Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

R&B

Hakai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 705
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; noem is paar artiesten met van die slow jamz? Zoals dat partynextdoor en drake, jhene aiko enz enz

Majid Jordan, al is dat wel minder hiphop dan Drake/PARTYNEXTDOOR. BJ The Chicago Kid vind ik ook echt chill.

Sinds een tijdje ben ik ILOVEMAKONNEN gaan checken, heeft wel paar leuke tracks maar vind het maar een vreemde gozert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Majid Jordan, al is dat wel minder hiphop dan Drake/PARTYNEXTDOOR. BJ The Chicago Kid vind ik ook echt chill.

Sinds een tijdje ben ik ILOVEMAKONNEN gaan checken, heeft wel paar leuke tracks maar vind het maar een vreemde gozert

Die makonnen ofzo had ik wel gezien op soundcloud, snap dat allemaal niet. Nieuw label van Drake ofzo? :cab: Zal ff checken

deze is ook wel chill, maar wel al 3 jaar oud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die makonnen ofzo had ik wel gezien op soundcloud, snap dat allemaal niet. Nieuw label van Drake ofzo? :cab: Zal ff checken

deze is ook wel chill, maar wel al 3 jaar oud

ILOVEMAKONNEN is een emo negert uit Atlanta die muziek met een redelijk hoge stem zingt ;c Drake heeft één van zijn track geremixed waardoor hij nu populair is. Al had Pitchfork zijn tape al een paar maanden terug aanbevolen dacht ik.

Klinkt nog best chill, moet eerlijk bekennen dat die gast me helemaal niets zegt. <60.000 views, misschien ook wat voor Peet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ILOVEMAKONNEN is een emo negert uit Atlanta die muziek met een redelijk hoge stem zingt ;c Drake heeft één van zijn track geremixed waardoor hij nu populair is. Al had Pitchfork zijn tape al een paar maanden terug aanbevolen dacht ik.

Klinkt nog best chill, moet eerlijk bekennen dat die gast me helemaal niets zegt. <60.000 views, misschien ook wat voor Peet

Ik weet, maar wat ik bedoelde > dat word allemaal geplaatst onder het account van OVO. Wtf is dat.

Edit laat maar http://nl.wikipedia.org/wiki/OVO_Sound

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet helemaal het ding van de mensen in het topic hier gok ik, maar nieuwe FKA Twigs is ook behoorlijk sterk. Staan een paar hele geile nummers op die plaat huhuhu.

Fantastisch album ja :<

Volgende week zie ik ze aan het werk in de Ancienne Belgique. Ben benieuwd. Topwijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites