Baddoo Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Gesigneerd en wel :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Gisteren bij hun concert in Doornroosje aangeschaft, geweldige band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Wat is Record Store Day toch altijd een leuke dag! Singles en CDs Platen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ik heb het Black Keys singletje gekocht en Colour It In van The Maccabees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Cd's, single en EP's Platen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Ik heb hem maar meteen op de bazenmanier aangeschaft [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Nice, goed bevallen dus. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Absoluut. Ligt sowieso wel in mijn straatje zulke psychedelische rock. En als je dan dat artwork ziet: dat moet je gewoon op vinyl hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Heerlijke albumcover, inderdaad. :< Na Roo Panes overigens de tweede goede aanrader al, gaat goed! ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Dan ga ik het nu ook even proberen: het album Tender Gold & Gentle Blue van Red River Dialect of het nummer Stillness of the Woods avn Guillaume Finta zouden misschien iets voor je kunnen zijn (al ken jij mijn muzieksmaak volgens mij beter dan ik de jouwe). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Aanraders mogen altijd. Zal binnenkort eens kijken. Ga ik ook meteen ff Daniel Romano luisteren voor [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Eens even kijken of ik mijn Emancipator-collectie compleet kan krijgen en dan heb ik de laatste weken 2 absolute topalbums in de bus gekregen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Was van plan om mijn favoriete LP's aan de muur te hangen in een mooi lijstje. Dus maar even een paar van mijn lievelingsplaten gekocht. :< [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Dat zijn er een paar zeg! Van deze allemaal ken ik alleen Youth Lagoon eigenlijk niet. Ga je ze met LP en al in de lijsten hangen of berg je die ergens anders op en doe je alleen de hoes in de lijst? Ik heb er namelijk ook wel eens over nagedacht, maar kwam op dit pijnpunt (naast het feit dat ik geen mooie plaats heb om ze op te hangen...). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Met LP en al, ja. Heb (nog) geen platenspeler, dus voor nu gaat het even om de hoes. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Tof idee, heb hier hetzelfde idee. Alleen kies ik hier voor mooie platen (als in albumcovers), niet zozeer om hoe mooi de plaat is (een beetje dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Staat die speler wel in de planning dan? Ik kan het iig aanbevelen hoor, heb enorm veel plezier van de mijne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Staat die speler wel in de planning dan? Ik kan het iig aanbevelen hoor, heb enorm veel plezier van de mijne Begin volgend jaar even kijken denk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 (bewerkt) Nice, wij hebben er hier ook een aantal aan de muur hangen al zijn die platen niet van mij. Heb trouwens deze laatst aangeschaft [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; 20 november 2015 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) Op de platenbeurs in Utrecht 3 platen gekocht. Ik hielp een vriendin met verhuizen, en kon er zodoende pas om 15.00 in. Om 17.00 sloot de toko alweer :( Maar wel een goede slag geslagen met platen die ik een tijdje zoek maar niet tegenkom. Voor 25,- Voor 17,- Voor 12,- Als ik meer tijd had gehad was ik ongetwijfeld nog thuisgekomen met een exemplaar van Violent Femmes en een mooi album van XTC. Vooral dat album van Television is zo goed _O_ De laatste tijd sowieso wel veel gekocht weer. Afgelopen maand: Kost nu maar 13 euro bij plato/concerto, maar is helaas wel een vrij matige persing. Eerste druk, met rits. Lucky me. Klinkt echt fantastisch. De uitgebreide editie. Teller staat alweer op 377 albums :*: 22 november 2015 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 NIELS _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Bij Le Guess Who afgelopen vrijdag de geweldige nieuwe plaat van Protomartyr gekocht, is zo de eerste band waarvan ik meerdere platen op vinyl heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Nog even wachten tot 4 december wanneer die uitkomt, maar hij is in ieder geval besteld. De uitgebreide box bevat vier cd's met 52 nummers, waaronder een schat aan nooit eerder uitgebracht materiaal en vier uur aan nooit eerder vertoond beeldmateriaal op drie dvd’s. ‘The Ties That Bind: The River Collection’ is verkrijgbaar vanaf 4 december 2015. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 (bewerkt) 10 december 2015 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten