Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nieuwe aanwinsten

Aanbevolen berichten

Toch maar eens kijken waar die verering van Radiohead vandaan komt. Voor nog geen acht euro kun je je geen buil vallen aan een dubbel CD plus DVD

2471980.jpg

Veel plezier ermee. Al vind ik best-off cd's de meest walgelijke uitvinding sinds de atoombom.

Ik had dit over het hoofd gezien. Radiohead is bij uitstek een band waar best-off cd's compleet niet werken omdat ze concept albums maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt idd, maar ik heb Radiohead nooit echt begrepen, zoals je al kunt lezen. Misschien als ik hun beste materiaal kan gaan waarderen, kan ik dat daarna ook gaan doen met hun losse albums.

Trouwens naar aanleiding van het concert van Bruce het volgende toch maar aangeschaft:

images?q=tbn:ANd9GcShv8hy2huCt66eSND_oTICo8rG4TgOsUP5yMsnTDi-rsRBVxVC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik wel gelezen, maar van 10 verschillende boeken het beste hoofdstuk lezen heeft ook geen zin ;) Zo is het bij Radiohead ook, maar maakt verder niet uit :P

Mooie box!

Ik heb Arctic Monkeys - AM op deluxe LP gepre-ordered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik wel gelezen, maar van 10 verschillende boeken het beste hoofdstuk lezen heeft ook geen zin ;) Zo is het bij Radiohead ook, maar maakt verder niet uit :P

Mooie box!

Ik heb Arctic Monkeys - AM op deluxe LP gepre-ordered.

Ben je dan niet veel kwijt voor zo'n LP?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je dan niet veel kwijt voor zo'n LP?

35 euro incl verzendkosten. Ja, misschien had ik hem beter bij m'n lokale platenzaak kunnen bestellen.. maar dat is altijd een gok. Ik hoop dat hij echt limited is. Ik heb singletjes van de aapjes die flink veel waard zijn omdat ze ook echt limited zijn.

Terwijl ik voor 80 euro die zwarte Muse box had gekocht ('limited') en daar waren er zoveel van geperst dat ie uiteindelijk voor 35 te koop was na een jaar :cab: Ach, ik werk er hard genoeg voor, dan mag het zo af en toe :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde van het weekend eigenlijk Kveikur op vinyl halen bij de Sounds stand op Best Kept Secret, maar vond 25 euro wat teveel van het goede. Was dan wel een 'limited edition', maar haal dan net zo lief de gewone editie met korting bij Concerto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites