Hakai Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Ooooh echt gekocht? Alles wat ik hier post heb ik zelf gekocht ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Meshuggah-ObZen Daan-Manhay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Hulde voor Meshuggah. _O_ Even ontopic. Ik kocht vroeger verschrikkelijk veel cd's, soms wel 10 per week ofzo. :cab:. Toen ik een half jaar in Engeland zat, heb ik in totaal 80 cd's gekocht. Sinds ik terug ben in Nederland. Nu al bijna 3 jaar, heb ik nog hooguit 10 cd's gekocht. Ik wil goede platen nog best wel kopen, maar heb andere prioriteiten. Misschien in de toekomst weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Alles wat ik hier post heb ik zelf gekocht ja ;) Echt nice dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Hulde voor Meshuggah. _O_ Even ontopic. Ik kocht vroeger verschrikkelijk veel cd's, soms wel 10 per week ofzo. :cab:. Toen ik een half jaar in Engeland zat, heb ik in totaal 80 cd's gekocht. Sinds ik terug ben in Nederland. Nu al bijna 3 jaar, heb ik nog hooguit 10 cd's gekocht. Ik wil goede platen nog best wel kopen, maar heb andere prioriteiten. Misschien in de toekomst weer. Haha ik koop nu sinds 1 jaar cd's ofzo en heb er 20, maar voor mij moet een CD wel echt speciaal zijn dus veel geluisterd of gewoon goedkoop + leuk zijn (max 5 euri) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2010 Haha ik koop nu sinds 1 jaar cd's ofzo en heb er 20, maar voor mij moet een CD wel echt speciaal zijn dus veel geluisterd of gewoon goedkoop + leuk zijn (max 5 euri)Ik ben ook vanaf vorig jaar begonnen cd's te kopen (goed voornemen). Ik heb er inmiddels ongeveer 70. Ik koop ook bijna nooit cd's voor de volle prijs. Ik ga meestal naar de Concerto, daar hebben ze van die bakken met cd's voor 10 euro of minder waar veel goeds in zit. En ik ga ook af en toe naar Velvet, daar hebben ze veel tweedehands cd's in perfecte staat voor minder dan een tientje, vaak zelfs minder dan 8 euro. Ik ga morgen een dag vrij nemen van alles en een rondje maken door de stad. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Gevonden voor fucking 5 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pantofola Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Arctic Monkeys live at Apollo .. die had ik nog niet in m'n collectie. ook gehaald : Youth & Young Manhood van de Kings of Leon. Een oud album, maar heldig. Tracks als California Waiting, Red Morning Light en Molly's Chambers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 22 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2010 Animal Collective - Merriweather Post Pavillion Bon Iver - For Emma, Forever Ago Boys Noize - Oi Oi Oi Dinosaur Jr. - Farm The Field - From Here We Go Sublime Pixies - Doolittle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 januari 2010 Share Geplaatst 22 januari 2010 Animal Collective - Merriweather Post Pavillion Bon Iver - For Emma, Forever Ago Boys Noize - Oi Oi Oi Dinosaur Jr. - Farm The Field - From Here We Go Sublime Pixies - Doolittle :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 januari 2010 Share Geplaatst 22 januari 2010 Animal Collective - Merriweather Post Pavillion Bon Iver - For Emma, Forever Ago Boys Noize - Oi Oi Oi Dinosaur Jr. - Farm The Field - From Here We Go Sublime Pixies - Doolittle Lekkere buit! Ik ga morgen op jacht. Solden 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 januari 2010 Share Geplaatst 26 januari 2010 K'naan - The Dusty Foot Philosopher A Tribe Called Quest - People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 januari 2010 Share Geplaatst 26 januari 2010 Refused - The shape of punk to come Mogwai - Mr. Beast Het eerste album moest ik gewoon in de kast hebben staan. Aangezien het 2 voor 15 waren heb ik mijn favo Mogwaiplaat er ook maar bijgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 26 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2010 Die plaat van Refused is echt zo ontzettend tof. Helemaal geschift waren die gasten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Nieuwe album van Massive Attack (Heligoland) met in ieder geval 1 geweldig nummer: O86iI7oXYfA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Die nieuwe plaat moet ik ook maar eens downloaden. Blue Lines en Mezzanine zijn fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Ja, moet je doen. Btw, ik zat net te luisteren en dacht... 'hee Blur!'. Vervolgens dacht ik: wacht's ff, dat kan helemaal niet want ik heb de cd van Massive Attack opstaan. Blijkt natuurlijk dat Damon Albarn één van de nummers zingt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Voor een tientje Youth & Young Manhood + Aha Shake Heartbreak van Kings Of Leon en ook voor een tientje John Mayer - Where The Light Is: Live In Los Angeles, bij z'n concert gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 twee concertfilms: Neil Young & Crazy Horse - Year of the Horse The Band - The last waltz En een cd van Gram Parsons - Sacred Hearts & Fallen Angels: The Gram Parsons Anthology, met al zijn solodingen en die met o.a. The Byrds en The Flying Burrito Brothers. Had verder alles al op mp3, maar kon het gewoon niet laten liggen, aangezien er ook nog een mooi boekje bijzit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 twee concertfilms: Neil Young & Crazy Horse - Year of the Horse The Band - The last waltz En een cd van Gram Parsons - Sacred Hearts & Fallen Angels: The Gram Parsons Anthology, met al zijn solodingen en die met o.a. The Byrds en The Flying Burrito Brothers. Had verder alles al op mp3, maar kon het gewoon niet laten liggen, aangezien er ook nog een mooi boekje bijzit. Nu maar wachten op Bono.:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 12 februari 2010 Share Geplaatst 12 februari 2010 The Last Waltz is idd prachtig :) Niet zo goed als Rock of Ages, maar The Band is gewoon altijd de moeite waard natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 februari 2010 Share Geplaatst 15 februari 2010 Ging voor iets anders, maar voor 5,99 neem ik 'm wel even mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 Een DVD van onze talentenjacht op school, met daarop ook mijn duet met een vriendin. We coverde het nummer : Nelly Furtado ft. James Morrison - Broken Strings, zal binnenkort uploaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Als verjaardagscadeau.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2010 Gekregen, of gegeven? In ieder geval, mooi cadeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten