Spring naar bijdragen

Nieuwe aanwinsten

Aanbevolen berichten

Dat zijn er een paar zeg! Van deze allemaal ken ik alleen Youth Lagoon eigenlijk niet.

Ga je ze met LP en al in de lijsten hangen of berg je die ergens anders op en doe je alleen de hoes in de lijst? Ik heb er namelijk ook wel eens over nagedacht, maar kwam op dit pijnpunt (naast het feit dat ik geen mooie plaats heb om ze op te hangen...).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de platenbeurs in Utrecht 3 platen gekocht. Ik hielp een vriendin met verhuizen, en kon er zodoende pas om 15.00 in. Om 17.00 sloot de toko alweer :(

Maar wel een goede slag geslagen met platen die ik een tijdje zoek maar niet tegenkom.

Marquee_moon_album_cover.jpg

Voor 25,-

CureDisintegration.jpg

Voor 17,-

Strawberry_jam_high_res_cover.jpg

Voor 12,-

Als ik meer tijd had gehad was ik ongetwijfeld nog thuisgekomen met een exemplaar van Violent Femmes en een mooi album van XTC.

Vooral dat album van Television is zo goed _O_

De laatste tijd sowieso wel veel gekocht weer. Afgelopen maand:

220px-Adam%26theAntsKingsoftheWildFrontier.jpg

TalkingHeadsRemaininLight.jpg

Jad4X5ReQgs8kbnZ9TZKSwPWYF70D3lnzVZ6rmQQc_A-560x560.jpeg

Interpol_-_Turn_On_The_Bright_Lights.jpg

homepage_large.b5e36e34.jpg

TheNational-Boxer.jpg

Nirvana_mtv_unplugged_in_new_york.png Kost nu maar 13 euro bij plato/concerto, maar is helaas wel een vrij matige persing.

517Ph9J2iOL._SY300_.jpg Eerste druk, met rits. Lucky me. Klinkt echt fantastisch.

155854.jpg De uitgebreide editie.

Sigur_ros_von.jpg

arcade-fire-get-right.png?w=806

Teller staat alweer op 377 albums :*:

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even wachten tot 4 december wanneer die uitkomt, maar hij is in ieder geval besteld.

9200000050905080.jpg

9200000050905080_1.jpg

De uitgebreide box bevat vier cd's met 52 nummers, waaronder een schat aan nooit eerder uitgebracht materiaal en vier uur aan nooit eerder vertoond beeldmateriaal op drie dvd’s. ‘The Ties That Bind: The River Collection’ is verkrijgbaar vanaf 4 december 2015.

Link naar opmerking
Deel via andere websites