Wokulski Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ik heb ook al meerdere keren overwogen om aan een platenspeler te beginnen maar het is toch wel echt een flinke investering als je nog helemaal niks in huis hebt (geen boxen/versterkers/kabels etc). Daarnaast weet ik ook dat ik me dan niet ga kunnen inhouden met platen kopen en dat kan ik me momenteel even niet veroorloven financieel gezien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Dus je moet er ook nog een versterker en boxen bij hebben? Yup. Die betaal ik zelf, m'n ouders de platenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Dat wordt dan nog een leuke zoektocht. Ik mocht mijn nieuwe platenspeler gelukkig gewoon op de installatie in de huiskamer aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Iig mooie illustratie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Dat sowieso, ook een van de fijnste producties erop, gewoon veel emancipator en andere dope ish. Zijn nieuwe album valt me vies tegen nadat ik de eerste 2 nummers gehoord heb, maar lijkt wel dat er een jostibandlid achter de producties zit ofzo, kan het (nog) niet waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Daughter - Not To Disappear Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 To be dispatched Package #1 to be sent to arrive on or around 1st April 2016 1 The Last Shadow Puppets WIG371DLX Everything You've Come To Expect Deluxe LP :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Had er ook nog even naar gekeken, maar durfde het niet aan met die niet al te spannende eerste single. Ben bang dat het aandeel van Miles Kane te groot is, al ziet hij er tegenwoordig een stuk sympathieker uit en niet meer als het neefje van Liam Gallagher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ja dat was wel opvallend hè. Alex deed amper mee in die single. Wat dat betreft ben ik gewoon een fanboy en koop ik het sowieso wel. Ik hoop dat ze weer naar Amsterdam komen, want de aapjes komen toch nooit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ja dat was wel opvallend hè. Alex deed amper mee in die single. Wat dat betreft ben ik gewoon een fanboy en koop ik het sowieso wel. Ik hoop dat ze weer naar Amsterdam komen, want de aapjes komen toch nooit :( Las eerst alleen geruchten over een theater/zalen toernee in maart waardoor ik mijn hoop had gevestigd op Carré of Paradiso, maar nu lijken ze in de zomer meerdere festivals te doen met Primavera en Werchter al aangekondigd. Verwacht de nieuwe Arctic Monkeys plaat volgend jaar al en dan hopelijk eens geen festivalshow maar een eigen show in de Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Las eerst alleen geruchten over een theater/zalen toernee in maart waardoor ik mijn hoop had gevestigd op Carré of Paradiso, maar nu lijken ze in de zomer meerdere festivals te doen met Primavera en Werchter al aangekondigd. Verwacht de nieuwe Arctic Monkeys plaat volgend jaar al en dan hopelijk eens geen festivalshow maar een eigen show in de Ziggo. Daar hoop ik ook erg op. Het zijn hele goede festivalacts, maar in een zaal met enkel fans lijkt het me ook zo fantastisch. De vorige keer dat de Puppets in Nederland stonden was dat in Paradiso, ik meen een dag na Lowlands. Toen was ik zo kapot dat ik het heb laten schieten. Man, wat heb ik daar een spijt van. Fingers crossed. Wat betreft de nieuwe plaat van AM.. ik hoop dat ze de Josh Homme kant weer een beetje laten varen. Ben ik niet zo van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Zojuist onderstaande op CD besteld: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Daar hoop ik ook erg op. Het zijn hele goede festivalacts, maar in een zaal met enkel fans lijkt het me ook zo fantastisch. De vorige keer dat de Puppets in Nederland stonden was dat in Paradiso, ik meen een dag na Lowlands. Toen was ik zo kapot dat ik het heb laten schieten. Man, wat heb ik daar een spijt van. Fingers crossed. Wat betreft de nieuwe plaat van AM.. ik hoop dat ze de Josh Homme kant weer een beetje laten varen. Ben ik niet zo van. Paradiso dus, 7 april. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Paradiso dus, 7 april. Yes, gelukkig weer in Paradiso :D Waarschijnlijk ben ik dan wel op reis, maar die kaarten raak ik wel kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Yes, gelukkig weer in Paradiso :D Waarschijnlijk ben ik dan wel op reis, maar die kaarten raak ik wel kwijt. Dat gaat dus niet heb ik begrepen, kaarten worden op naam gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Dat gaat dus niet heb ik begrepen, kaarten worden op naam gezet. Oei. Dat zou ik in principe toejuichen. Maar ik ga niet voor 100 euro gokken of ik erbij kan zijn. Hangt nog van een aantal factoren af, die pas in februari duidelijk gaan worden. Fuuuuck! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Grote kans dat [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; en ik er zijn. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 En deze mag ik binnenkort ook aan de collectie toevoegen (op zowel vinyl als CD): Pompeii - LOOM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Op LP. Verjaardagscadeau van m'n broer. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Oh ja, proficiat nog jong! Leuk cadeau ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Bedankt Bas! Meteen maar even m'n verjaardagsgeld uitgegeven en de verzameling uitgebreid: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Netjes hoor, heb een aantal daarvan hier ook op CD staan, niet op vinyl. Laatst wel onderstaande nog op plaat gekocht: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 van mijn vader en moeder gekregen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten