Tijn Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Doe maar GSP/Condit II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 GSP _O_ Die mag wel terugkomen hoor. I am just trying to do my job and fight here. I am paid to fight. I am not yet paid to promote. I have become lost in the game of promotion and forgot about the art of fighting. There comes a time when you need to stop handing out flyers and get back to the damn shop. 50 world tours, 200 press conferences, 1 million interviews, 2 million photo shoots, and at the end of it all I'm left looking down the barrel of a lens, staring defeat in the face, thinking of nothing but my incorrect fight preparation. And the many distractions that led to this. Nothing else was going through my mind. It is time to go back and live the life that got me this life. Sitting in a car on the way to some dump in Conneticut or somewhere, to speak to Tim and Suzie on the nobody gives a fuck morning show did not get me this life. Talking to some lady that deep down doesn't give a fuck about what I'm doing, but just wants some sound bites so she can maybe get her little tight ass a nice raise, and I'm cool with that too, I've been giving you all raises. But I need to focus on me now. I'm coming for my revenge here. I flew an entire team to Portugal and to Iceland to make my adjustments in preparation and fix my errors I made with the weight and the cardio prep. With the right adjustments and the right focus, I will finish what I started in that last fight. I will not do this if I am back on the road handing out flyers again. I will always play the game and play it better than anybody, but just for this one, where I am coming off a loss, I asked for some leeway where I can just train and focus. I did not shut down all media requests. I simply wanted a slight adjustment. But it was denied. There had been 10 million dollars allocated for the promotion of this event is what they told me. So as a gesture of good will, I went and not only saved that 10 million dollars in promotion money, I then went and tripled it for them. And all with one tweet. Keep that 10 mill to promote the other bums that need it. My shows are good. I must isolate myself now. I am facing a taller, longer and heavier man. I need to prepare correctly this time. I can not dance for you this time. It is time for the other monkeys to dance. I've danced us all the way here. Nate's little mush head looks good up on that stage these days. Stuff him in front of the camera for it. He came in with no shit to do that last one. I'd already done press conferences, interviews and shot the ads before RDA pulled out. Maybe I'll hit Cabo this time and skull some shots pre-fight with no obligation. I'm doing what I need for me now. It is time to be selfish with my training again. It is the only way. I feel the $400million I have generated for the company in my last three events, all inside 8 months, is enough to get me this slight leeway. I am still ready to go for UFC 200. I will offer, like I already did, to fly to New York for the big press conference that was scheduled, and then I will go back into training. With no distractions. If this is not enough or they feel I have not deserved to sit this promotion run out this one time, well then I don't know what to say. For the record also - For USADA and for the UFC and my contract stipulations - I AM NOT RETIRED. Vind wel dat de beweegredenen achter zijn besluit en de punten die hij maakt logisch en waar zijn. Wisselt dat serieuze ook weer af met wat heerlijke 'shots' :D Heb zomaar een gevoel dat Dana niet bijdraait, omdat Conor niet alle media-evenementen bij wil wonen. Hoop uiteraard van wel, al zie ik hem nog steeds niet graag tegen Nate vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Kan me ook goed vinden in zijn beweegredenen. Anderzijds, is dit niet gewoon part of the game? Ook voor Conor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Klopt, is ook zo. Alleen niemand snapt waarom er zoveel media-evenementen zijn, UFC 200 is al groot genoeg en één grote persconferentie lijkt iedereen voldoende. Veel fighters hebben via Twitter al aangegeven dat ze hetzelfde vinden als Conor, dus dat zegt ook wel wat. Enfin, snap het van beide kanten wel. Één ding is zeker: UFC officially pulls the plug on Nate Diaz vs. Conor McGregor at UFC 200 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Zeker met je eens hoor. Het is ook wel echt gekkenwerk af en toe. Mja, it's all about the money.. Met de cancel opzich heb ik weinig moeite. Totaal onnodige fight ook. Het gaat echt nergens om. Conor moet lekker z'n titel verdedigen tegen Aldo of Edgar en daarna een poging in de Lightweight division wagen. Die welterweight division moet hij niet willen man. Nadat Jones dit weekend OSP geslacht heeft zal de nieuwe main event voor UFC 200 wel aangekondigd worden. Enige optie lijkt me. Of ze moeten Lawler vs. Woodley naar voren halen. Maar dat lijkt me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Conor is een held :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Michael Page weer een easy win _O_ Die tegenstander leuk doen, rende gelijk na de start op hem af, Page met een rechterhandje op zn kaak en ging gelijk neer :-D Stond daarna wel op, maar geen seconde kans gehad. Page rockte hem, gingen naar de grond, Holloway nam hem in een ankle lock, maar door een toe hold van Page moest Holloway tappen. Wat een tank joh die Page. Zieke reach voor die gewichtsklasse, ziek snel, zieke kicks en punches. Die gaat het nog ver schoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Nate's little mush head looks good up on that stage these days. Stuff him in front of the camera for it. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Kijkt iemand het nieuwe seizoen van TUF? Toevallig die fight van Khalil Rountree gezien? Tering wat een beest is dat. Alleen ik wist helemaal niet dat soccer kicks to the body toegestaan waren bij de UFC. Was echt een zieke K.O. daardoor :r Deed ook nog een Nederlandse womens flyweight mee. Die bakte er niets van uiteraard. Wel nog weer een dramatische decision bij een zo'n fight. Was echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Ja, stukje gezien. Zat ook te schreeuwen bij die vent die er 1 binnen 30 sec in een rear naked had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Ja, stukje gezien. Zat ook te schreeuwen bij die vent die er 1 binnen 30 sec in een rear naked had. Dat was ook mooi ja. Of dat Engelse vrouwtje die de eerste ronde volledig gedomineerd werd op de grond. Om vervolgens in de tweede ronde echt zieke knietjes uit te delen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2016 Auteur Share Geplaatst 23 april 2016 (bewerkt) Die Rountree gaat die show winnen, kan niet anders, grootste prospect dat ertussen zit, was blijkbaar de man die Anderson ko had geslagen toen die aan het trainen was voor Nick Diaz. :D En Page _O_ Nadeel is altijd dat omdat die zo kort vecht dat het altijd zwaar lang voor je gevoel duurt voordat die weer moet vechten, nu juli pas weer. Moet de rest van Bellator nog bekijken, ben benieuwd. Damn Koreshkov, die gast is wel goed hoor, heb Bendo weinig zo gedomineerd zien worden, dan boeit het me niks dat het een WW gevecht is, ipv LW. 23 april 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Goh die Michael Page :<. Benson Henderson werd ook even geslacht door die Rus zeg :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Yair _O_ Verder een matig event wat mij betreft. Walt Harris een nette K.O. tegen East. Yair een meesterlijke K.O. op Fili en verder viel het qua spanning en kwaliteit wel wat tegen. Pettis liet wederom bar weinig zien. Al kwam dat ook door de hele sterke prestaties van Barboza. Zieke leg kicks ook. Had alleen gehoopt op vuurwerk, dat bleef uit. DJ vervolgens ijzersterk tegen Cejudo. Vraag me af wie hem ooit gaat stoppen. Jones viel me tegen, die was behoorlijk roestig. Kwam geen moment in de problemen, maar had veel meer van hem verwacht. DC is hier niet van geschrokken, maar wellicht was dat ook wel het plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 OSP heeft wel twee rondes met gebroken arm gevochten. Wordt over twee jaar ook wel een baasje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 april 2016 Auteur Share Geplaatst 24 april 2016 (bewerkt) Jones heel erg matig. Dit is maar OSP hé. Die gewoon qua worstelen volledig gedomineerd werd door Mousasi, Bader en Glover. Moet die Cormier gelijk geven hoor. Jones was zwak. OSP gaat verder ook niet veel beter worden. Enorm beperkte vechter, hele matige worstelaar. Perfecte gatekeeper. Cejudo was ook slecht zeg, deed Demetrious wel lekker. Barboza heerlijke slooppot tegen Canthony Pettis. Aardig voorspelbaar, want Pettis kan zijn handen niet gebruiken. Zei het eerder al dat ik hem niet eens een top 10 vechter vind. Zie hem maar van vrij weinig gasten winnen in de top 25. Zou m wel graag tegen Taisumov willen zien maar dat wint Taisumov ook. Misschien dat die een Evan Dunham ofzo wel kan hebben. Yair zeer goed, toont een hoop vooruitgang. Wist zijn trappen effectief te gebruiken in plaats van puur voor de show. Komt voor hem ook wel een leuk gevecht aan. Verder impressed met James Vick en Walt Harris. Mja main card was op Barboza na niet best. Oja en Dominique Steele is ziek hard bestolen, maar elk event wordt er wel iemand genaaid. 24 april 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Huhu Dominic Steele ja. Ik had die decision doorgespoeld, dus niet op gelet wie er nou gewonnen had. Wist toch al dat Steele hem zou winnen. Zie ik bij de UFC Fantasy score update ineens staan dat Roberts hem gewonnen had :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 april 2016 Auteur Share Geplaatst 24 april 2016 Had trouwens een vrij goede deze week, eerste keer ook hele main card goed. Veel mensen hadden Pettis, mja was wel voorspelbaar dat die zou verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Volgens Conor is 'ie terug op de UFC 200 card. Verder nog nergens officieel bevestigd uiteraard ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Ik snap trouwens niet dat jij Conor niet terug wilt zien tegen Diaz? Als hij deze wint en dit keer zoals ik verwachtte in ronde een dan kan die sowieso de lightweight aan maar ook eventueel de welterweight. Waarom wil ik best uitleggen waarom ik dit denk maar niet vandaag. :) Vooral benieuwd wat jij voor fights je wilt zien van Conor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik snap trouwens niet dat jij Conor niet terug wilt zien tegen Diaz? Als hij deze wint en dit keer zoals ik verwachtte in ronde een dan kan die sowieso de lightweight aan maar ook eventueel de welterweight. Waarom wil ik best uitleggen waarom ik dit denk maar niet vandaag. :) Vooral benieuwd wat jij voor fights je wilt zien van Conor? Ik vind het echt een zinloze rematch, helemaal op 170. Persoonlijk vind ik dat Conor weg moet blijven van die 170 divisie. Ik zie hem daar gewoon geen potten breken. Daarbij denk ik dat hij het op 155 al een stuk lastiger gaat krijgen. Ik zie hem echt niet zo maar van RdA of Khabib winnen. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe goed Conor op de grond is. Tegen Mendes leek hij al behoorlijk in de problemen te komen. Tegen Khabib of zo'n wrestlefucker als Eddie Alvarez ben ik helemaal benieuwd. Begrijp me niet verkeerd hè, ik ben fan. Vind zijn stijl prachtig, zijn maniertjes etc. Maar tot nu toe heeft niemand hem écht getest. Op Nate na dan, maar dat is dan weer on short notice op 170. Ik wil Conor eerst nog een keer zien tegen zowel Aldo als Edgar op 145. Pakt hij die ook allebei, dan lekker naar 155. En dan zou ik hem graag zien tegen Tony Ferguson, RdA, Nate Diaz, Khabib, Edson Barboza, dat soort gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Meer geleidelijker dus en minder oppurtinistisch. Begrijjpelijk! Maar goed, ik snap de UFC ook wel. Catch the moment! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Mooi, UFC 200 krijgt alsnog het gedroomde main event met Cormier/Jones II. Hopelijk met een Cormier die helemaal fit is en een Jones die zijn vorm als kampioen weer terug heeft gevonden. Ga hem nu ook live kijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Was al duidelijk dat dit hem zou gaan worden. Ben benieuwd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 april 2016 Auteur Share Geplaatst 28 april 2016 Goh heb Rountree dus gejinxt :mrgy: Jammer. Blijf er namelijk bij dat die het meest getalenteerd van het stel is. Die tegenstander die m pakte zie ik dan weer vrij weinig bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten