Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

T. J. Dillashaw _O_ Die vent is wel heel goed zeg. Heel snel en verdedigt zichzelf heel goed. Als hij wat meer damage in zn punches en kicks kan krijgen pakt hij ze allemaal hoor.

Nee man, Cruz pakt m zonder moeite als die zn knieën heel kan houden, 3 minuten max . Barao was gewoon mentaal gebroken en vocht als een idioot, liep blind vooruit en had geen enkel idee wat die aan het doen was. Dillashaw stond arrogant met zn handen omlaag, 0 striking defense, at nog shots ook, nee Dillashaw is niet zo goed. Had nog dik 3 rondes nodig om deze schim van Barao te finishen. Had 5 rondes nodig voor fucking Joe Soto, wie? Ja inderdaad. Almeida en Sterling pakken hem ook, volgende gevecht zal wel tegen Assuncao zijn, die heeft m 2 jaar geleden ook gepakt, ken die alleen niet zo goed. Mocht Dodson weer terug naar BW gaan pakt die hem ook.

Nee Barao is gewoon totaal zichzelf niet meer en maakte het veel te makkelijk voor hem.

Wel weer lekker 30 euro kwijt doordat een stel incompetente judges samen met Rogan zaten te fappen op die snelle ineffectieve kicks van Barboza.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee man, Cruz pakt m zonder moeite als die zn knieën heel kan houden, 3 minuten max . Barao was gewoon mentaal gebroken en vocht als een idioot, liep blind vooruit en had geen enkel idee wat die aan het doen was. Dillashaw stond arrogant met zn handen omlaag, 0 striking defense, at nog shots ook, nee Dillashaw is niet zo goed. Had nog dik 3 rondes nodig om deze schim van Barao te finishen. Had 5 rondes nodig voor fucking Joe Soto, wie? Ja inderdaad. Almeida en Sterling pakken hem ook, volgende gevecht zal wel tegen Assuncao zijn, die heeft m 2 jaar geleden ook gepakt, ken die alleen niet zo goed. Mocht Dodson weer terug naar BW gaan pakt die hem ook.

Daarom zeg ik ook: 'als hij wat meer damage in zn punches en kicks kan krijgen.' Duurde te lang dit ja, maar die vent is echt ziek snel en verdedigend ook goed. Deed zijn handen niet omlaag omdat hij het lastig had, beetje provoceren. Deed Silva ook altijd, doet McGregor ook. En 0 striking defense? Die vent ontweek ziek veel en verdedigde zich tegen best veel punches/kicks. Ken al die fighters niet die je noemt, kan daar dus niet op ingaan, maar zo 'makkelijk' zal het niet gaan denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom zeg ik ook: 'als hij wat meer damage in zn punches en kicks kan krijgen.' Duurde te lang dit ja, maar die vent is echt ziek snel en verdedigend ook goed. Deed zijn handen niet omlaag omdat hij het lastig had, beetje provoceren. Deed Silva ook altijd, doet McGregor ook. En 0 striking defense? Die vent ontweek ziek veel en verdedigde zich tegen best veel punches/kicks. Ken al die fighters niet die je noemt, kan daar dus niet op ingaan, maar zo 'makkelijk' zal het niet gaan denk ik.

Ja maar dat is dus geen goede houding he, met je handen omlaag. Leuk dat die Dillashaw denkt dat die de man is, maar ik zeg nog steeds dat het een fluke is. Dat vol tegen shots aanlopen kan alleen als je een goede chin hebt, maar ik herinner me nog dat hij binnen een paar minuten nokkie is geslagen door Dodson een tijdje geleden. Hij vocht een beetje als een arrogante Cruz-lite. Probeerde een beetje zijn movement na te doen, maar was er minder effectief mee, want hij ontweek helemaal niet zo veel stoten, Barao raakte hem genoeg, alleen zat wederom ook geen power achter, omdat Barao mentaal al compleet gebroken was, die stond in zn broek te schijten voordat het gevecht begon en was daarom na een paar minuten al volledig emotioneel en fysiek gedraind.

Denk dat die tegen Cruz gewoon weer dit gaat krijgen:

1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Youtube]jkhpZoPOfZI[/Youtube]

Ik moest deze gewoon posten nadat ik de 'handen laag' discussie zag. _O_

Mits je het goed doet is het zeer mooi om te zien ja, maar zo'n Dillashaw moet dat niet gaan proberen, voor zn eigen veiligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we trouwens hopen dat Rousey die Braziliaanse trol even he-le-maal sloopt of binnen 20 seconden in een submission knalt. Lijkt me echt prachtig, wel fan van Ronda. Voornamelijk ook vanwege haar Judo background.

De finales van TUF Brazil zijn ook in deze card. In zowel de Bantamweights als de Lightweights (?) zitten wel een paar leuke fighters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we trouwens hopen dat Rousey die Braziliaanse trol even he-le-maal sloopt of binnen 20 seconden in een submission knalt. Lijkt me echt prachtig, wel fan van Ronda. Voornamelijk ook vanwege haar Judo background.

Nou. Hoop eigenlijk meer dat ze niet doorslaat. Dat Rousey dr gaat pakken staat vast, maar Correia heeft dr op persoonlijk vlak keihard aangevallen en Rousey trekt het liefst dr kop eraf. Denk dat het een hele pijnlijke pot gaat worden voor Correia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha zij speelde ook in Entourage toch

Weet ik niet zeker. Wel in Furious 7 en The Expendables 3. Die gasten uit de UFC zitten in wel meer series/films.

Georges St. Pierre zat in Captain America, Chuck Liddell zit nu in een film waarvan ik de naam ff niet meer weet en Michael Bisping had een gastrol in S05E01 van Strike Back.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelde ook in Entourage idd. Zag dr voorbij komen. Rousey is heel nep eigenlijk, knap er een beetje op af. Alles is gespeeld

GSP zat in Captain America :D Zag ik opeens een villain met een Frans Engels accent voorbij komen. Ik ging stuk

Had exact hetzelfde ja :-D. In de eerste shots was hij niet meteen heel duidelijk te herkennen, maar zag wel direct iets bekends.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allerjezus, ff stukjes van Struve en Cruz geluisterd bij Helwani's MMA Hour en Cruz man. Wat een zieke trash talk die man. Kraakt Dillashaw, Ludwig en Team Alpha Fail VOLLEDIG af. En dan geen goedkope trash talk, maar gewoon op een zwaar intelligente manier. Helwani wist gewoon niks meer te zeggen. Weet nu ipv 90% nu 200% zeker dat Cruz die Dillashaw volledig gaat slopen. Genieten zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allerjezus, ff stukjes van Struve en Cruz geluisterd bij Helwani's MMA Hour en Cruz man. Wat een zieke trash talk die man. Kraakt Dillashaw, Ludwig en Team Alpha Fail VOLLEDIG af. En dan geen goedkope trash talk, maar gewoon op een zwaar intelligente manier. Helwani wist gewoon niks meer te zeggen. Weet nu ipv 90% nu 200% zeker dat Cruz die Dillashaw volledig gaat slopen. Genieten zeg.

Is Struve eigenlijk weer helemaal 'gezond' om te vechten? Afgelopen 2(?) vechten die scheduled waren voor hem waren toch afgeblazen omdat zijn hart toch weer opspeelde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Struve eigenlijk weer helemaal 'gezond' om te vechten? Afgelopen 2(?) vechten die scheduled waren voor hem waren toch afgeblazen omdat zijn hart toch weer opspeelde?

Hij zei het zo bij Helwani:

Tegen Hunt zat z'n hart op 60% output en dat hinderde hem natuurlijk behoorlijk. Daarna is die dus een tijd out geweest en zou die tegen Mitrione gaan, maar daar was het dus wederom fysiek niet helemaal goed. Daarna is hij goed hersteld en kon hij topfit een gevecht met Overeem aangaan, heeft een goed trainingskamp gehad maar maakte een zwakke indruk in het gevecht doordat hij nog allerlei twijfels had over de capaciteiten van zijn lichaam. Hij zegt nu dat die twijfels weg zijn, dat hij het beste trainingskamp ooit heeft gehad en dat zijn hart op 90% output zit nu. Hij is erg optimistisch dus. Klonk erg zelfverzekerd ook. Was overigens verbaasd dat die kerel zo enorm goed Engels spreekt. Had ik niet verwacht van hem. Misschien nog wel beter dan Overeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een keer zo'n docu met Struve gezien. Leeft ook veel in de VS dacht ik. Mooi dat hij weer de goede kant op gaat. Vergeet die beelden dat hij een submission uitvoerde terwijl hij zelf ongeveer aan het dood bloeden was echt nooit meer.

Volgens mij is hij (in potentie?) ook beter nog dan Overeem toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wachten dus op het moment dat Dillashaw die Cruz afmaakt om dan hier een boze post te plaatsen over hoe nep het allemaal wel niet is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wachten dus op het moment dat Dillashaw die Cruz afmaakt om dan hier een boze post te plaatsen over hoe nep het allemaal wel niet is

Huhuhuhuh heb ik ook een keer gedaan omdat ik er geld op had gezet in de emotie. :D Lekker rustig aan doen jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]xIvwwwplLgw[/YOUTUBE]

Die KO van Ronda Rousey jongens. Die doet ze zondagochtend even dunnetjes over vrees ik voor die Braziliaanse trol. Ga wel kijken, twijfel nog of ik doorhaal of wekkertje zet. Laat het je nog wel weten [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];

Is in Rio hé, dus begint misschien zelfs nog 1 á 2 uur later dan normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites