Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nieuwe aanwinsten

Aanbevolen berichten

Ik heb ook al meerdere keren overwogen om aan een platenspeler te beginnen maar het is toch wel echt een flinke investering als je nog helemaal niks in huis hebt (geen boxen/versterkers/kabels etc). Daarnaast weet ik ook dat ik me dan niet ga kunnen inhouden met platen kopen en dat kan ik me momenteel even niet veroorloven financieel gezien ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat sowieso, ook een van de fijnste producties erop, gewoon veel emancipator en andere dope ish. Zijn nieuwe album valt me vies tegen nadat ik de eerste 2 nummers gehoord heb, maar lijkt wel dat er een jostibandlid achter de producties zit ofzo, kan het (nog) niet waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had er ook nog even naar gekeken, maar durfde het niet aan met die niet al te spannende eerste single. Ben bang dat het aandeel van Miles Kane te groot is, al ziet hij er tegenwoordig een stuk sympathieker uit en niet meer als het neefje van Liam Gallagher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat was wel opvallend hè. Alex deed amper mee in die single. Wat dat betreft ben ik gewoon een fanboy en koop ik het sowieso wel.

Ik hoop dat ze weer naar Amsterdam komen, want de aapjes komen toch nooit :(

Las eerst alleen geruchten over een theater/zalen toernee in maart waardoor ik mijn hoop had gevestigd op Carré of Paradiso, maar nu lijken ze in de zomer meerdere festivals te doen met Primavera en Werchter al aangekondigd.

Verwacht de nieuwe Arctic Monkeys plaat volgend jaar al en dan hopelijk eens geen festivalshow maar een eigen show in de Ziggo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las eerst alleen geruchten over een theater/zalen toernee in maart waardoor ik mijn hoop had gevestigd op Carré of Paradiso, maar nu lijken ze in de zomer meerdere festivals te doen met Primavera en Werchter al aangekondigd.

Verwacht de nieuwe Arctic Monkeys plaat volgend jaar al en dan hopelijk eens geen festivalshow maar een eigen show in de Ziggo.

Daar hoop ik ook erg op. Het zijn hele goede festivalacts, maar in een zaal met enkel fans lijkt het me ook zo fantastisch. De vorige keer dat de Puppets in Nederland stonden was dat in Paradiso, ik meen een dag na Lowlands. Toen was ik zo kapot dat ik het heb laten schieten. Man, wat heb ik daar een spijt van.

Fingers crossed. Wat betreft de nieuwe plaat van AM.. ik hoop dat ze de Josh Homme kant weer een beetje laten varen. Ben ik niet zo van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hoop ik ook erg op. Het zijn hele goede festivalacts, maar in een zaal met enkel fans lijkt het me ook zo fantastisch. De vorige keer dat de Puppets in Nederland stonden was dat in Paradiso, ik meen een dag na Lowlands. Toen was ik zo kapot dat ik het heb laten schieten. Man, wat heb ik daar een spijt van.

Fingers crossed. Wat betreft de nieuwe plaat van AM.. ik hoop dat ze de Josh Homme kant weer een beetje laten varen. Ben ik niet zo van.

Paradiso dus, 7 april.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat dus niet heb ik begrepen, kaarten worden op naam gezet.

Oei. Dat zou ik in principe toejuichen. Maar ik ga niet voor 100 euro gokken of ik erbij kan zijn. Hangt nog van een aantal factoren af, die pas in februari duidelijk gaan worden. Fuuuuck!

Link naar opmerking
Deel via andere websites