Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Update: het gerucht gaat dat er een ruil zal plaatsen vinden met Vitesse. Dat zou betekenen dat Piet Velthuizen naar Heracles zou komen. Maar nogmaals, het betreft hier een gerucht.

bron: hndb.nl

ik vind het wel heel erg onwaarschijnlijk, zou het niet erg vinden natuurlijk;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ENSCHEDE - Algemeen-directeur Nic-Jan Hoogma van Heracles Almelo ontkent hardnekkige geruchten dat Remko Pasveer niet naar Heracles komt.

De aan Go Ahead Eagles verhuurde keeper zou de plek gaan innemen van Martin Pieckenhagen, maar uitte onlangs in VI hevige kritiek op het Heracles-bestuur. Hij zou nu in beeld zijn bij Willem II. Volgens Hoogma komt Pasveer gewoon naar Almelo: „Naar aanleiding van dat interview hebben we nog een gesprek. Remko is met vakantie.â€

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heracles bijna rond met Duarte

ALMELO - Heracles Almelo staat op het punt Lerin Duarte over te nemen van Sparta. De 19-jarige linkermiddenvelder tekent naar verwachting een meerjarig contract bij de nummer zes van de eredivisie. Duarte is een exponent van de jeugdopleiding van Sparta.

Hij debuteerde afgelopen seizoen tegen FC Twente (0-2 verlies) in de hoofdmacht van de degradant uit Rotterdam. In totaal kwam hij zes keer in actie voor Sparta. Heracles Almelo versterkte zich eerder al met Glynor Plet. De aanvaller van Telstar is de opvolger van de naar Heerenveen vertrokken Bas Dost. (EVDL)

Leuk als backup

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben Rienstra op proef in Almelo - 28-06-2010

Ben Rienstra (20) is deze week op proef bij Heracles Almelo. De middenvelder staat momenteel onder contract bij AZ en doorliep de jeugdopleiding van Ajax. Daarnaast speelde hij in verschillende vertegenwoordigende elftallen. “Ben is een jonge talentvolle middenvelder die deze week mag laten zien wat hij kanâ€, aldus directeur Nico-Jan Hoogma.

Bron: http://www.Heracles.nl

Nick Hengelman naar Heracles Almelo - 28-06-2010

Heracles Almelo heeft met Nick Hengelman overeenstemming bereikt over een contract voor twee seizoenen. De 20-jarige doelman komt over van de gezamenlijke Voetbalacademie en speelde voorheen voor v.v. Glanerbrug en De Tubanters. “Met Nick Hengelman hebben wij een goede jonge keeper aangetrokken. Hij moet zorgen dat hij zich gaat doorontwikkelenâ€, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. Hengelman tekende voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.

bron: heracles.nl

Vroeg me al af wie die kerel was zonder nummer op zijn shirtje, maar dat was dus die gozert van AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha als hij eerste spits wordt ja, maar kvolg het eerste van ons niet zo, en volgend seizoen al helemaal niet meer denk ik. En Boys had het wel moeilijk ja met Den Ham, tenminste 1 van de 2 wedstrijden, toen het volgens mij 1-1 werd, maar andere keer werd het 3-0 en was het relatief simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Open brief van Remko Pasveer aan de supporters. Mooi dat het nu uit de wereld is en dat hij steun kan verwachten van alle supporters.

Beste supporters,

Onlangs heb ik met een afvaardiging van de supportersverenigingen Hart voor Heracles en BiancoNero aan tafel gezeten en aansluitend heb ik in het Alex Korte Home van BiancoNero vragen van supporters beantwoord.

Aanleiding hiervoor was een interview in Voetbal International waarin ik mij heb laten verleiden een aantal zaken uit het verleden terug te halen. Deze zaken waren in het verleden al uitgesproken en afgesloten, ik had daar niet nogmaals op terug moeten komen. Het is zeker niet mijn bedoeling geweest de club Heracles Almelo in een negatief daglicht te stellen.

Ik ben juist met heel veel plezier teruggekeerd in het Polman Stadion en heb met iedereen binnen de club een goede band. Ik hoop dit seizoen van grote waarde te zijn voor Heracles Almelo en verheug mij op een mooi seizoen.

Ik ga er vanuit dat ik inmiddels ook bij de supporters de vragen en eventuele onvrede heb kunnen wegnemen. Met de bekende Twaalfde Man, die altijd volledig achter de ploeg staat, ben ik er zeker van dat we er een mooi seizoen van gaan maken!

Met sportieve groet,

Remko Pasveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites