Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

R&B

Hakai

Recommended Posts

9ub3av.png

Rhythm-and-blues (ook bekend als R&B of RnB) is een muziekgenre met invloeden uit jazz, gospel en blues, oorspronkelijk ontstaan bij de Afro-Amerikaanse artiesten. De term werd in 1947 ingevoerd door Jerry Wexler van Billboard magazine. Het moest de plaats van race music (rassenmuziek) innemen, een term die beledigend opgevat werd door de zwarte gemeenschap in de Verenigde Staten.

Hier alles over dit genre, zodat mensen elkaar in t hiphoptopic niet meer in de weg lopen. :)

• Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

9ub3av.png

Rhythm-and-blues (ook bekend als R&B of RnB) is een muziekgenre met invloeden uit jazz, gospel en blues, oorspronkelijk ontstaan bij de Afro-Amerikaanse artiesten. De term werd in 1947 ingevoerd door Jerry Wexler van Billboard magazine. Het moest de plaats van race music (rassenmuziek) innemen, een term die beledigend opgevat werd door de zwarte gemeenschap in de Verenigde Staten.

Hier alles over dit genre, zodat mensen elkaar in t hiphoptopic niet meer in de weg lopen. :)

Dat stukje van Lil Wayne in Love In This Club Part 2 vind ik dus echt vet, en something special van usher ook. R Kelly luister ik niet zo veel na, maar als je die nog niet gezien hebt dan moet je Trapped in the closet tot en met part 21 kijken da is wel nie zo vet

Dat stukje van Lil Wayne in Love In This Club Part 2 vind ik dus echt vet, en something special van usher ook. R Kelly luister ik niet zo veel na, maar als je die nog niet gezien hebt dan moet je Trapped in the closet tot en met part 21 kijken da is wel nie zo vet

Zekers ja

En Chris Brown luister ik niet, sukkel.

Dit is serieus, de eerste keer dat ik een duiter die zingt mooi vind klinken. Stem, flow.

Het is de duitse versie van Gallery, tekst is ook merendeels gewoon de engelse versie vertaald naar duits.

Geef het een luisterbeurt zou ik zeggen.

cpAWxSWyPfI

Draai ik regelmatig.

I5JDYelBxEo

[YOUTUBE]nfOx_HHtDJI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Q4Rt8m6oKFM&feature=related[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]tmFhcni6mT4[/YOUTUBE]

Trekt me aan omdat het lekker rustig is dus als ik geen zin in hip-hop heb is het vaak zo iets.