Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

De gevechten van de main card kun je een dag later ook altijd terugkijken op de Nederlandse Fox Sports site. Prima card gisteren, JJ/Gadelha was voor drie rondes met recht spannend en daarna een striking masterclass van Joanna. Degelijk debuut van Will Brooks in de UFC, maar vooral erg onder de indruk van Kevin Lee. Nooit in de problemen geweest tegen Jake Matthews, hoop hem snel tegen een top 15 tegenstander te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tate :cry: Dat dan ook net die lelijke Nunes moet winnen zeg. Bah bah. Smetje op de avond dit.

Zoveel is er toch niet mis met Nunes? Of heb je het puur over de looks?

Echt een hele dikke performance van Amanda, hele zieke striking. Iets wat Miesha gewoon heel erg mist, dat was tegen Holly al te zien. Wel echt chapeau voor haar reactie na het verlies. Verder vond ik de main event een beetje tegen vallen. Cain vs. Browne was zoals verwacht snel klaar, Aldo vs. Edgar viel me ook wat tegen. Aldo was alleen maar aan het counteren, wat hij goed deed, maar echt heel leuk vond ik die fight niet. En de overige fights op de main card vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Cormier vs. Silva ging echt helemaal nergens over.

De early prelims en de prelims daarentegen waren wel vermakelijk. Miller met een ijzersterke performance en natuurlijk Mousasi, wat een baasje. Ik mag hopen dat ze die eindelijk weer eens iemand uit de top 5 geven, dat verdiend hij gewoon.

EDIT: En laten we Joe Lauzon niet vergeten trouwens :D

EDIT II: Goh, Bisping gaat z'n title dus verdedigen tegen Dan Henderson :cab:. Waar slaat dat nou weer op. Jacare mag blijkbaar niet voor een titel vechten ofzo.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel is er toch niet mis met Nunes? Of heb je het puur over de looks?

Ze is wel goed hoor, maar ik vind het echt een hele enge vrouw. Ziet eruit als een halve vent en komt (op mij in ieder geval) totaal niet sympathiek over.

EDIT II: Goh, Bisping gaat z'n title dus verdedigen tegen Dan Henderson :cab:. Waar slaat dat nou weer op. Jacare mag blijkbaar niet voor een titel vechten ofzo.

Zag het ja :) Echt een enorm belachelijke beslissing. Laatste 9 fights gaat Henderson 3-6, terwijl er mensen in die divisie zitten die veel meer recht hebben op een title shot. Enige reden die ik kan bedenken is dat Bisping een rematch wil met Henderson, maar ik weet niet in hoeverre de titelhouder inspraak heeft op zijn tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet anders dan dat dit rechtstreeks uit de koker van Bisping komt, die weet ook wel dat hij het tegen de Jacare's van deze wereld moet afleggen en gokt erop dat hij nu niet tegen een H-Bomb aanloopt. Vond van UFC200 alleen de early prelims echt tof, mooie overwinningen van Mousasi en Miller en Lauzon die als eerste Sanchez weet te finishen. Frankie die helaas niets kon uitrichten tegen een sterke Aldo, heb het idee dat hij in de eerste wedstrijd veel meer schade heeft kunnen aanrichten. Ben benieuwd of hij nu een move naar bantamweight gaat overwegen. Cormier vooral erg slim gevochten en kan het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet gaat striken met Cormier. Ellende over Lesnar begon al met een fucking promo voor Summerslam en dan pakt hij daarna Hunt ook nog, wat een cadeau voor de WWE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mousasi en Lauzon waren echt leuke gevechten. Aldo was heel erg sterk net zoals Dillashaw. Verder was de hele Main Card echt een aanfluiting. Kijk de early prelims en de prelims dat is voldoende!

Bisping tegen Henderson is een aanfluiting. Stuur die Henderson lekker met pensioen... Maar goed nu krijg je wel Jacare tegen Rockhold wat ik qua entertainment vet ga vinden. Hopen op Rousey binnenkort in dezelfde card wanneer McGregor tegen Aldo gaat vechten! Overeem als champion tegen Cain en ik hoop ook weer dat Lawler een dog fight aangaat, dat vind ik echt een heerlijke vechter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet anders dan dat dit rechtstreeks uit de koker van Bisping komt, die weet ook wel dat hij het tegen de Jacare's van deze wereld moet afleggen en gokt erop dat hij nu niet tegen een H-Bomb aanloopt. Vond van UFC200 alleen de early prelims echt tof, mooie overwinningen van Mousasi en Miller en Lauzon die als eerste Sanchez weet te finishen. Frankie die helaas niets kon uitrichten tegen een sterke Aldo, heb het idee dat hij in de eerste wedstrijd veel meer schade heeft kunnen aanrichten. Ben benieuwd of hij nu een move naar bantamweight gaat overwegen. Cormier vooral erg slim gevochten en kan het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij niet gaat striken met Cormier. Ellende over Lesnar begon al met een fucking promo voor Summerslam en dan pakt hij daarna Hunt ook nog, wat een cadeau voor de WWE.

Goh idd die Lesnar :D Die krijgt dus gewoon een zieke push in de WWE (als dat al niet zo is, volg het al jaren niet meer). Promo voor Summerslam en een promo (eerste 'release'?) van de cover van WWE2K17 :D Lekker ff hypen en dan hopen dat er een paar UFC fans af en toe ook eens naar Lesnar in de WWE gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mousasi en Lauzon waren echt leuke gevechten. Aldo was heel erg sterk net zoals Dillashaw. Verder was de hele Main Card echt een aanfluiting. Kijk de early prelims en de prelims dat is voldoende!

Bisping tegen Henderson is een aanfluiting. Stuur die Henderson lekker met pensioen... Maar goed nu krijg je wel Jacare tegen Rockhold wat ik qua entertainment vet ga vinden. Hopen op Rousey binnenkort in dezelfde card wanneer McGregor tegen Aldo gaat vechten! Overeem als champion tegen Cain en ik hoop ook weer dat Lawler een dog fight aangaat, dat vind ik echt een heerlijke vechter!

Ik denk dat we Ronda niet meer terug zien dit jaar. Die schijnt op dit moment niet eens te trainen. Betwijfel of we die überhaupt nog terug zien trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh idd die Lesnar :D Die krijgt dus gewoon een zieke push in de WWE (als dat al niet zo is, volg het al jaren niet meer). Promo voor Summerslam en een promo (eerste 'release'?) van de cover van WWE2K17 :D Lekker ff hypen en dan hopen dat er een paar UFC fans af en toe ook eens naar Lesnar in de WWE gaan kijken.
Nja... Lesnar word sinds zijn return toch continu neergezet als de sterkste/grootste/beste/blabla, maar zal door zijn geringe aantal optredens niet zo snel meer champ worden. McMahon zal zich wel kapot gelachen hebben gister, UFC die de WWE(wat ze niet eens nodig hebben) loopt te promoten, Lesnar die ook nog eens wint en ze zo nog een grotere hype om hem heen kunnen maken en dan zal er binnenkort ook nog wel een UFC-star langskomen tijdens een WWE show.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, zaten nog best een paar aardige fights bij in Sioux Falls zeg.

Cortney Casey met een overtuigende overwinning hoor. Die fight met Ferguson en Vannata was echt prachtig. Had een walk-over van Ferguson verwacht, maar die Vannata kan wel iets zeg. Leuke actieve stijl ook. Zijn ego ging een beetje aan de wandel waardoor Tony een prachtige submission kon voltooien, maar wat een vuurwerk deze pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lineker _O_ Fucking zieke KO.

En die domme rode redneck positief getest? Hoe voorspelbaar. Dikke roidrage die gast. Hopen dat die lekker op rot en terug gaat naar dat neppe acteren. Kan die Mc Punk nog ff nokkie zijn we van die mafkezen af. En als die Cock Chestnar nog wil terugkomen sturen we Cees wel op hem af om nogmaals zijn ingewanden van positie te veranderen. Kunnen we nu weer door met echte martial arts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ook totaal geen respect hebben voor die entertainment wrestlers. 'Dat neppe acteren', 'die mafkezen', 'door met echte martial arts' :D Is ook totaal geen zwaar (zowel fysiek als mentaal) 'beroep' gelukkig.

Verder wordt er bij de WWE ook getest op verboden middeltjes, maar we kunnen nu dus wel concluderen dat ze daar óf op minder middelen een verbod hebben geplaatst, óf hij het na de laatste test van de WWE gepakt heeft, óf hem het hand boven het hoofd gehouden hebben. Daarnaast is het ook (nog) niet bekend waar hij precies positief op is getest, dus misschien is het wel helemaal niet zo erg als de meeste mensen nu denken.

Last but not least, lekker hypocriet ventje ben je ook hè :D 'Roidrage', haten op mensen die positief getest zijn. Vervolgens wel schaamteloos Overeem (en vast en zeker ook nog wel een aantal andere fighters) supporten, terwijl meneertje Overeem zelf ook (jarenlang) gebruikt heeft :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lesnar :r. Hunt heeft het zelfs nog aangekondigd van te voren. Dat we die opgeblazen Redneck maar niet meer terug zien in die cage.

Het gaat overigens wel extreem hard nu met al die gasten die gepakt worden. Goede zaak.

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Huhu, Mc Punk ja. Ik zag dat er nu eindelijk een fight voor hem gepland is. Ze hebben het al een jaar over die vent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites