Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nieuwe aanwinsten

Aanbevolen berichten

Hulde voor Meshuggah. _O_

Even ontopic. Ik kocht vroeger verschrikkelijk veel cd's, soms wel 10 per week ofzo. :cab:. Toen ik een half jaar in Engeland zat, heb ik in totaal 80 cd's gekocht. Sinds ik terug ben in Nederland. Nu al bijna 3 jaar, heb ik nog hooguit 10 cd's gekocht. Ik wil goede platen nog best wel kopen, maar heb andere prioriteiten. Misschien in de toekomst weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hulde voor Meshuggah. _O_

Even ontopic. Ik kocht vroeger verschrikkelijk veel cd's, soms wel 10 per week ofzo. :cab:. Toen ik een half jaar in Engeland zat, heb ik in totaal 80 cd's gekocht. Sinds ik terug ben in Nederland. Nu al bijna 3 jaar, heb ik nog hooguit 10 cd's gekocht. Ik wil goede platen nog best wel kopen, maar heb andere prioriteiten. Misschien in de toekomst weer.

Haha ik koop nu sinds 1 jaar cd's ofzo en heb er 20, maar voor mij moet een CD wel echt speciaal zijn dus veel geluisterd of gewoon goedkoop + leuk zijn (max 5 euri)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik koop nu sinds 1 jaar cd's ofzo en heb er 20, maar voor mij moet een CD wel echt speciaal zijn dus veel geluisterd of gewoon goedkoop + leuk zijn (max 5 euri)
Ik ben ook vanaf vorig jaar begonnen cd's te kopen (goed voornemen). Ik heb er inmiddels ongeveer 70. Ik koop ook bijna nooit cd's voor de volle prijs. Ik ga meestal naar de Concerto, daar hebben ze van die bakken met cd's voor 10 euro of minder waar veel goeds in zit. En ik ga ook af en toe naar Velvet, daar hebben ze veel tweedehands cd's in perfecte staat voor minder dan een tientje, vaak zelfs minder dan 8 euro. Ik ga morgen een dag vrij nemen van alles en een rondje maken door de stad. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, moet je doen. Btw, ik zat net te luisteren en dacht... 'hee Blur!'. Vervolgens dacht ik: wacht's ff, dat kan helemaal niet want ik heb de cd van Massive Attack opstaan. Blijkt natuurlijk dat Damon Albarn één van de nummers zingt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

twee concertfilms: Neil Young & Crazy Horse - Year of the Horse

The Band - The last waltz

En een cd van Gram Parsons - Sacred Hearts & Fallen Angels: The Gram Parsons Anthology, met al zijn solodingen en die met o.a. The Byrds en The Flying Burrito Brothers. Had verder alles al op mp3, maar kon het gewoon niet laten liggen, aangezien er ook nog een mooi boekje bijzit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

twee concertfilms: Neil Young & Crazy Horse - Year of the Horse

The Band - The last waltz

En een cd van Gram Parsons - Sacred Hearts & Fallen Angels: The Gram Parsons Anthology, met al zijn solodingen en die met o.a. The Byrds en The Flying Burrito Brothers. Had verder alles al op mp3, maar kon het gewoon niet laten liggen, aangezien er ook nog een mooi boekje bijzit.

Nu maar wachten op Bono.:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites