Waust0r Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Zou erg jammer zijn idd. Pasveer zou een goede opvolger zijn voor Piecke, ben benieuwd wie ze nu willen gaan halen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2010 Update: het gerucht gaat dat er een ruil zal plaatsen vinden met Vitesse. Dat zou betekenen dat Piet Velthuizen naar Heracles zou komen. Maar nogmaals, het betreft hier een gerucht. bron: hndb.nl ik vind het wel heel erg onwaarschijnlijk, zou het niet erg vinden natuurlijk;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Als dat waar is he ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2010 ENSCHEDE - Algemeen-directeur Nic-Jan Hoogma van Heracles Almelo ontkent hardnekkige geruchten dat Remko Pasveer niet naar Heracles komt. De aan Go Ahead Eagles verhuurde keeper zou de plek gaan innemen van Martin Pieckenhagen, maar uitte onlangs in VI hevige kritiek op het Heracles-bestuur. Hij zou nu in beeld zijn bij Willem II. Volgens Hoogma komt Pasveer gewoon naar Almelo: „Naar aanleiding van dat interview hebben we nog een gesprek. Remko is met vakantie.†Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2010 Heracles bijna rond met Duarte ALMELO - Heracles Almelo staat op het punt Lerin Duarte over te nemen van Sparta. De 19-jarige linkermiddenvelder tekent naar verwachting een meerjarig contract bij de nummer zes van de eredivisie. Duarte is een exponent van de jeugdopleiding van Sparta. Hij debuteerde afgelopen seizoen tegen FC Twente (0-2 verlies) in de hoofdmacht van de degradant uit Rotterdam. In totaal kwam hij zes keer in actie voor Sparta. Heracles Almelo versterkte zich eerder al met Glynor Plet. De aanvaller van Telstar is de opvolger van de naar Heerenveen vertrokken Bas Dost. (EVDL) Leuk als backup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 juni 2010 Share Geplaatst 22 juni 2010 Ken hem niet heel goed, maar volgens mij wel leuk spelertje.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2010 Ben Rienstra op proef in Almelo - 28-06-2010 Ben Rienstra (20) is deze week op proef bij Heracles Almelo. De middenvelder staat momenteel onder contract bij AZ en doorliep de jeugdopleiding van Ajax. Daarnaast speelde hij in verschillende vertegenwoordigende elftallen. “Ben is een jonge talentvolle middenvelder die deze week mag laten zien wat hij kanâ€, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. Bron: http://www.Heracles.nl Nick Hengelman naar Heracles Almelo - 28-06-2010 Heracles Almelo heeft met Nick Hengelman overeenstemming bereikt over een contract voor twee seizoenen. De 20-jarige doelman komt over van de gezamenlijke Voetbalacademie en speelde voorheen voor v.v. Glanerbrug en De Tubanters. “Met Nick Hengelman hebben wij een goede jonge keeper aangetrokken. Hij moet zorgen dat hij zich gaat doorontwikkelenâ€, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. Hengelman tekende voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar. bron: heracles.nl Vroeg me al af wie die kerel was zonder nummer op zijn shirtje, maar dat was dus die gozert van AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2010 Share Geplaatst 28 juni 2010 Ben benieuwd. Spelen bij de A-selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2010 Ben benieuwd. Spelen bij de A-selectie? Zullen beide bij de beloften komen en als ze daar indruk maken zullen ze misschien wel een kans krijgen. Armenteros en Ter Horst zijn er ook zo bij gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2010 Share Geplaatst 28 juni 2010 Ah, oke.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Eerste oefenwedstrijd van het seizoen: Den Ham 0-10 Heracles 1x Armenteros, 1x Overtoom, 2x Everton, 2x Douglas, 1x Plet, 1x Houtkoop, 2x Fledderus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Meteen Plet die scoort. Lijkt me een goede aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 3 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2010 10-0 is leuk maar het zegt me niet veel. Ik hecht meer waarde aan de wedstrijd tegen Bochum die nog komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Meteen Plet die scoort. Lijkt me een goede aankoop Kom op man. Den Ham, wat is dat nou. Misschien dat ik daar ook nog wel tegen scoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 3 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2010 Kom op man. Den Ham, wat is dat nou. Misschien dat ik daar ook nog wel tegen scoor. Niet gaan overdrijven Vreev. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Je hebt mij zeker nog nooit zien voetballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Schaken heeft drie keer gescoord voor Feyenoord tegen VVSB dus dan is dat een wereldster? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 ja want schaken is de bom _t9kg8W0DVo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Almelose Selectie 1-4 Heracles 1x Armenteros, 3x Everton Volgende wedstrijd is VfL Osnabrück. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2010 Je hebt mij zeker nog nooit zien voetballen? Nee, maar als ik je dit zie posten moet je ik je bijna gaan geloven:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Den Ham is dorp hiernaast, dat stelt niet veel voor hoor :cab: 3e volgens mij, tenzij ze afgelopen seizoen gedegradeerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2010 Den Ham was altijd wel redelijk hoor. De Boys hadden het er moeilijk mee. Maargoed de Boys zijn nu naar de 2e. Kijken of Tim het daar ook kan;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Haha als hij eerste spits wordt ja, maar kvolg het eerste van ons niet zo, en volgend seizoen al helemaal niet meer denk ik. En Boys had het wel moeilijk ja met Den Ham, tenminste 1 van de 2 wedstrijden, toen het volgens mij 1-1 werd, maar andere keer werd het 3-0 en was het relatief simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2010 Open brief van Remko Pasveer aan de supporters. Mooi dat het nu uit de wereld is en dat hij steun kan verwachten van alle supporters. Beste supporters, Onlangs heb ik met een afvaardiging van de supportersverenigingen Hart voor Heracles en BiancoNero aan tafel gezeten en aansluitend heb ik in het Alex Korte Home van BiancoNero vragen van supporters beantwoord. Aanleiding hiervoor was een interview in Voetbal International waarin ik mij heb laten verleiden een aantal zaken uit het verleden terug te halen. Deze zaken waren in het verleden al uitgesproken en afgesloten, ik had daar niet nogmaals op terug moeten komen. Het is zeker niet mijn bedoeling geweest de club Heracles Almelo in een negatief daglicht te stellen. Ik ben juist met heel veel plezier teruggekeerd in het Polman Stadion en heb met iedereen binnen de club een goede band. Ik hoop dit seizoen van grote waarde te zijn voor Heracles Almelo en verheug mij op een mooi seizoen. Ik ga er vanuit dat ik inmiddels ook bij de supporters de vragen en eventuele onvrede heb kunnen wegnemen. Met de bekende Twaalfde Man, die altijd volledig achter de ploeg staat, ben ik er zeker van dat we er een mooi seizoen van gaan maken! Met sportieve groet, Remko Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Heracles 3-0 Hibernian 2x Quansah, 1x Everton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten