bas2204 Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik heb me eindelijk weer eens uitgeleefd bij mijn favoriete muziekwinkel: En de DVD/CD: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ken niet alles maar ziet er tof uit allemaal hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik zie het beste album ooit gemaakt ertussen. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Kind of Blue? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Hell yes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik kan natuurlijk niet van mezelf zeggen dat ik CD's verzamel en af en toe jazz luister als Coltrane, Mingus en Davis in mijn kast ontbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Tuurlijk wel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Treardrop Factory EP :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; Daar zit sowieso best mooi spul tussen, maar vooral Airbag._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; Daar zit sowieso best mooi spul tussen, maar vooral Airbag._O_ Na dat album een paar keer gehoord te hebben, moest ik hem idd gewoon kopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Nog iemand die ziet hoe goed Yes is. Close to the Edge is trouwens nog beter dan Fragile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Als album zou dat idd best wel kunnen (ik heb nog niet alle albums van Yes echt geluisterd), maar ik vind Roundabout gewoon geniaal, dus wilde ik dit album hoe dan ook hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Tijdje terug 2 nieuwe LP's meegenomen vanuit Berlijn. De CD's hiervan altijd al grijs gedraaid en nu dus ook maar de LP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Op vinyl natuurlijk, kan niet zonder iets naar buiten komen bij de Concerto in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 British Sea Power - Machineries of Joy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Toch maar eens kijken waar die verering van Radiohead vandaan komt. Voor nog geen acht euro kun je je geen buil vallen aan een dubbel CD plus DVD Veel plezier ermee. Al vind ik best-off cd's de meest walgelijke uitvinding sinds de atoombom. Ik had dit over het hoofd gezien. Radiohead is bij uitstek een band waar best-off cd's compleet niet werken omdat ze concept albums maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Klopt idd, maar ik heb Radiohead nooit echt begrepen, zoals je al kunt lezen. Misschien als ik hun beste materiaal kan gaan waarderen, kan ik dat daarna ook gaan doen met hun losse albums. Trouwens naar aanleiding van het concert van Bruce het volgende toch maar aangeschaft: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Had ik wel gelezen, maar van 10 verschillende boeken het beste hoofdstuk lezen heeft ook geen zin ;) Zo is het bij Radiohead ook, maar maakt verder niet uit :P Mooie box! Ik heb Arctic Monkeys - AM op deluxe LP gepre-ordered. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Had ik wel gelezen, maar van 10 verschillende boeken het beste hoofdstuk lezen heeft ook geen zin ;) Zo is het bij Radiohead ook, maar maakt verder niet uit :P Mooie box! Ik heb Arctic Monkeys - AM op deluxe LP gepre-ordered. Ben je dan niet veel kwijt voor zo'n LP? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Nee, maar van dat ene hoofdstuk kun je vaak wel afleiden of je zin hebt in meer (tenminste ik wel). AM ook een mooie. Staat hier ook op het lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Ben je dan niet veel kwijt voor zo'n LP? 35 euro incl verzendkosten. Ja, misschien had ik hem beter bij m'n lokale platenzaak kunnen bestellen.. maar dat is altijd een gok. Ik hoop dat hij echt limited is. Ik heb singletjes van de aapjes die flink veel waard zijn omdat ze ook echt limited zijn. Terwijl ik voor 80 euro die zwarte Muse box had gekocht ('limited') en daar waren er zoveel van geperst dat ie uiteindelijk voor 35 te koop was na een jaar :cab: Ach, ik werk er hard genoeg voor, dan mag het zo af en toe :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Wilde van het weekend eigenlijk Kveikur op vinyl halen bij de Sounds stand op Best Kept Secret, maar vond 25 euro wat teveel van het goede. Was dan wel een 'limited edition', maar haal dan net zo lief de gewone editie met korting bij Concerto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Van mijn vakantie in België nog drie albums en een DVD mee naar huis genomen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 51 nummers. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 (bewerkt) Deze gisteren op CD op het Zomerparkfeest gekocht 4 augustus 2013 bewerkt door bas2204 Werkende afbeeldingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten