke judges leuk gingen doen maar viel mee gelukkig. Ondanks dat ze een punt in mindering moest hebben (heeft ze vast gekregen van de judges) een dikverdiende overwinning. Goh. Koekoek. Lekker voor die enge Holm met dat geknuffel tegen die kooi. En dat publiek :-D Hooooooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk. :D Clowntje Holm die alleen maar een beetje staat te leunen. Donder lekker op. Ook bang voor die judges ja, zeker na die illegal strikes na de buzzer. In combinatie met het feit dat het om een Amerikaantje gaat en een nieuwe titel. Is makkelijk promoten. Maar koekoek. Zie ook dat we de fanvoting en http://mmadecisions.com/decision/777...-vs-Holly-Holm deze poppetjes niet meer serieus kunnen nemen. Nu ff genieten van de persco, lachen om clowntje holm die wel zal gaan lopen janken

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Germaine _O_ Wat een bakstenen deelde die uit op dat gezicht van Holm zeg. Was even billen knijpen met die judges, zeker na de schandalige decision bij Silva vs. Brunson :cab:. Hoe kan dat ooit een unanimous decision voor Silva zijn. Echt schandalig.

Dat gehang tegen die kooi van Holm ook, echt heel triest. Een kickboxer pur sang die gaat lopen wrestle fucken tegen de kooi.. Ja dan verdien je het ook gewoon om te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Black beast in this hoe:<. Lekker dat Travis weer heeft verloren. Kap er maar mee en ga lekker met Ronde world of warcraften in jullie kelder. Wel een waardeloze stoppage trouwens.

dat interview :-D. 'how much were you hurt to the body?' 'I just got to do a number two'

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites